Hiiumaal, sini-must-valge lipp mastis lehvimas, kulub Väinamerele jõudmiseks umbes neli ööpäeva. Laeva toovad koju kaptenid Ain Pulk ja Tõnu Kreos meeskonnaga. Hiiumaa esimeseks maabumiskohaks saab Rohuküla sadam, kuhu teda on sõltuvalt mereoludest oodata teisipäeva öösel või kolmapäeva hommikul.

Heltermaa-Rohuküla liinil teeb Hiiumaa oma esimesed reisid kohe, kui vajalikud load on käes, parvlaev Muhumaa siirdub samal ajal dokki korralisse hooldusesse. Hiiumaa võtab oma esimestel tööpäevadel üle nö teise graafiku ning teenindab hommikusi ja õhtusi reise, põhigraafikut sõidab seni parvlaev Ofelia. Nii saavad laev ja meeskond enne põhigraafiku ülevõtmist end liinile sisse elada.

Hiiumaa valmimine tähistab ühtlasi Saaremaa Laevakompanii 1,4 miljardi krooni suuruse laevaehitusprojekti lõppu, mille raames valmib kolm identsete parameetritega reisiparvlaeva Lääne-Eesti saarte ja mandri vaheliseks liikluseks. Koos sadamate valdaja AS Saarte Liinid tehtavate investeeringutega sadamate laiendamisesse ja kaasajastamisesse tõuseb uute laevade liiniletoomisesse suunatav summa 2 miljardi kroonini. Laevade ehitaja on BLRT Grupp.

Hiiumaa teekonda saab reaalajas jälgida aadressil http://www.marinetraffic.com/ais/