NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
13.07.2018 00:11
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "rp" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    13.07.2018 06:44
    Mulle tundub, et tõepoolest tuleks selle koloneli vaimset seisukorda uurida.venemaa tegelane pingutas oma hullumaja jutuga ehk veidi üle, kuid tõetera on olemas.
    13.07.2018 06:46
    Eesti linnade pommitamisega oli veel üks Nüanss, mida eriti tähele pole pandud. Stalini jaoks oli tegemist ju Eesti Nõukogude Sotsialistliku Vabariigiga, kus elasid NSVLiidu kodanikud. Stalin tappis oma enese NSVLiidu kodanikke linnu pommitades...
    See on muide ka igasugustele krõllidele mõtlemiskoht. Putinil on täpselt samasugune mentaliteet: kui omad hätta jäävad aga neist enam kasu pole, siis viskab ta teid minema. Seda on ju nähtud nii Ukrainas, Süürias või.. no kasvõi siis kui Kursk ära uppus ja ta NATO päästelaevu ligi ei lasknud. Mhh.. ja kes olid peamiselt need, kes Gulagis ja Venemaa vangilaagrites surid? Venelased. Teid on samuti Putinile vaja vaid Täpselt niikaua, kui teist talle kasu on. Edasi olete üleliigne mõtetu mass.
    13.07.2018 08:14
    See on küll midagi teadusliku fantastika sarjast.Pole kuskilt leidnud andmeid selle kohta et Mosqitod jõudsid venelaste relvastusse.Teiseks venelased poleks lubanud vastase piloote-spioone rinde lähedalegi.Kõik oli nii hirmus salastatud.Sellised memuaarid on ebausaldusväärsed.Kui päris loll ei ole siis netist otsides leiad mis
    öksused Tallinna pommitasid ja milliste lennukitega nad olid varustatud.Selles õhujõudiviisis olevat olnud ka üks vene naislendur aga see hukkus pool aastat enne Tallinna pommitamist.
13.07.2018 00:21
>"Ärme alahinda kohalike venelaste patriotismi. Kriisiolukorras on enamik neist vaba Eestiga,” sõnas Karilaid.
I call bull$hit.
Esiteks, hoolimata põlvkonnast on neil ikka veel pealuu sees Bolšaja Rossija, mis ime müüt see on, pole ma aru saanud, kuna need kes seal ennemalt elasid (ja nüüd siin elavad), pole vist adunud et seal pole enam miski nagu enne. Samuti uus põlvkond kes seda muinasjuttu hellitab - need ei teagi muud kui vene kanali propaganda, tegelikust elust seal pole neil aimugi. Sellest hoolimata müüt elab. Eks me kõik ole oma erinevatel eluperioodidel uskunud erinevaid muinasjutte, kes jõuluvana, kes halli habemega mehikest taevas, jne. Oma arenguteel on enamus meist jõudnud selle muinasjuttude uskumise etapi edukalt läbida, enamus müüdi usklikest mitte.
Teiseks, venelasega pole mõtete laskuda intellektuaalsesse vestlusse teemal "Siin (ja ka mujal) pole venemaa, nemad arvavad et kõik mis oli tsaaririigi võimu all ongi venemaa, mina muidugi arvan et hoopis kõik mis oli Tšingis khaani võimuses on Mongoolia, mingil imelikul põhjusel ajab see neid marru. Nendega saab paraku suhelda ainult jõuga.
Ma ei räägi siinkohal kõigist venelastest, on ka viisakaid indiviide kellega saab erinevatel teemadel diskuteerida (mis ei puuduta venemaad) ja kes kohe marru ei lähe, aga ka neis hõõgub see "suure venemaa" müüt.
Näide elust ka (jõu austamise kohta): üks mu sugulane töötas tol ajal kaubanduses, ühes väikelinnas, paljud kliendid olid venelased, vanemad inimesed, need kes on siin aastakümneid olnud. Enne seda rääkisid nad kõik ainult vene keeles, aga peale pronksiööd, olevat tulnud ja purssinud nii hästi-halvasti kui keegi oskas Eesti keelt.
Mis ma öelda tahan on see et sa ei saa kanda intellektuaalset arutelu üle sellistele indiviididele kes austavad ainult toorest jõudu.
See on umbes sama nagu ülekäigul allajäänu karjuks veel enne surma "mul on eesõigus". Võimalik et on, aga mis sul sellest kasu on kui sind jõuga puruks litsutakse.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    13.07.2018 12:04
    Sm. Ungern, nõukogude okupatsiooni ajal olid eliitmongolite sugulussuhted selgelt tabu. Ma sain alles mõned aastad tagasi teada, et Batu ja Hubilai olid nõod. Ausalt öeldes olin ma pärast seda infokildu shokis, sest teadvustasin nõukogude ajalookirjutuse ajupesu.

    Nõukogude okupatsiooni ajal külastas Marco Polo Hiina keisrit. Coleridge'i kuulus luuletus oli siis ka nagu asi iseeneses.

    Samas on hiinlaste maailmavaade huvitav. Nad hiinastavad vallutajad ära. Olgu viimased siis mongolid või mandzhud nagu Qingi dünastia. Venelased oskavad ainult verbaalselt märatseda. Seega on vahe Batu ja Hubilai ajalooliste nägemuste vahel tohutu. Tegelikult on see isegi naljakas. :)

    Kohe tuleb mõni venelane ja ütleb meile, et Batu oli paha, sest ta elas telgis. Elukoha definitsioon: koht, kus ööbitakse kõige rohkem. Kõik Euroopa meessoost valitsejad elasid telgis. Lahingutelgid olid muide väga ilusad. Tekstiilikunst arenes tänu nendele tohutult. "Seinad" olid piltvaibad.
    13.07.2018 12:10
    Sm. Ungern, Britannica punkt com lehe Batu ja vikipeedia Andrei Bogoljubski on kuidagi sarnased. Kas nad olid sugulased?

    Britannica punkt com Batu ei meenuta mulle nõukogude okupatsiooni aegset korpas näoga koletislikku Batut. Peab hakkama mongolite ajalugu tudeerima. Mida kurat mulle koolis õpetati?
    13.07.2018 12:13
    Britannica punkt com Batu ja Seiklusjutte Maalt ja Merelt "Batu-khaan" on kuidagi väga erinevat nägu. Kas Seiklusjutte Maalt ja Merelt "Batu-khaan" on vihaportree?
13.07.2018 01:37
Mina tõlgendan Toomi vihapurset nii, et tema vaimusilmas võõrvallutajad pigem jäägu ellu ja Venemaa võitku. Seda eestlaste ülbust, kavatsevad veel vastu hakata!

Toomi suhtumist Eesti riiki näitab ka see, et ta muutis ametlikult oma nime eesti keele ortograafiale vastavast Janast ingliskeelseks Yanaks. Kasutab me riiki vaid hüppelauana.
Kommentaar eemaldatud
13.07.2018 05:36
Ja delfi on närvis miks, et kui EV sõjaväe juhtidest teatab, et tapame maha venemaa sissetungivad väed?
Mida peaks sõjaväelane siis ütlema? Lasen ennast maha?
Ja muide miks riigikogu liige mikko, kes mingil imelikul põhjusel on riigikaitsekomisjoni liige läks närvi?
seega riigikogu ka närvis, et EV sõdurid kavatsevad eestit kaitsta?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    13.07.2018 08:21
    Esiteks mida tunneb sõdur kes teab et tema pere on vastase poolt okupeeritud territooreumil.Meenutaks Afganistani ja Tšetšeeniat,sissid ründasid venelaste kolonni ja kohale lendasid krokodilid mis pommitasid puruks lähedalasetsevad külad nii profülaktika mõttes.Ühesõnaga sissid möllavad metsas aga naised ja lapsed on pantvangiks venkude käes.
    13.07.2018 23:06
    See nüüd mingi üllatus? Venelased on alati armastanud laste ja naistega sõdimist.Miks te sellega kelgite? Näiteks need neetud saksa fašistid evakueerisid Leningradi ümbruse isiviilelanikud lahingute eest Eestisse ja Lätti.Kui sakslased oleka venelaste moodi sõdinud ja pannud Leningradile kaheks nädalaks luspommitamise peale, oleks Leningrad sakslate poolt vallutatud.Täpsel nii sõdis venelane Narva ja Drezdeniga ja ei jätnud seal kivi kivi peale.Maatasa tegi Venelane ka Tallinna,Tartu ja Pärnu kesklinnad.Kas nad arvasid,et saksa sõjavägi magab turuplatsidel?
    14.07.2018 00:04
    Milvi, nüüd läksid sa küll omadega rappa! Drezdenis põletasid meie head liitlased inglased ja ameeriklased üle 100 000 inimese, muuseas linnal polnud VÄHIMATKI sõjalist tähendust, Hirosimast ja Nagasakist pole sa ka kindlasti midagi kuulnud?!
    Fotot, napalmiga põletatud tüdrukust, millel oli suur osa Vjeetnami sõja lõpetamisel pole sa ka kindlasti näinud ja DEMOKRAATLIKUST KEEMIARELVAST "Orange" ei maksa üldse rääkida. Muuseas, eelmainitud sündmused lõppesid 1966 aastal .
13.07.2018 05:47
Omal ajal üritasid "patrioodid" Jüri Böhmi Kaitseliidust välja visata ühe laulu pärast, kus ta õhutas pussi haarama, et okupandil kõri läbi lõigata.
13.07.2018 06:00
hal, mine p.. oma katkiläinud okupandi plaadiga, vaata mehekene ringi, mis toimub, venelased olid ja on köki-möki 0 selle kõrval.
Loll oled we?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.07.2018 08:43
    Ma ei mõtle Sind EDDD
    13.07.2018 11:41
    "mine p.. oma katkiläinud okupandi plaadiga"

    Faktide konstanteering ei ole "katkiläinud plaat". Eestil on õigus olla vaba. Eesti ei saa olla vaba olukorras, kus mõnitatakse eestlasi ja eesti keelt ning kus surutakse siiani peale okupandi keelt ja meelt. Muide, seda tehakse tänapäeval kavala(ma)lt. Tutvustan ühte akadeemilisemat meetodit. Nõustun loomulikult reeglitega.

    Tegemist on 19. sajandi kultuurilise nostalgiaga. Selle kohaselt on kultuurne inimene kolmkeelne. Need kolm keelt oleksid siis eesti, saksa ja vene. Kõik oleks nagu väga tore, aga need "kultuursed nostalgikud", kes seda teooriat propageerivad, tavaliselt saksa keelt ei oska või oskavad seda ainult algtasemel. Paljudel lonkab ka eesti keel. Kuidas peaks seda jama kommenteerima? Eestlane osaku vene keelt, et okupantidega suhelda?

    Nn. "vanad riigid" toetuvad aadlile, kodanlusele ja akadeemilisele eliidile. Eestis aadlit ja kodanlust ei ole. Akadeemiline eliit kannab siin kolmekordset koormat. Eesti puhul on huvitav, et siinne akadeemiline eliit (ja ma ei pea siinkohal silmas kõiki professoreid) oskab siiani saksa keelt. Nemad pole mulle 19. sajandi nostalgiat tutvustanud. Nad ei nõua ka teistelt saksa keele oskust.
    14.07.2018 08:22
    Heaküll, nimetage siis oma yrodistanis sakslasi vabastajateks ja blokaadi dieediks.
13.07.2018 06:07
Mis ta siis valesti ütles?
Kui venelased Venemaalt relv käes Eestisse tulevad siis nad surevad.
Pole vaja siis relv käes tulla, Või milles probleem on? Hirmsasti siiski tuleks aga tore oleks, et okupante siis maha ei löödaks?
Duumasaadikud kisavad nagu Eesti laseks Meremuuseumist Lembitut vette ja läheks Piiterit vallutama :) Ei taha keegi toda õnnetut Venemaad :) Venelased ei taha väga ise ka, tõmbavad sealt udu esimesel võimalusel :)
13.07.2018 06:24
Saan aru,et mõned venelased läksid Ühtegi sõnade pärast närvi,aga miks on närvis ja lausa hüsteeria piiril nii suur osa siinseid kommentaatoreid?
Kommentaar eemaldatud
    13.07.2018 07:26
    Mihkel Mutt: kes ohverdaks end Eesti eest?
    Enda ohverdamine isamaa eest on tänapäeval out, nendib Mihkel Mutt.

    Siinne venekeelne inimene ei hakka Eesti kaitseväe koosseisus piiritaguse venekeelsega võitlema, ükskõik kui palju tema olmesse panustada.
    Nii et ärme räägime venekeelsete kaitsetahtest, vaatame parem oma rahvuskaaslasi.
    Küllalt raske on kujutleda, kuidas üleilmastunud eestlane, kelle elusihiks on isiklik õnn, see tähendab tahab ennast teostada ja oma elu elada nii sisukalt kui võimalik, oleks nõus sellest ükskõik mille nimel loobuma.


    MM Postimehes, niipaljukest kui ülaltoodud tsitaadist m6ista, üldistab adekvaatselt. Ühetegi seevastu, seda eriti ametliku Tallinna ja talinlaste teada-tuntud reaalse mentaliteedi taustal, ärpleb tühja.

    KUI venelane Eestit tegelikult ründama saab, siis kohtab ta reaalset vastupanu vaid väljaspool Tallinna - mida kaugemal Tallinnast ja talinlastest, seda valusamat vastupanu.
    13.07.2018 10:55
    Olles nüüd omaenda silmaga Politico artikli läbi lugenud, tunnistan, et väljend "ärpleb tühja" on kolonel Ühtegi puhul ikkagi vist teenimatult halvustav - kuivõrd kolonel Ühtegi pigem esitab oma SOOVmõtlemist sellest kuidas asjad Eestis ja eestlastega PEAKSID käima KUI venelane Eesti vastu otsese sõjalise agressiooni käivitama peaks. Ja see kolonel Ühtegi SOOV on kõigiti normaalne - OLEKS kõigiti normaalne kui Eesti Vabariigi ja eestlaste kui rahva näol OLEKS tegemist tõsise, normaalse, maskuliinselt kaitsetahtelise rahvaga ja ei mitte kultuurimarksistlikku kodutusse kosmopolitismi elik globohomomultikultusse pöördunud "jevroväärtuselise raffaga".

    St, et seesama kolonel Ühtegi normaalne soov, paraku, eirab reaalsust. Rahvas, kelle enamik aktsepteerib kas vaiksel ininal või koguni tervitab juubeldustega Eestist VÄLJASPOOL asuvate globalistlike keskuste "vägivallatut" (täpsemalt VAIMSELT, psühholoogiliselt vägivaldset) agressiooni omaenda traditsioonide, ajaloo, kultuuri, samuti demograafilise situatsiooni pihta, EI OLE võimeline väljamaisele sõjalisele agressioonile vastu astuma sel normaalsel kombel, millest kolonel Ühtegi unistab.

    Jah, kindlasti kohtab venelase sõjaline agressioon Eestis ka vihast vastupanu - kuid seda vaid nende poolt, kel tõepolest pole kaotada midagi peale nende endi AU. Ent seesuguseid mehi on Eestis, eesti rahva seas, masendav vähemus: 25 aastat lakkamatut ja järjest intensiivsemat kultuuramarksismust on oma mürgitustöö rahva normaalse vastupanutahte kallal juba ära teinud.
13.07.2018 06:48
Venelastele vastaks nende endi ajaloolise mõtteteraga: "Kes meile mõõgaga tuleb, see mõõga läbi sureb." («Кто с мечом к нам придет — от меча и погибнет» ) A. Nevski. Selle vastu ei ole neil ju midagi?
13.07.2018 07:19
Agressori mahatapmine ongi kaitseväe ülesanne. See pole maailmavallutuseks loodud.
    13.07.2018 08:22
    Kusjuures Eesti REAALNE nn kaitsepoliitiline teooria ja praktika on vastupidiseks väänatud:

    sisemaiselt teenib kaitsevägi nn "lahti-julgeolukustamise" (desecuritization) poliitikat, "vähemuste lõimimist meie ühiste euroopalike väärtuste vaimus", tähenduses "pole eestlaste tagurlikku natsionalismi - pole ka ohtu eestlaste tagurlikule natsionalismile!",

    väljamaiselt on aga Eesti käitunud justnimelt "maailmavallutuslikult", st "meie ühiste euroopalike väärtuste" eksportijana Iisraeli julgeoleku nimel peetavas katastroofilises Suures Siionisõjas, mis XXI sajandi algul valla päästeti ja mille lõppu silmapiiril ei paista.
13.07.2018 08:21
Eks kloune ole siin- ja sealpool piiri, nende sõnavõtte tulebki vastavalt võtta. Enamike venelaste patriotism on siiki vene poolel, vähemalt kuniks usuvad, et tullakse vabastama.
13.07.2018 08:24
tavaline militaristihakatis,kelle ajud ja sõnavõtud pole vastavuses...plõksida on ju tore,aga nüüd võiks sellise idiootliku ja kontrollimatu sõnaqvõtu eest kindralihakatise erru saata,maksumaksjal ka odavam,kui üht lolli militaristi ülal pidada
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.07.2018 09:53
    Kolonel ütles kõik õigesti.
    Argpüksid, nahahoidjad ja Kremli kitsed ärgu mölisegu.
    13.07.2018 13:22
    sm. Ungern
    13.07.2018 09:53
    Kolonel ütles kõik õigesti.
    Argpüksid, nahahoidjad ja Kremli kitsed ärgu mölisegu.
    -------------------------------------- --------------------------------------- ---------------------
    Kallis SM. ungren väga õieti öeldud,oled aru hakanud saama kes sa ja padjaklubi kaunitarid tegelikult on! Poete raisakotka selja taha ja kõvatate aga tegelikuses olete argpüksid, nahahoidjad ja kremli kitsed.
    13.07.2018 16:10
    Paraskiklubi tüdruk maalt jookseb kohe vante lillesülemiga tervitama, hahaha
13.07.2018 08:42
Kas oma kodumaa kaitsmine pole siis enam lubatud aastal 2018 ??? Kas Venemaal on lubatud end kaitsta ja meil mitte? Mille kuradi üle te vaidlete ei saa ma aru, milleks riikidel siis sõjaväed on, vaid paraadide jaoks ja medaleid liputada???
    13.07.2018 09:15
    Kodumaa kaitsmine on lubatud, lausa kohustus. Lihtsalt kui ajuloputatud pagunites lambad kukuvad hüppama, et nad rehadega tankide ja rakettide vastu saavad, siis see on pikkade varukatega särgi teema. Kogu selle pagunites lamba arusaam idas toimuvast on NL-i aegne, ka seal on vahepeal areng toimunud ja see on juba jänkid kaugele maha jätnud, mis põhiline kogu teema on palju palju kordi odavam ja efektiivsem. Samuti ollakse venes teel väikeste lööküksuste poole, mis lubab väiksemate jõududega saavutada paremad tulemused ehk areng igal sammul. Siin seevastu loodetakse vaid nato-le ja kahjuks on see tõestanud vaid üht, hambutust ja meeletu papi eest. Seega siinsed lammastest pagunikandjad kõlbavadki vaid paraadidele ja medalite postidena.
    13.07.2018 10:07
    Peldikutagant
    13.07.2018 12:40
    "seal on vahepeal areng toimunud ja see on juba jänkid kaugele maha jätnud"

    Hunt läks vanaemale külla. Tee peal kohtas ta Punamütsikest. Punamütsike sõi pärast hundi ja hundi vanaema (kes oli ka hunt) ära.
13.07.2018 08:52
Võiks vaadata isikuid, kes närvi läksid. See, et Toom taidleb EV poliitikas, on häbiväärne.
13.07.2018 09:14
Ebakompetensus ja suurustamine ei ole selle ametikoha vääriline
    13.07.2018 09:56
    Võttis junni jahedaks?
    Et kui lähed lilledega okupante tervitama, saad....
    Siis on hästi.
    See oligi nii mõeldud.
    13.07.2018 11:53
    Sm. Ungern, seda saaks äkki haiku vormis esitada? 5-7-5 (viimane rida üllatus). Siis viirastuks mulle samuraimõõk, mis tapab kollaborandi/okupandi. Üritan midagi soperdada.

    Ulatab õie
    tankis okupandile.
    Tühjeneb põis. Surm.
13.07.2018 09:22
Kas hullumajja ei peaks paigutama need tegelased, kes lubasid suurustavalt kahe päevaga Eesti ära vallutada.
Anonüümne kommentaar
13.07.2018 10:25
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Rahumeelne kodanik" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega