«Probleem oli sellel lennul tõesti seotud surnukehaga. See tekkis meie cargo-partneri ebaprofessionaalse töö tõttu,» ütleb Lilleorg, «Moskva partner peab tagama, et surnukeha on tinakirstus, mis on korralikult kinni keevitatud ja omakorda laudisega kaetud. Seejärel tuleb kirst riidesse mähkida.» Möödunud kolmapäeval saadeti Venemaa pealinnast Tallinna küll tinakirst, kuid see jäeti korralikult kinni keevitamata.

«Selle kinnikeevitamata oleku tõttu oli vaja lennuk siin Tallinnas desinfitseerida professionaalse firma poolt,» ütles Lilleorg. «Seetõttu tekkis meil väike viivitus ka järgmise lennuga. Aga kõik sai alguse tõepoolest ebaprofessionaalselt vormistatud kirstust, mis ei olnud õhukindel,» kinnitas ta. «Kuna see on niivõrd tundlik teema, siis tegelevad surnud inimeste veoga ka kõik meie partnerid väga hoolsalt. Kahetsusväärne, et seekord nii juhtus.»