NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
15.08.2018 00:17
Pealkiri „Lahkusin, sest ma polnud nõus müüma kirvehinnaga saasta.” vastab täielikult tegelikule olukorrale. Sisu muidugi hoopis midagi muud.Ehk siis noored on loodrid ja tahavad ainult raha jne.
Aga vaadake asja suures plaanis.Riigi valitsus annab 90% laekuvast rahast nendele niinimetatud "kaitsjatele" kes on valmis ükskõik mis kell nuppu vajutama ja eestimaa maamunalt pühkima.(NATO/USA juhtide endi sõnad)
Ja loomulikult tõstetakse maksusid,mis omakorda tähendab,et kaupmehed peavad leidma odavamat kaupa mida müüa.
Kunagi ütles üks tarkpea:"Kui tahad odavat ja head asja,siis pead ostma mõlemad" Aga aeg on edasi läinud ja müüdav kaup on tõepoolest täielik saast
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    15.08.2018 09:38
    Ikka pidid täiesti suvalisse teemasse oma venemeelse NATO-vastase propaganda sisse toppima?
    15.08.2018 09:40
    Tuginedes pealkirjas pole tegemist helbekesega vaid normaalselt välja arenenud moraalitundega. Mu sõbrale pakuti tööd, põhimõtteliselt unistuste töö, aga kui nägi millisest Tooraine st pidi seda asja tegema ja müüma, siis sorry, tema moraali tundega ei läinud see kokku. Ja tema puhul midagi helbekesest rääkida, siis on helbeke iga nõuka ajal sündinud inimene.
    15.08.2018 09:45
    See ka lumehelbekese- tolerasti lalin. Sa oled firmas palgatöötaja. Kui tööd teha ei taha, eks mine aafrikasse vahetuspagulaseks.
15.08.2018 01:27
Samas oleks vale arvata, et kutseõppeasutustest tulevad oma ala meistrid. Meistriks saadakse aastakümnetega ja sedagi juhul, kui oma tööd tehakse sisemise põlemisega ja motivatsiooniga saada paremaks. Kapitalisti juurde orjaks minnes aga ei saagi motivatsiooni tekkida.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    15.08.2018 07:47
    Nagu on ütlemine “ülikool matsi ei riku”, võib öelda ka kutseka kohta. Aga mul on paar head näidet, kus põhikoolis mitte just teravad pliiatsid on kutsekas pälvinud erialaõppes ainult kiitust. Muidugi, need noored inimesed on kodudest, kus on lapsest saati vanemate kõrval talutöid teinud ja isaga koos nii traktorit kui motikaid putitanud. Maapoisid siis, ja lihtsalt tublid ja töökad - kas kaduv liik? Aga nii nagu tavakoolis, nii on hiljem ka kutsekas - töö on tellija materjalist. Tööharjumused tulevad kodust ja pole need helbekesed ka meile taevast kukkunud! Peab eelmine põlvkond ka peeglisse vaatama.
    15.08.2018 09:36
    Meistriks saadakse aastakümnetega ja sedagi juhul, kui oma tööd tehakse sisemise põlemisega ja motivatsiooniga saada paremaks. Kapitalisti juurde orjaks minnes aga ei saagi motivatsiooni tekkida
    ...................................... ....................................... ......................

    Kui huvi ja sisemist põlemist ei ole ning oma arengu pärast pidevalt ei pinguta, siis jäädki kapitalisti juurde orjaks. Kui aga on huvi ja sisemist põlemist ning jätkuvat tahet oma arengu eest pingutada, siis jõuad orjastaatusest hinnatud vara staatusesse koss vastava tasuga või hakkad hoopis ise orjapidajaks kapitalistiks ja kõik läheb uuele ringile. Kirvehinna eest ei osta saasta isegi mitte orjapidaja
    15.08.2018 11:03
    Omad kogemused räägivad seda juttu, et ametikoolidest saabunud praktikandid on parajad jahupead 95% ulatuses. Põhjused: 1. lihtsalt mindi midagi "õppima" 2. ametikoolid saadavad õpilased esimesel võimalusel kaelast ära, et nendega mitte tegeleda. 4 kursuse tegelastele on isegi baasteadmised liiast ja ka see on seotud kahe eelneva punktiga. Suhtumise erinevus välismaiste vahetusõpilaste ja kohalike tegelaste vahel on ületamatult suur.
Anonüümne kommentaar
15.08.2018 01:41
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Mnjah" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
15.08.2018 05:29
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "lumehelbeke Telliskivi tänavalt" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
15.08.2018 05:59
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "tibu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
15.08.2018 07:22
Kui ei taha "saasta" müüa, ega siis jah, saagi vist enam kuhugi tööle... sest pe.sekursil olevas maailmas enamus pakutavast kaubast just sellest koosnebki. Jalgrattad, millega "hooldusvabalt" 50 aastat järjest sõita sai ja šokolaadimaitselist (kakaoubadest valimistet) šokolaadi... jne... paraku tänapäeval enam ei müüda...
15.08.2018 07:23
"Lahkusin, sest ma polnud nõus müüma kirvehinnaga saasta.”

Isegi Trump taipas, et Hiina saastale tuleb tariifid kehtestada.
15.08.2018 08:12
Suur infomüra on tekitanud turbulentsi. Infohulk ei ole vaid hea vaid seal on ka palju halba ja infopuuduses ning varjamisega harjunud ühiskonnas tekib konflikt paratamatult. Tagajärg on vana ühiskonna lagunemine ja uue teke - mis vahepeal juhtub? ei midagi ilusat (välja arvatud neile olenditele, kellele action meeldib).
15.08.2018 08:14
Noorte "mäss" on tagajärg ... palju infot kuid vana "varjatud-salajane" ühiskond-tavad.
15.08.2018 08:48
Delfi lähenemine on vale - otsitakse tuge või vastuväiteid üldistusele, et on laisad ja lollid või et ütleja ise on seda. Aga ära unustatakse see, et issanda loomaaed on suur, kirju ja värvirikas - sealt leiab igasuguseid.
21-aastane ettevõtja, kes esimese töökogemuse sai 12-aastaselt, on väga tubli. Aga selle kõrval on kuskil ka 30-le lähenev kogu elu vanemate raha peal veetnud olend, kelle jaoks igasugune tööleminek võrdub ilge rassistliku ahistamisena.
15.08.2018 08:52
Nii on alati olnud, noored on mõne aja idealistid. Siis hakkavad ise samamoodi paremal juhul küünikuteks või viltsamal juhul lurjusteks. Üksikud murduvad ja jäävad kõrvale, mõned ei murdu, aga jäävad ikka kõrvale.
Kui andekad ja need, kelle veab, välja arvata, siis võitmiseks peab olema lurjus. Võidavad need, kes vahele ei jäänud. Kui lurjus ei ole, pole võimalik võita. Selline on inimühiskond alati olnud.
15.08.2018 08:57
"Inimesed küsivad rohkem palka kui kunagi varem - õudne. Lisaks valivad omale töö ning tööandja, mis meeldib - kohutav. Ei tahagi enam istuda kaheksa tundi niisama tühjalt, vaid aeg on nende jaoks raha - täiesti arusaamatu."
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    15.08.2018 09:45
    Teate see vastavalt tehtud tööle on päris pikka aega olnud nihkes. See tähendab, et tehtav töö ja tasu selle eest ei lähe kokku. Ei ole normaalne, et 1000 teenimiseks pead tegema 200 või rohkem tundi tööd. Isegi vastutulelik olnud ja saanud isegi ühe korra oma elus üle 300 töötunni kuus kokku. Kas see on seda väärt? Arvan, et mitte ja hea ongi, et see aeg hakkab ümber saama. Muidugi on kindlasti ka loodreid, kes töölt viilivad, aga olen kohanud oma elus igasuguseid tööandjaid ja peab ütlema, et võiks samamoodi vastu kiunuda. Ka nende väga heade tööandjate osas - pole keegi perfektne.
    15.08.2018 11:07
    Palganummert osatakse juba ammu. Olles omal aal (tubli 10 aastat sest möödas) ühes ettevõtmises siis saabus sinna naesterahvas näpu vahel 2 paprit. Sai siis pilk peale visatud ja oops. Kas nublut, äsja ametikooliga ühele poole saanud saatsivad CV-d. Tore. Aga kui ise ei suuda oma kanni kohalegi vedada vaid delegeerid selle kellelegi teisele ning soovitud palganummer, mis sääl kirjas oli selline, et hää, et istusin. Aga noh küsida võib kõike ja võite arvata kuhu säänsed paprid edasi liikusid.
    15.08.2018 13:36
    did näita mulle lumehelbekest, kes oleks nõus lattu tööleminema ja seal ennast rohkem liigutama .. pole veel sellist kohanud...
15.08.2018 09:17
Miks vorbitakse viimasel ajal miskeid y generatsiooni ja lumehelbekeste artikleid? See on peaaegu nagu rassistlik juba?

Mina leian, et senised mõnusatel ametikohtadel vegeteerivad prussakad peavad ju oma eksistensi ja ainuõigusi õigustama...
15.08.2018 09:41
...„Üks sõbranna on teenindaja ja tema töökohas töötab korraga vahetuses palju inimesi. Süsteem on nõme: tsoonid on küll ära jaotatud, ent need pole võrdse koormusega ning ka jootraha ei saada ühtemoodi,” räägib hooajatööline....

oleks arvanud, et päeva lõpuks pannakse jootrahad kokku ja jagatakse kõigi vahel s.h. köögipersonaliga. võiks olla ju hea viis panna asutus tööle ühtse meeskonnana ...
15.08.2018 09:41
Parasiite ja muiduleivasööjaid on igas ühiskonnas ja kõikides põlvkondades. Üritatakse läbi elu kellegi seljas liugu lasta ja kui tööl käibki, siis võimalikult mugavalt hakkama saada; töö produktiivsus on madal, ollakse sageli haige jms.

Eks osa neist luuseritest hakkavad ajapikku kurjategijateks, näiteks valgekraelised krimid või susserdajad ja "mütsi pähe tõmbajad". Võta üks ja viska teist, lugeda on neist palju ja üks kohtukaasus ajab teist taga - kes pankrotistas ettevõtte ja rikastus võlausaldajate arvel, kes on korruptant, kes lihtsalt kelm näiteks maksupettuste alal jne jne.

Eks enamik inimesi soovib endale kahe kämblaga mannavahtu sisse ajada, aga kui töökusest ja võimekusest tuleb puudu, siis üritatakse võtta, mis võtta annab või lihtsalt nillitakse oma eluke alkohoolikuna, narkomaanina, ullikesena jne möödanikku.
15.08.2018 10:25
Mis kõigel sellel generatsioonidega pistmist on- nii "muiduleivasööjaid", kui "liigkasuvõtjaid" on igas generatsioonis.
Meil on nagu see, et "liigkasuvõtjate" võim hakkab juba üle ääre ajama ja nüüd, kus seda on veidike kärbitud käib üks kisa ja halamine kuidas neid kägistatakse. Eks makske siis vastavat palka nagu mujal 21 sajandi EU maades taolise töö eest makstakse ja "no problems". Miks peaks keegi tänapäevases maailmas kellegi ülisuure kasumi teenimise nimel hävitama oma elu ja tervist ja seejuures veel mokka maas pidama.
    15.08.2018 11:22
    mitme tunni eest peaks maksma palka inimesele, kes 8 tunni jooksul ei suuda 6 tundigi tööd teha, igasugusele meeldetuletustele, et töö ajal võiks ikka tööd ka teha vaadatakse viltu ja ollakse väga leidlikud igasuguste põhjuste leidmisel miks ei saa tööd teha... loomulikult lahkub selline töölt varsti pärast esimest palgapäeva, sest paha tööandja ei taha palka maksta töö eest mida oleks võinud teha aga ei viitsinud
    üldiselt soovitaks inimestele kellel töö segab telefonis chattimist arsti poole pöörduda...
    15.08.2018 18:34
    normaalselt mõtlev inimene nii ei teegi. aga on siiski 1 generatsioon. kes on juba mõnda aega ametl. pensionil, kuid rabavad nagu segased. üksikud inimesed. olematud kulutused. aga miskine ahnus on sees, mis ei lase rahuneda. pole tervist ega midagi. . . aga 3 rubla eest tunnis nõus pea kõike tegema. see põlvkond ahneid ongi tegelt suurimad turu-solkijaid. kui aus olla. kui neid ei oleks enam, oleks ülejäänutel veidigi lihtsam normaalsust nõuda .
15.08.2018 11:42
Tegelikult on paljud juhid arusaamisel, et töövõtja kuulub talle. Seda kasutatakse ära eriti julmalt vanema põlvkonna puhul. Kulunud fraasid: "Järjekord on ukse taga, kuhu sul ikka minna" jne. Noorem põlvkond läheb lihtsalt sellise ülbitsemise peale minema ja siis ollakse hädas. Lojaalseid tegelikult ei hinnata, seda on tihti ka töötasudest ja suhtumisest näha. Hea juht suudab ka keskpärase töötasuga töötajaid hoida. Tänane noor ei saa tasuta eluaset nagu nõuka ajal saadi. Suurem osa tänasest vanemast generatsioonist on saanud erastamise või tagastamise käigus eluaseme, mistõttu nii mõnigi võib lubada endale viletsat töötasu(tavaliselt muidugi ei ole lihtsalt muud valikut). Noored peavad eluaseme saamiseks päris korralikku töötasu saama, sest muidu pank jutule ei võta, lisaks ju veel pere loomise mõtted.
15.08.2018 12:00
Müük telefoni teel on õudne inimeste tüütamine, ka siis, kui tõesti uskuda toote eelistesse.
15.08.2018 15:34
Ühed jubedamad õhumüüjad on need LHV tegelased, kes varsti juba 10 aastat igast kaubanduskeskuste ustel inimesi tüütavad.
15.08.2018 18:22
Greenscope 15.08.2018 09:38
Ikka pidid täiesti suvalisse teemasse oma venemeelse NATO-vastase propaganda sisse toppima?

Aga ehk ütled,kuidas riigiettevõte Eesti Energia kandib 400 miljonit eestist välja,ettevõttesse,mis eksisteerib vaid paberil ??? JA samas ei märka mitte üks õiguskaitseorgan seda. Siin tekibki küsimus kas NATO liikmeksolemine ongi vaid USA relvamüügi rahade pesemine ?
    15.08.2018 18:25
    Ja see raha on ju võetud riigi eelarvest ning see tuleb sinna kuidagi tagasi saada (otsesed/kaudsed maksud) JA nii lähebki eestis müüdava kauba kvalitaat aina allapoole,sest kaupmees tahab ka ju elada...
    15.08.2018 21:24
    äkki täpsustad millisest 400 miljonist käib jutt???
    sulle teadmiseks kõik firmad eksisteerivad vaid paberil ..
    16.08.2018 07:56
    Enefit olla aga ettevõte, millel reklaamide järgi on 30-aastane kogemus (väide on vist siiski kunstiline liialdus, sest 1984. aastal valitses veel Gosplan koos Karl Vainoga). Kõige selle tõestus on edukalt töötav Enefit 280 tehas Auveres. See on aga juba otsene pettus, sest teatavasti tehas ei tööta ja spetsialistide arvamuse järgi praegusel kujul tööle ei hakkagi.
    Muide, hiljuti toodi ameeriklased ka kohalikku tehast oma silmaga kaema. Üks daam oli sellest esialgu vaimustuses - vaikus, puhtus ja külaskäik oli nii pidulik sündmus, et töölistele oli antud suisa puhkepäev. Hiljem, juba kodus, sai ta aru, et ega see tehas vist päriselt töötanudki!
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega