NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 9
10.07.2018 00:30
Jube raske? Tee arve lapsele. No kui ema sealt võtab, saab tõestada ju?
    Näita vanemaid (52) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 18:32
    Mul sõber töötab Rootsis ja maksab oma eksnaisele vabatahtlikult Eesti keskmise töötasu suurust raha ja üritab lapse juurde minna ka mänguasjadega, aga eksnaine on lapse nii ära nõidunud, et issi on pähh! Võib ju maksta, aga last näha ei saa ja suhtumine on, et issi on pähh ja ata! Probleem on ikka naistes!
    10.07.2018 19:43
    Probleem on selles et naised nii rumalad on ja meestele lapsi sünnitavad. Pole last, pole probleemi, kõik.
    10.07.2018 22:14
    kui tahad teada kuhu naine raha paneb siis jää lapse ja naise juurde
10.07.2018 00:31
Olen nõus, et senine elatusraha maksmise süsteem tuleb üle vaadata. Nagu näitena toodud, et 600€ teeniv isa peab 500€ ära maksma aga kahe lapse peale vast ikka 1110€ kuus ei kulu (elukoha kulud üür, laen jms ei kuulu siia hulka). Ning on kindlasti ka neid kes raha mõistlikult ja otstarbekalt ei kuluta, lastepeale siis ma mõtlen.
Kuid asja teine pool on ju selles, et kuidas paned sa hinnasildid sellele et üks vanem on lastega oluliselt rohkem ja peab elulisi laste küsimusi lahendama igapäevaselt?
10.07.2018 00:37
Kasvatage siis ise oma lapsi!
Ma maksan hea meelega
Mu laps ei pea nälgima
Kui sa last ei kasvata siis maksa
Nahh tegid yldse
    Näita vanemaid (17) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 13:54
    Ei tee ju naine sünnitamise otsust vaakumis, vaid olukorras, mille on peres suutnud luua mees olemas olevate laste korral. Kui mees pole suutnud luua naisele vastu võetavat olukorda ühe lapse korral, siis teist ei sünni. Kui mees on suutnud naist rahuldava toimetuleku tagada viie lapse korral, sünnib ka kuues laps.
    Kuna naine saab tänapäeva kodutööde mehhaniseerituse juures üksi hakkama kahe lapse pereküpseks kasvatamisega, siis tekib õigustatud küsimus, aga miks on iibepuudelises kahelapselises peres mees? Kas peeretavaks diivanikaunistuseks?
    10.07.2018 19:45
    Mida sa tegid siis kolm last sellise mehega, õpi enne meest tundma ja siis sigi.
    10.07.2018 21:53
    Asotsiaal vist kuulub ekresse, nende lastetusmaksu seisukoht on tal hästi selge. Seega kõik erke valijad on lastetusmaksu poolt
10.07.2018 00:48
Rongaisadest lödipüksid lasid oma laste juurest jalga ja nüüd on kiunumas, kuhu nende 80 eurot kulub
Nende lapsed aga ei tea, millise beibe juures nende isa nüüd öid veedab ja kuhu oma sissetulekud laristab.

Rongalödid, laske oma mahajäetud lastek teile iga kuu notariaalselt kinnitatud kuluaruanded saata, saate oma hingerahu
10.07.2018 00:53
Mis vahet sellel on millele kulutavad.Kui kulutavadki endale,siis lapsele järelikult ostavad oma raha eest.Sama teeb välja.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 09:18
    A kuulge, mehed, miks te tegite lapsed suitsinäljas piffiga, kel peale geelküüniste muid huvisid ei olnud? Kuidas selliste puhul saba tulla üllatusena, et eit vaid raha peal väljas?
    10.07.2018 10:13
    Nagu ma aru saan on laps ainus põhjus miks sa kuuse all ei ela!?oled ikka i d i ooot.
    10.07.2018 11:04
    Meestele meeldib ju rääkida, et laste kasvatamine peakski naistele nende töö olema ja mehe töö oleks perele raha teenida. Nii peaks laste elatisrahast pool kuulumagi naisele palgaks ühise lapse kasvatamise töö eest, kuna mees jätab oma osa sellest tööst niikuinii tegemata.
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 07:59
    Ega ainult mehed lapsi maha jäta. Tean naist kes ise üleaisa lõi ja lõpuks mehe maha jättis. Nüüd sõidab lapseisal kukil ja ähvardab kohtuga, kui üks kuu alimente peaks vahele jääma. Isa maksab alati pluss ostab asju, annab taskuraha ja viib reisidele last..
    10.07.2018 08:03
    Vale teema all oled. Keegi ei aruta siin isade poolt laste maha jätmist. Siin arutatakse isade üle kes oma lastest hoolivad, kuid ei taha lüpsilehmad olla. Teemas on see, et elatiseks nõutakse topelt rohkem raha kui tegelikult lapse vajadused on. Lisaks ei ole võimalik nt isal kes elatist maksab veenduda, et kas laps saab midagi.
    10.07.2018 08:36
    äkki paneks niisuguste meeste emmidele skuti peale ,kes kogu aeg ühest pesast teise lendavad ja oma küütlevaid sulgi lehvitavad.
10.07.2018 00:56
Eesti sündivuse piduriks on, et 1000eur teeniv mees ei soovi suhte purunedes 500 või 750eur kuus maksta memmele. Ja see suhe puruneb nagunii. Tihti naise soovil
    10.07.2018 08:23
    Jah, ja siis veel on teiseks piduriks naine, kes teenib tihtipeale veel vähem kui mees ja kes teab ka seda, et eesti mehe peale kindel olla ei saa. Vaadake statistikat. Ei ole enam nii suur probleem mehed, kes ei maksa. Järjest enam ongi naised nn vallasemad, kes ainuisikuliselt oma enamasti 1 last kasvatavad. Sest pigem juba üksi kui litsaka ja senti lugeva mehega.
    Muide, naised sünnitavadki täpselt nii palju lapsi, kui arvavad end üksi suutvat üles kasvatada. Muinaslood mitmetest lastest perest on vaid üksikud erandid. Sest muidu ei oleks meil sündivusega nii nadid lood nagu nad on. Ka eesti mees võiks oma majanduslikule olukorrale otsa vaadata ning hoolitseda selle eest, et oma võimalustest rohkem lapsi ei teeks.
    10.07.2018 11:12
    Seet naised kasutavad sageli alatult seda nn lapse kaarti oma enda elujärje kindlustamiseks.
    Uskuge, kogemus kinntab. Oma rumaluse tõttu tulinselles veenduda.

    Üldistada oleks liigne, aga paraku kõik naised ja tulevased projektijuhtidest emad pole ausate kavatsustega ja päikeselise kiremöllu vaibudes saabuvad murepilved probleemidega. Ja küsimus pole enam mehe maksevõimes, vaid KUI PALJU SIIT VÄLJAPIGISTADA ANNAB.
    10.07.2018 13:32
    Näha on, et üpris vähesed saavad sellest aru. Veel hullem, et pärast hakkab veel laste kaudu kättemaksmine mehele. Ei lasta kohtuda, räägitakse halba isa kohta jne. Ekspressis oli hiljuti üks hea lugu sellest, kuidas eksnaine püüdis iga hinnaga meest lausa kohtu kaudu pe*ofiiliks tembeldada.
10.07.2018 01:00
TÜ RAKE uuring mis tehti juba 2012a. väidab, et ühele lapse ülalpidamiskulu on kuus 280 eur, tänaseks on see summa kindlasti tõusnud, lisaks panustab last kasvatav vanem ka oma aega, mis on ka teatavasti raha. Tüüpiline süüdistus geelküünte ja muu jama kohta tuleb tavaliselt neilt vennikestelt kes otsivad endale õigustust võimalikult vähe maksta ja kes pole grammigi oma lastega tegelemisest huvitatud. Need kiunujad võiksid ise oma lapsi kasvatada, eks siis saavad näha kui palju sellest luksusteks üle jääb. Lapsel võiks tõesti arve olla, siis on mõlemal vanemal ülevaade kuhu raha läks ja palju seda juurde on vaja.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 13:52
    On isasid, kes jätavad oma pere ja sukelduvad uude pesasse noorema naise juurde. Uue naisega käiakse väljas lõbutsemas, puhkusereisidel, jne. Selleks raha jätkub. Oma lastele aga enam mitte? enamasti on uuel naisel ka laps/lapsed, keda siis koos kasvatama hakatakse või tehakse ka uue naisega kohe kiiresti laps. Oma vana pere ja lapsed jäetakse tagaplaanile. Kuidas nüüd sellistesse meestesse suhtuda?
    10.07.2018 19:50
    Õpi enne meest tundma ja siis hargita jalgu.
    10.07.2018 21:37
    Õpi naist enne tundma ja siis saa temaga laps.
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 08:12
    Ohmud saavad aru et siin on küsimuse all see, et tõesta ära et 1110 eurot läheb sul kuus lapse vajadustele. Mitte ei vaja selgitamist, et laps sööb ja surfab netis. Pane oma nimekirjale rahanumbrid taha ohmude jaoks. Saad ikka aru mis teema on?
    10.07.2018 08:18
    Huvitav kuidas siin kommentaariumis kanaemad kurdavad kogu Eesti meeste üle.
    10.07.2018 08:42
    Seal mingis ministeeriumis mingi piret tööi kes vanasti käis ainult püksata ilmselt. Asja jahutas lausa lumehunnikus kuuldavasti keset maa südat maksumaksjale tema raha eest irvitades ja lastele auhinnaks jooke kinkides.
    Kas tema laste eest maksab talle ka keegi või peab oma laristamisi ise tagasi tasuma ?
10.07.2018 01:59
No on hädad need isad. Teadku, et lapsele kulub rohkem kui need närused 250. Eriti tobe jutt on see, et üksi ostes pesupulbrit, vett ja üüriraha ei kuluks vä? Ei kuluks jah nii palju, elaks mingis ühetoalises, pesu peseks korra nädalas praeguse nelja korra asemel jne. Mida te vingute, kui ei raatsi maksta, tooge lapsele iga nädal toit kohale, ostke riided ja andke taskuraha kah - vaadake palju siis tegelikult kulub. Ja ärge arvake, et iga nädal riideid ei pea ostma - omadest kogemustest võin öelda, et alates 3 aastasest peale läheb iga nädal mingi ese, kas katki või saab eemaldamatud plekid.
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 12:01
    Seesama riik on näiteks määranud 350e kuus invaliidsuspensionit saavale isale 2 lapse eest 500e kuus elatusraha. Ja kohtuniku asi see pole kus invaliid raha leiab...see pole üldse kohtuniku mure: tema on enda vajaliku töö teinud et riigilt palka saada kätte ja kogu moos!
    10.07.2018 14:42
    Hei, sookaaslased, Üür, elekter, Internet jätke mängust välja-seda te emad kasutate ISE ka ja selle kuutasu ei sõltu laste olemasolust. Kui laps sureb, kas loobute eluasemest ja internetist?
    Reaalne lapsekulu=Toit, riided, jalanõud, hügieenitarbed, õppevahendid, rohud haiguse korral ja transport. That's it.
    Mitte midagi ei juhtu, kui last huviringi ei pane, sünnipäevadel jõlkumise asemel õppigu ja aidaku ema kodutöödes.Väljasõidud, kooliekskursioonid-ka nõuka ajal vaesemate perede lapsed seal ei käinud. Mitte midagi ei juhtunud, tublid lapsed kasvasid ja lõpetasid ülikoolid.
    Seega meestel on õigus-suurem osa "lapsekulusid" on pseudoprobleem.
    12.07.2018 20:16
    aga seda mitte, et lapsed kasvavad. 2-3 võrevoodit mahuvad ilusti väiksesse tuppa, aga 2-3 teismelist lihtsalt ei mahu. Imik võib mitu kuud magada nt. korvis - proovi ise korvi ära mahtuda.
10.07.2018 05:04
ma tean oma õigusi....see on naise jutt...aga lapsele ei saa hommikuti sooja toitugi tehtud...ei oska lihtsalt...nii kui tõstsin oli paari päeva pärast auto hoovis...rahadega pole ta kunagi osanud ringi käia...poja rääkis kuidas öhtuti jäeti üksi koju ja mindi retkele kus ka plikake teise mehega valmis treiti..nii et naised pole te nii inglid midagi...
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 08:29
    Mis sa siis siin kommentaariumis vahid veel?! Kui minu lapsega nii ringi käidaks, oleksin ammu juba last endale nõutamas, sellises keskkonnas ei laseks tal iial kasvada. Aga noh, ju siis ei ole laps nii tähtis kui enda võimalused vabalt ringi litutada ja järgmisele blondiinile titte treida. Vaadake endi käitumist, mehed!
    10.07.2018 09:17
    Kuidas küll sellisega lapsi tegema hakkasid ?
    1 võib olla juhus aga rohkem....
    Nüüd maksad ja lapsed ka peavad seda turvataseksi taluma .
    Soovitused:

    Hoia till püksis või kondoomis vöi ära vingu siis

    Laps on hea.
    Vaata, et järgmisex ei saa suguhaigust.
    10.07.2018 12:56
    kas need mehed tööl ei käigi, et siin kommentaariumis mõtlematut möla ajavad?
    Küll on ikka saamatud mehed, kes lepivad nii väikese palgaga ja muud ei teegi kui istuvad arvutis! Kas tööandja pahaks ei pane , siis saad sellest tööst ka veel vabaks. Ja nüüd kahju lapsele st. OMA lapse hooldajale/emale vaevatasu maksta. Kas teate, palju miinimum töötund maksb - kodus toimetades ( last õpetades, hoides, olles eripedagoog jne.) on töötunni hinne kõrgem. Kes arvestada oskab, teab kui palju koduste tööde peale aega kulub - 4 tundi x 30 päeva x 6€ ´EHK SIIS 720 euri. Jagame selle vaeva abikaasade vahel ja saame ühe lapsevanema panuseks 36 eurot. Vot nii, mehed. Pange oma mulk kinni, till püksi ja punuma. Või õppige korralikult elama.
Kommentaar eemaldatud
10.07.2018 06:16
Naised, ärge saage Eestis lapsi. Kui siiski tekib soov lapsi saada, lugege siinset kommentaariumi. Küllap huvi üle läheb ja ostate endale üheotsa lennukipileti või laevapileti.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 09:23
    Sa tee ikka lapsi nende maakatest gödilitega ja pleki nende küüned ja solaarium kenasti kinni. Feminstidel on oma raha.
    10.07.2018 11:10
    Issand, millal küll üks feminist on küll keskmise Eesti mehe spermat tahtnud... Üheks ööks ei lase sellist voodisse! Vaata, feminist ei erutu teie auto, lamedate meelituste/lubaduste ja paari kümneeurose peale... Feminist tahab eelkõige teada, kas teil kahe kõrva vahel ka midagi on ja milline inimene te olete, millised väärtused teil on. Ja enamasti inimesed paljastavad enda olemuse ja väärtused juba esimese 10 minuti jooksul, rohkem ei olegi vaja.
    Lisaks, heaks seksiks peab partner olema empaatiavõimega, Eesti keskmine mees on ju emotsionaalne invaliid....
    10.07.2018 19:54
    Nii õige tekst. Mina naisena ka imestan et õudne, mida mehed mõtlevad. Naised, kes sünnitavad, saavad karistada selle eest. Seega tõesti, parem mitte last saada, mul iseendaga hea elada.
10.07.2018 06:16
Mina maksan lapse arvele raha.
Võtsin konto väljavõtte .
Iga 15 mnt järel oli võetud 20 euri välja. (Kasiino)
Vot see on kasvatamine.
Vääriks aasta ema tiitlit kohe.
Vastus mulle (raha kasutamise kohta)oli,et ega ma raamatupidaja ei ole.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 22:03
    Oled kindel, et need riided sinu raha eest just ostetud olid? Kohtusse pannakse selga ikka oma parimad riided. Väga tüüpilise mehe arvamus, kes 25 euri naise pangakontole kannab ja arvab, et ostis selle eest terve maailma.
    Kas probleeme tekitas maksmine või lastega mitte tegelemine, et kohtus sai käidud? Võimalik on ju alati laste hooldusõigus endale nõuda või oli sul probleeme selle saamisega, kuna ei kvalifitseerunud vanemana. Vanemlikest õigustest jäetakse harva põhjuseta ilma. Isegi pedofiilidest vanematele jäetakse kindla järelvalveall lapsega kohtumise võimalus. Järelikult sa ise ei olnud huvitatud. Naist ei ole mõtet süüdistada, kui ise möku oled.
    11.07.2018 06:37
    Olen kindlamast kindlam, kuna nägin seda oma silmaga, kuidas asi oli!!!

    Sulle soovitaks avardada silmaringi, mitte siin klähvita!
    11.07.2018 20:17
    Nägin sellist olukorda lapsena väga tihti, kallike :) Ema veeretas igat viimast senti. Isa elas uue perega oma majas ja meist polnud huvitatud.
    Nii, et ei usu su jama.
10.07.2018 06:28
sigaretid panevad lapse teisele kohale.
10.07.2018 06:33
Kui nt lapsest mitte hooliv isa võrdselt lapse emaga oma aega lapse eest hoolitsemisele ei soovi kulutada, tuleks tund lapsega oldud aega arvestada ümber lapsehoidja keskmiseks tunnitasuks ning siis alles rääkida võrdsest panustamisest. Ja rongaisad - te ju tahate, et teie lapse ema leiaks endale uue mehe, et te veelgi vähem saaksite oma lapse kasvatamisesse panustada, aga loogikast jääb puudu - kuidas peaks naine uue isa lapsele leidma, kui tal pole hetkegi vaba aega ning raha, et ka enda eest natuke hoolitseda?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 09:46
    Kui sa hakkan tasu nõudma lapsega tegelemise eest, siis sa oled palgatud lapsehoidja, mitte ema, kellega peaks olema võimalik leping üles öelda ja laps omale tagasi võtta.
    10.07.2018 18:23
    Jah, ma pole viis aastat aeroobikasse saanud. Kuna mul pole lapsehoidjat, sugulasi jne.
    10.07.2018 18:58
    olen nõus selle jutuga, et on vaja arvestada ka ema aega, mis kulub lapse peale
    võibolla just mitte selle eest raha maksta, aga arvesse võtta
    isa maksab oma raha ära ja on põhimõtteliselt vaba mees, aga ema paneb omalt poolt juurde lapse kasvatamiseks raha ja kogu oma aja
    minu arvates on häbi rääkida, et naine kasutab raha enda tarbeks
    samas miks mitte, ta ju panustab tunduvalt rohkem rahast
10.07.2018 06:43
Näiteks mina maksa lapsele 150 eurot ja vajadusel ostan riideid ja kooli asju. Raha läheb lapse arvele kuna eks naine raha ei tahtnud ja nii kogubki lapsele tuleviku peale. Mul selles mõttes vedas. Laps oleme päris tihti koos ka vatamata sellele et mõlematel vanematel on uus pere.
10.07.2018 06:51
Sotsiministeeriumis on 99 protsenti naisi, loomulikult see kanakari leiab et neile on midagi koormaks. Kohtutes on sama lugu, esimese astme kohtud ja proks koosneb peale mõne üksiku eranditult naistest, kes teevad oma suguõdede jaoks soosivaid otsuseid. Üle 50 protseni kohtulahenditest laste hooldusõiguse teemal, mis jõuavad ringkonnakohtusse, otsustatakse ümber meeste kasuks, mis näitab kas madalama astme naissoost kohtunike küündimatust või kuritegelikku vahetegemist meestel-naistel. Või mõlemat.

Tõenäosusteooria järgi peaks majanduslikult edukamad vanemad - ja seda mehed on - saama rohkem hooldusõigust endale, kuna suudavad lastele pakkuda märksa lahedamaid elutingimusi. Ja armastavad vanemad lapsi ühtemoodi. Aga hoopis on nii, et 90 protsenti ja üle selle otsustab naiste juhitud kohus lapsed emale jätta.

Ja see ei ole veel kõik, kui elatisrahade väljanõudja või lastega koosolemise õigust nõudev isik on meessoost, siis on kohtunikud üllatavalt leebed naissoost seaduserikkuja osas võrreldes ja vastupidi

Kõik teavad, et kommunaalid ja üür ei ole kulutus laste peale, sest vanem kasutab seda elamispinda nagunii. Paljud naised aga erinevalt meestest väidavad, et see raha läheb näiteks üüri-kommunaalide peale - ja seda möga arvestavad ka naiskohtunikud, aga ainult siis kui elatisraha nõudjaks ei ole mees.

Tihtipeale eelistavad naised üldse palgateenimisest loobuda ja kasutavad lastele mõeldud riigi sotsiaalrahasid ja meeste poolt lastele antud rahasid enda elatamiseks, kiskudes lastel nö leiva suust. Tegelikult peaks olema aga isegi mitte nii, et vanemad panustavad võrdselt - mida naised ei tee - vaid et teise vanema käest riigi abiga sisuliselt lapsed röövinud inimene peab panustama mitu korda enam ja teisele peab jääma rohkem raha kaotusevalu leevendamiseks.

Minu seisukoht on, et elatisrahade süsteem on ebaõiglane, et kohtulahendid on kallutatud ja ebaõiglased ja et Sotsiaalministeeriumi töötajad - kes on 99 protsenti naised - on samuti iseenda ja oma suguõdede eest väljas, ja nad ei arvesta laste huvisid.
    10.07.2018 07:49
    Ja kisa oli taevani kui kohtunine seas veidi veeretamist ja tolmutamist teha taheti... :) aga ega probleemi ju pole...
    10.07.2018 09:10
    Ära aja pläma. Sotsiaalministeeriumus on ikka naiselikke mehi kah. Teisi sinna ei võeta.
    Mis pläma siin kirjutatakse? Laste hooldusõigust ja rahastus ei saa notariaaselt kokku leppida.
    Seda saab vaid omavahel kokku leppida. Kui tekib eriarvamus, minnakse kohtusse.
    Ei saa ka sedasi, et naine saab korteri ja siis elatisraha ei nõua. Võid talle korteri anda, kuid siis saab ikkagi elatisraha nõuda. Need on lihtsal eri asjad.
    Ainus variant on lapsed enda juurde võtta ja emal lubada pühapäeval lastega loomaaias käia.
    Kui väga tahab, siis äärmisel juhul pool hooldusajast.
    10.07.2018 11:58
    Eestist ongi saanud e-ebaõigustest koospüsiv juriidiline nähtus, kus kohtlased partejuhid kamandavad moraaltuid, joodikuid ja karistavad edukaid.

    Kas sellisesse riiki peaks juurdekasvu tootma? No on valikuid ju.
10.07.2018 06:53
Ei ole noor , häirib mind alati naiste välimususe kallal norimine .Kui on lapsed , kas ise pead olema , näljas ja paljas ?
    10.07.2018 08:17
    Noritakse ikka selle kallal, et kes selle pulli kinni peab maksma. Vaba maa ja kui on oma raha, andku minna.
    10.07.2018 09:11
    olema näljas ja paljas, aga ikka mehe antud lapseraha peal ei tohiks ise elada.
    10.07.2018 10:26
    Noritakse nende naiste kallal, kellele lapse isa on “rahapump”! Naine peab ise tööl käima ja teenma ise raha enda välimuse korrashoiuks, enda söögiks ja eluasemeks jne samamoodi nagu enne nende laste saamist!
10.07.2018 07:04
Kasvatan 10 aastast last.No mina küll aru ei saa mida kõike lapsele ostetakse, et 250 ära kulub.(Laps käib trennis ka.)Laps käib absoluutselt kõigil ekskursioonidel ja kooli poolt pakutavatel tasulistel üritustel,korrralikud riided seljas jne jne jne.No ei saa aru sellest naiste kiunumisest.Nad valetavad ikka räigelt,et raha mehelt välja petta.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    10.07.2018 09:12
    oi kui tubli, ikka jagad endale üüritud katusealust, elektrit, interneti jne lapsega.
    Selline ohvri mängimine käib.

    Kui ei taha, ära tee last!
    10.07.2018 11:08
    eks neid memmesid leidub päris palju, kes isa papi eest käivad kuskil klubis madratsit mängimas ja niisama sõpsidega raha laiaks litsumas, nähtud küll. Nemad ongi need kõige suuremad kiunujad, sest jama ju kui ei saa enam isa papi eest tasuta ringi aeleda.
    10.07.2018 17:31
    näib, et te ei oska arvutada või on teil raha jalaga segada - siis ei teagi, kui palju miski asi maksab. Või on see laps näljas ja kannab ainult Humana riideid/jalanõusid? Kas see laps ikka kasvab ka aastas nii umbes 6-7-10cm? Haige inimene olete
1 2 ... 9
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega