NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
14.08.2018 02:53
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Sõdur" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
14.08.2018 03:28
Teiste parafiiliate puhul väidetakse, et need pidavat olema kaasasündinud ja näiteks homoks ei saa kedagi kasvatada. Pedofiilia on siis erand...
    14.08.2018 09:22
    delfi- Lapsevanem, lasteaiakasvataja, vanaema, vanaisa ja naabrimees. Kõik nad võivad lapsest pedofiili kasvatada
    ------------------
    Võivad, kui nad on hälbelised. Terve mõistusega lapsevanem, lasteaiakasvataja, vanaema, vanaisa ja naabrimees kasvatavad lapsest normaalseid pereväärtusi hindava inimese.
    Aga et ei juhtuks seda, et lapse kasvatamise juurde pääsevad hälbelised, ei tule propageerida mitte seksuaalväärastusi vaid igati terveid pereväärtusi !
    14.08.2018 10:32
    Ma kirjutaks siia ühe tõestisündinud löö, mis juhtus Soomes mu ühe naise tuttavaga.

    Naisel on venelannast sõbranna, kes elab Soomes nüüd juba üle paarikümne aasta. Tal on 3 last - 30 aastane pagulastetoetajast feminist, kes käis nii Iraanis kui ka Iisraelis oma "silmiavardamas". Ta üritas ka kandideerida omavalitsusse. Teine oli 26 aastane poeg, kellel elus nii hästi ei vedanud. Teda oldi vägistatud Soomes lasteaias meesõpetaja poolt, peale seda ta hakkas pedeks. Ta ei olnud selline pede, kes käis paraadidel või taoline edvistaja tüüpi. Paar kuud tagasi ta lahkus meie hulgast, kuna ta süda ei pidanud vastu pidevale kohvi joomisele ja suitsetamisele. Kõige noorem laps on paar aastat noorem ja tunneb ennast poisina tüdruku kehas. Selline pere siis......

    Üks väheseid pedesid, kellest mul tõesti kahju on. Olen veel kuulnud, et Soomes on väga popp pededest meeskasvatajad, kuna nad saavad lastega hästi läbi.
    08.11.2018 14:40
    Tänapäeval on üsna keeruline defineerida mis on normaalsed pereväärtused ja millega või mis perioodiga me neid võrdlema peaksime.
    Tänapäeval on "normaalne" kärgpered, abielu eelsed suhted, vabaabielud, visiitabielud, kaugsuhted ja kes teab mis veel. Samas peetakse valeks kui 40 aastane hakkab pere looma 15 aastasega aga kui viieteist aastane jääb teisest omavanusest rasedaks on igati okei. Tänapäeval on 15 aastane seaduse järgi laps kes ei ole vastutus võimeline ja 20 aastane on täiskasvanu kes sellisel juhul on suhtes ära kasutaja rollis.

    Möödunud aegadel oli 15 aastane juba naine oma otsustega valmis pere looma olgu siis teise 15 aastasega või siis 50 aastasega. Sellest juba näeb kui keeruline on defineerida tänapäeval normaalseid pereväärtusi eriti kui need jätkuvalt muutuvad ja isegi normaalsuse definitsioon muutub, ma üldse ei imestaks kui nt 20 aasta pärast peetakse abielu vandeid mingiks möödunud aegade veidruseks ja abielus inimestele näidatakse linnapeal näpuga järgi ja irvitatakse mõnitavalt.
Anonüümne kommentaar
14.08.2018 04:33
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Nõus sõduriga" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    14.08.2018 09:25
    to FAKT ütlen ausalt, mina sellist postmodernistlikku jama ei usu, et kõik on valik ja sotsiaalne kosntruktsioon. Sinu jutt läheb natuke ka vastuollu iseendaga, kui ütled, et kõik identiteedi küsimus on "valitav" kuid sugu ei ole valitav. Viimasega ma olen nõus ning ei toeta 72 sugunimetust, mida täna näiteks Facebookis saab omandada. Kuid see, et kõik on sotsiaalne konstruktsioon ja vabalt valitav, ei ole kindlasti tõsi. Seda ei toeta ka teadus muide.

    Lihtsaim seletus oleks nii, kui inimese teadlikud valikud põhjustavad seksuaalset orientatsiooni, siis mis hetkel teeb selle otsuse mõni teine loomariigi esindaja? Samasoolisus ei ole looduses üldiselt harv nähe ning mõni on teoritiseerinud, et selle evolutsiooniline roll on vanemateta järglaste eest hoolitsemine. Ise ei oska selle viimase osas seisukohta võtta, kuna pole piisavalt teemat uurinud.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 11 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
14.08.2018 04:38
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "sherlock" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
14.08.2018 07:02
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Huvitav" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    14.08.2018 09:23
    Huvitav, just selles asi ongi, et uus maailmakord, NWO , panustab ebaharilikele peresuhetele. Homod ja lesbid võivad abielluda, lapsi lapsendada, samas kui tavalised, normaalselt lapsi saavaid peresi hakatakse järjest enam rõhuma igasuguste uute normidega, mis viib sagedaste pere lagunemisteni .Sellisest katkisest perest on hea neile väärakatale uut järeltulevat põlve leida. Meenutades seda pisikese poisi väntsutamist mööda lastekodusi kui samas tema lihane tädi tahaks teda oma peresse, kus juba kasvavad lapsed. Ei olegi muud oletada kui seda, et keegi veel ootaks oma peresse latsekest, ise nad sellega hakkama ei saa kui just Elton John või Jackson pole. Pedofiilia kui haigus aga on väga leebe suhtumise osaks saanud, ilmselt peetakse neid vanglas lühikest aega seetõttu, et järjest võimukamalt oma õigusi nõudev homoühiskond kasutab neid omale uue kaadri koolitajatena ja vabaduses on nad siis kasulikumad kui kinnimajas.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 2 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
14.08.2018 07:03
Põlvkondi oli rahu majas, peded ja pedofiilid istusid türmis või "kapis". Nüüd on iga nurga peal mingi pervert oma usku levitamas.
14.08.2018 07:06
Hal Valla 14.08. 03:28 Teiste parafiiliate puhul väidetakse, et need pidavat olema kaasasündinud ja näiteks homoks ei saa kedagi kasvatada. Pedofiilia on siis erand...
Täpselt sama küsimus. Parafiiliate ehk seksuaalhälvete nimekiri on teatavasti üsna pikk. Oleks huvitav teada, kuidas pedofiiliks SAAB KASVATADA... kuid pederastia/lesbismi harrastamist ei saa kohe mitte kuidagi mõjutada (k.a. selle propageerimisega, mahitamisega jne)... kuna see olevat "kaasasündinud" häire. Ehk veidi täpsemaks ja spetsiifilisemaks minnes nn "teaduslike uuringute" kohaselt: "homoseksuaalsus olevat ajupoolkera hüpotalamuse defekt". Siin puudub nüüd igasugune loogika ja tervemõistulikkus. Ehk a) kas mõlemad parafiiliad on meditsiinilised kõrvalekalded mida peaks ravima või b) mõlemad on välismõjutuste kaudu omandatud hälbed. Sest puhtmeditsiiniliselt pole neil parafiiliatel vähimatki vahet: üks on vaid veel (õnneks) karistatav, teine enam mitte...
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    14.08.2018 13:42
    ragnole

    Muidugi on: kogu Õhtumaa moraaliajalugu. Mis ei tunne keskajast ainsamatki katoliku kiriku doktriini, mis kiidaks heaks või tolereeriks seksuaaldeviantset käitumist. Vastupidi, seesinane ajalugu tunneb hoopis inkvisitsiooni kui Kiriku puhastamist sinna pugenud võlts- ja väärkristlastest. Võrdle seda tänase nn "progressiivse paavsti" ajastuga, mil paavstitoolile smuugeldatud kultuurimarksistlik jesuiit Bergoglio laia irvega kuulutab, et nn "geid" olla "Jumala loodud".

    Vaieldamatu FAKT on see, et keskaeg EI lammutanud eurooplust, vaid akumuleeris endasse energia, TÄNU millele valgel inimesel veel on võimalik eurooplust kui unikaalset tsiviliseerivat protsessi ka tänasel, radikaalselt antikristlikul ajastul ära tunda - muidugi kui euroopases veel on säilinud grammikegi ajalootaju muidugi.

    Frank Zappa, vaieldamatult üks intelligentsemaid ja ajastukriitilisemaid muusikuid XX sajandi teisest poolest, aga ongi halastamatult sarkastiline justnimelt Õhtumaa allakäigu grotesksete ilmingute suhtes, olgu see katoliikluse allakäik või spetsiifiliselt juudiplikalikkuse massikultuuriline ülekuldamine ("Jewish Princess", mis hirmuäratava juudikaitseorganisatsiooni ADL Zappale kallale tungima inspireeris ja millise kallaletungi Zappa lihtsalt välja naeris) või homoseksualistlikud võimupüramiidid liberastia sees ("Tower of Power"). Nii et parem et ära hakka mulle Zappaga seoses sihukest eikinestoriaanlikku iba ajama. Labane rockstaari-mütoloogia end poliitilises mõttes "praktilise konservatiivina" defineerinud Zappa puhul lihtsalt ei toimi.
    14.08.2018 14:04
    Neid kiimas ja ebameeldiva käitumisega traditsioonilisest ühiskonnast päris noormehi (indialased, egiptlased, afgaanid jne) teavad ka kõik.

    ragno on vähimagi ajalootajuta eksemplar, kui antikristliku liberastia poolt Euroopasse massiliselt sisse pumbatud indialasi, egiptlasi, afgaane jne EUROOPA traditsiooni kandjateks arvab.

    Ent isegi nende koduses traditsioonis ei saa need pakid ja egiptlased omaenda traditsioonidele tuginevate ühiskondade heakskiitva silma all oma seksuaalset kiskjakäitumist nautida - nad lüüaks nende endi koduses traditsioonis aega viitmata lihtsalt maha ja mulla võikes neil sääl parasjagu moraalikorda peab, kiidab karistuse takkajärgi heaks.
    Liberastlik, radikaalselt antitraditsionalistlik kultuurimarksism on see, mis neile pakidele ja neegritele Euroopas taolist "eneseteostuse" võimalust pakub. Mitte ainult et pakub, vaid reklaamib end läbi hollijuutliku massikultuuri end justnimelt sihukese 'polümorfse perversiteedi' (Freudi & Marcuse poolt ideaalina ette antud) hooramajana välja.
    15.08.2018 11:23
    Te olete usklik, Aqualung. Pedofiilia puhul räägime me aga psühholoogiast, mitte poliitilisest usust. Ja psühholoogiliselt on asi selge - väga rangetes raamides seksuaalkäitumine, mis ei lase inimestel saada seksuaalharidust ega võimalda end seksuaalselt vabalt tunda, soodustab igasuguste varjatud probleemide teket. Sama asi mis abordiga, kus selle keelamine viib nurgaarstide juures salaja tehtud abortideni, mis omakorda tähendavad surmade ja vigastuste arvu järsku kasvu.

    Igasugused seksuaalsust taunivad ja tabudeks muutvad inimesed saavutavad selle, et seksuaalkuriteod vaikitakse maha ja inimesed hakkavad häbiasjaks pidama ka täiesti loomulikke seksuaalseid vajadusi ning praktikaid. See toob kaasa psühholoogilisi probleeme, mis omakorda maha vaikitakse või millekski muuks nimetatakse. Niimoodi jõuabki ühiskond taas kõige seksuaalse salastamiseni ja võltsmoraali järgimiseni, mis on igasugustele tõepoolest kurjategijatele ainult kasulik.
14.08.2018 07:23
Ühte ma ütlen, - pederastiast pedofiiliani on üksainus samm, n.ö. järgmine level.
    14.08.2018 08:27
    See muutub siis tõenäoliseks kui homo lapsendab lapse. Sestap ma olen selle vastu, et vaimuhaiged saaks oma vaimuhaigust lastele sisse kasvatada. Laps on pehme materjal, keskkond ja vanemad vormivad teda ka, lisaks muule. See opn nagu Abhaasias kaamelivägistajad...... kui isa ikka Ishaki varakult lamba juurde toob vaatama ja õppima kuis asjad käivad.... ongi üks "kultuuriline erisus" (loe: hälve) juures. Euroopa seni veel rääkib zoofiiliast, kuid kauaks seegi. Äkki hakkame zoofiilia teemal siis ka levitama müüti nagu see oleks KAASASÜNDINUD nähtus? Või on veel vara?
    Päris üllatav ja positiivne oli täna lugeda, et sel teemal selline artikel julgeti üles panna. Vau.
    14.08.2018 09:07
    Tean paari vastupidist juhust, kus poisist sai pedofiili ohvrina täiskasvanuks saades homo. Kunagi lasnagorski tagumises otsas kõrtsus lõunat süües istus meie lauda kaks tüüpi. Venekeelsed jurakad, üks hakkas siis oma semu meile pakkuma, 25. eegu eest. Krooniaja alguses see lugu juhtus. Poisssõber paistis selline kiitsakas anoreksik olevat, aastaid kuskil 25. Küsisin siis fedjalt, mis juhtus, et pedeks hakkasid? See siis jutustas loo oma vangist tulnud isast ja tema sõbrast. Lühidalt- isa jõi koos sjomaga end täis ja laskis oma 12. aastase poja alla, ka sõbrale lubas end jälle täismehena tunda. See olukord tekitas poisis vastikuse naiste suhtes, olevat aru saanud, et mehed on ikka tõelised tegijad ja hakkaski end välja pakkuma...
    Ühe tuntud homo sugulane rääkis samalaadse loo. Vanemad poisid, üks noortekoloonias aastaid olnud poiss eesotsas, olid noorema juntsu täis jootnud ja siis ta " meheks teinud", ainult valest otsast. Poisile oli see meeldinud, tüdrukuid polnud ta kunagi vaadanud ja naisi ei tahtnud peale oma ema ja vanaema enam nähagi. Siit järeldub, et homoseksualism on ikkagi haigus, väga vähe on vaja selle ilmsikstulekuks ja krooniliseks saamist ei takista seda enam miski.
14.08.2018 08:24
Ausalt öeldes ei tahagi enam üle kuuekümnene vanaisa olla. Tunnen, et mingid vanamutid, nagu pildil näha, jälgivad mind ja minu toimetamisi vägagi pingsalt. Lasteaia lähedale sattusin viimati tublid kolmkümmend aastat tagasi, oma lapsi kasvatades. Eelnevast tulenevalt ebameeldiv koht minu jaoks , kuigi peaks olema teisiti. Metsas marjul eelistan käia üksinda. Ei kujuta hästi ette, et peaksin sinna minema pojatütar käekõrval. Hull on olukord rannas käimisega. Tänavu polegi käinud, välja arvatud üks kord kõrvalises kohas. Niikuinii peaksid pooled sealsetest peesitajatest mind perverdiks. Milleks mulle seda vaja?
14.08.2018 08:47
Pereväärtusi ei propageerita üheski kanalis! Pere, kus sellised komponendid nagu isa, ema, viis-kuus last, lemmikloom... Pasundatakse vaid, et lõhkuge abielu ja hakake pedofiiliks! Ja seda kõike toetab EESTI RIIK oma seadusetusega.
    14.08.2018 09:16
    Kus on Eesti riik toetanud pedofiiliks hakkamist? Isegi LGBT ei taha midagi "Peduseksuaalidest" kuulda, veelvähem nende õiguste eest võidelda vms.
    14.08.2018 09:37
    Lugemissoovitus Esmakordsele:

    How did the pro-paedophile group PIE exist openly for 10 years?
    By Tom de Castella & Tom Heyden
    BBC News Magazine

    Kui ka tänapäeval ja taktikalistel eesmärkidel on nn LGBT pedofiilia oma manifestides eraldi nimetama jätnud, on ometi ju lapsed LGBT-liikumise kõige avalikum sihtmärk. Kuidas sul seni on olnud võimalik sellest kõige avalikumast faktist ometi mööda vaadata, aru ma'i'saa?
    14.08.2018 09:39
    to "esmakordne"!
    Kas on meelest läinud seik, kus (tõsi küll aastate eest) Tallinna homoaktivistid-helkurijagajad kutsusid oma "ööklubisse" 12-aastaseid poisse?!
    Ja mis puutub riigi osa, siis võrdle pedofiilidele praegu määratavadi "karistusi" nendega mida jagati veel paarkümmnend aastat tagasi!
14.08.2018 09:23
Lapsevanem, lasteaiakasvataja, vanaema, vanaisa ja naabrimees. Kõik nad võivad lapsest pedofiili kasvatada

Ja ERITI tõsine oht varitseb last juhul kui 'lapsevanem, lasteaiakasvataja, vanaema, vanaisa või naabrimees' juhtub kuuluma mõnda progressiivsesse (st kultuurimarksistlik-liberaalrevolutsio onilisse) parteisse või liikumisse - sotslikku või roheliste parteisse, nn europarlamendi roheliste fraktsiooni, briti parlamendi ülem- või alamkotta või BBC-sse, mõnesse progressiivsesse biitnike-fanattidest kirjanikerühmitisse. Taolistel juhtudel, ma kardan - ja nagu on veenvalt näidanud muus maailmas dokumenteeritud praktika, ei aita ka ööpäevaringne pealepassimine, kõige õigem oleks taolise taustaga fruktid oma lapsest võimalikult kaugel hoida, kõigeparem: hankige kohtult lähenemiskeeld!

Tõsine lugemissoovitus:

Spiegel Online:

Shadows from the Past
Pedophile Links Haunt Green Party
In the 1980s, some members of Germany's Green Party advocated the legalization of sex with minors. Now the party wants to come to terms with this dark chapter via an independent review of internal documents -- some of which show that the influence of pedophiles on the young party was much stronger than previously thought.
14.08.2018 09:26
Jälle idiootsus ruulib! Tehke endale kõigepealt selgeks, et pedofiilia ja homoseksuaalsus on kaks ise asja, ühist on neil sama palju kui heteroseksuaalsusel ja pedofiilial. Võibolla vähemgi, kuna enamik pedofiiliajuhtumeid pannakse toime erisoolise lapse kallal.
Homoseksuaalsus on romantiline ja seksuaalne tõmme samasooliste suhtes, , heteroseksuaalsus on romantiline ja seksuaalne tõmme vastassoo suhtes ning biseksuaalide ampluaa on väga lai, kellel samasooliste suhtes nii romantiline kui seksuaalne, kellel ainult seksuaalne tõmme (endal naine kodus aga keppimiseks kasutavad ka mehi).
    14.08.2018 09:50
    ... ja zoofiilia on "romantiline ja seksuaalne tõmme" ...näiteks lamba või eeslimära suhtes?!
    Võin järjekordselt veenduda, et "helbekesed" ja loogika elavad paraleeluniversumites, mis kunagi ei kohtu!
    14.08.2018 09:56
    Kuule romantik, ära jahu. Pole need homod nii hellad ja romantilised midagi, nende häda on nende vähesus ja sellisel armastusel, nagu see on naise ja mehe vahel, pole seal midagi teha. Olen ühe homoga sellest rääkinud ja tema küll arvas, et ainult füüsiline kontakt läheb neile korda. Meenub lugu maailma esihomo Elton Johni perega seoses. Kuulus muusik läks nädalaks kodust kaugemale ja armas abikaasa korralda suure pralle, kuhu siis igasugu augutega karvaseid ja sulelisi kohale loivas. Käis korralik orgia, mis ka vaese abikaasa kõrvu kostus. Tuli suur tüli, arvad, etvaene John oli südant murdmas veel päevi? Ei midagi sellist, andis abikaasale andeks ja arvatavasti ei jäänud talle võlgu.
    Samas on suuremalt jaolt homod just pedofiili ohvrid. Aga miks on see pederast pedofiiliks kutsutud? Sellepärast, et paljud neist ei julge meestega oma asju ajada ja seepärast poisid kui nõrgemad nende saagiks valitud saavadki. Vene aeg tsoonis kukeks olnud jobud tulid välja ja hakkasid poisse nillima, samas panid tema semud talle taha kui kokku trehvasid. Maailm on väike, Eesti seda enam ja rahvas mäletab neid perverte hästi.
    14.08.2018 09:57
    Tehke endale kõigepealt selgeks, et pedofiilia ja homoseksuaalsus on kaks ise asja...

    Enamikule inimestest on ka ilma su targutamiseta selge, et kõik need "täiesti erinevad asjad" on kokkuvõetavad seksuaalperversse elik seksuaalhälbelise käitumise ühise nimetaja alla. Kui "peenelt ja nüansirikkalt" te oma pervoseksuaalideoloogia SEES oma värke eritlete, ei lähe inimeste enamikule korda, kui tõusetub küsimus normaalsusest ja ebanormaalsusest, õigest ja väärast.
14.08.2018 10:26
Ja siis imestame, et koolidesse ei jätku meestöötajaid...
    14.08.2018 10:32
    Koolidesse ei jätku meesõpetajaid just sellepärast, et normaalne maskuliinsus on feminismuse poolt "mürgiseks" olluseks kuulutatud ja uusmarksistliku liberalismi kehtestatud haridusideoloogiast ja hariduspraktikast välja pühitud.
14.08.2018 10:41
Meil on leitud ühiskonna ja mõnel juhul ka seksusaalsusega seotud probleemidele, nii palju kui neid probleemideks tunnistatakse, üks lahendus: iga lehelugeja on kas süüdi või potentsiaalselt süüdi. Keegi pole õige, keegi ei saa enda terve inimmõistuse peale loota, igaüks kartku, et võib asjaolude kokkusattumusel osutuda näiteks pedofiiliks, või pedofiilia põhjustajaks. Selline moraalne suunitlus meenutab Orwelli ja Stalini aega. Andke inimene, küll me talle süüteo leiame. Kas ühiskonnas, kus levitatakse sellist mõtlemist -teistsugune oleks poliiitkorrekstsete pedagoogide arvates ilmselt liiga keeruline ja võiks ju mõningaid inimesi ehk diskrimineerida - on imestada, kui inimesed vastukaaluks valivad EKRE, kes ütleb karvaselt - muidugi ka mulje avaldamiseks oma elektoraadile, aga kelle inimesepilt on siiski märksa humanistlikum.
    14.08.2018 11:17
    See on tõsi. Kui kõige puutumatum eliitgrupp (nö Globaalse Liberalismi Keskkomitee liikmed) välja arvata, siis tõepoolest ON iga liberalistliku rezhiimi alam "kas süüdi või potentsiaalselt süüdi". Olgu oma finantskäitumise praktiseermisel, avalikus keelekasutuses või (seksuaal)käitumises ON võimalik kestahes süüdi mõista. Sest kuna õiget ja väära käitumist ei defineeri "traditsiooni ahistusest vabastet" ühiskonnas enam ajaproovile vastu pidanud Traditsioon, vaid Võimu SUVA. Samuti mitte näiliselt "kehtivad" koodeksid, mis on ehttalmudistliku sõnaosavuse tõlgitseda antud. Doktrinäärselt relativistlik liberalism on karistamisel ja premeerimisel "avatud kõigile variantidele" - üldarusaadavaid standardeid ei ole ja ei saagi olla, sest liberalistliku Võimu käsi karistab või premeerib vastavalt olukorrale, st oma võimuhvist lähtudes. Olemuslikult seesama värk - olgu rahapesu või pedofiilia - võib teatud kontekstis osutuda vääääga eesrindlikuks, teatud tingimustes aga näitliku hukkamõistukampaania ja reaalse karistusegi kaasa tuua.

    Liberastlik rezhiim on kõigist teadaolevatest poliitilistest rezhiimidest Võimu SUVALISEKS tarvitamiseks kõige mugavam rezhiim, vaba isegi omaenese kehtestatud reegleid kuistahes neile kasulikult tõlgitsema ja rakendama.
14.08.2018 13:11
Mina olen rahafiil. Oi, kuidas mulle meeldib raha! Ja mida rohkem seda on, seda parem!
14.08.2018 13:21
Ahjaa. kui mul saab kunagi paljuraha olema, siis ostan uue triikraua!
14.08.2018 14:18
Ma ei taha eriti uskuda, et selleks kasvatatakse. Selleks ikka sünnitakse. Kasvatada saab seda, kel on selleks soodumus olemas. Ja siis ei saa ka öelda, et see või teine kasvatas. Väga võimalik, et otsitakse ise kõikvõimalikest allikatest endale teadmisi või abi. Kui see oleks kasvatatav, siis oleks seda ka võimalik välja kasvatada. Aha ei ole ju. Neid ei aita isegi karistamine, tulevad välja ja jätkavad oma tegevust. Uue nime ja identiteedi all. Pigem on need looduse kapriisid, mis vormivad kellegi selleks, kes ta on. Ja et keegi hakkas pilastajaks selle pärast, et teda lapsena narriti väikese noku pärast, no tule jumal appi. Siis peaksid väga paljud olema sellise kaduvusega. Selline jutt ei ole targa inimese jutt. Ja loodus on tal endal midagi kusagil tegemata jätnud või lausa untsu keeranud. Kellegi lemmikteema, mida ikka ja jälle üles võetakse. Koos narrustega.
    14.08.2018 16:13
    Kui-väga ka pole püütud avastada "bedegeeni", pole see tänini kellelgi õnnestunud! Mõtle hetkeks, millest tulenes Antiik-Kreekas levinud pederastia/pedofiilia! Kas sellisteks "sünniti" (massiliselt) ...või siiski kasvatati ühiskonna vaikival heakskiidul?!
    Ja millest on tingitud Kesk-Aasias levinud laialdane lamba ja eeslimära "lembus"?! Kas jälle "selliseks sünniti"?!
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega