"Kui liiklusmärgid ei aita, siis plaanime paigaldada liiklust tõkestavad postid või muud linnakujunduslikud elemendid, " ütles Jürgenson. Kesklinna vanema sõnul on võimalik, et autodele suletakse näiteks Toompea või all-linnas Pikk tänav. "Selleks on vaja sõlmida kokkulepped erinevate ametkondade vahel," märkis ta. Ka hiljuti vastu võetud Vanalinna arengukava sätestab kindla suuna vanalinnas jalakäijate ala laiendamisele. Arengukava ei täpsusta, kus ja millises mahus jalakäijate ala tuleks laiendada.

"Oleme ilmselt kõik olnud tunnistajateks, et kitsastel ja libedatel vanalinna tänavatel on valdavalt saanud peremeheks auto, isegi maastur. On selgelt ebanormaalne olukord, et turismigrupid on sunnitud vonklema autodevoolu vahel ning samas püüdes ka giidi seletusi jälgida," lisas Jürgenson. 
Lisaks juhtis Jürgenson tähelepanu vanalinna ühele tuiksoonele Viru tänavale. "Tänane pilt Viru tänaval näitab, et autod sõidavad jalakäijate alale ka siis, kui neil selleks luba puudub. Pargitakse kõnniteel," märkis ta.

Ta lisas, et enne vanalinna liikluse otsustavat reguleerimist on vaja  tagada masinatele reaalsed parkimisvõimalused vanalinnaga vahetult piirneval parkimisplatsil. "Lisaks rajatavale Vabaduse väljaku parklale on tarvis välja ehitada parkla ka Vabaduse väljaku endiste tenniseväljakute alla, Suur-Rannavärava, Skoone staadioni alla ning Balti jaama läheduses asuvad parklad," ütles Jürgenson.
Kõikide nende parklate osas on olemas kas kehtivad või menetluses olevad detailplaneeringud.