Rool ja vint on vigastamata ning laev käigukõlblik, kuid esialgsete kalkulatsioonide kohaselt võib põhja parandamiseks kuluda ligikaudu 90 tonni metalli, teatas veeteede amet.

Kui selgub laeva remondi koht, antakse välja luba ühekordseks ülesõiduks remondisadamasse. Ohtu meeskonnale, laevale ega keskkonnale veeteede ameti kinnitusel ei ole.

Amet kogub õnnetuse kohta andmeid, informeerib juhtunust lipuriiki Hongkongi ja seejärel lepitakse kokku juurdluse läbiviija. Laevaõnnetuse põhjused ja asjaolud selguvad juurdluse käigus ning enne asjakohaste andmete analüüsi ei ole võimalik õnnetuse täpset põhjust öelda.

Hongkongi lippu kandev 244 m pikkune tanker Pacific Empire sõitis Aegna saarest ida suunas madalikule 2. jaanuari varahommikul kell 5.45. Keskkonnareostust ei tekkinud, õnnetuses keegi kannatada ei saanud. Tanker vabastati madalikult sama päeva õhtul kell 21.00, seejärel suundus laev ankrualale Muuga sadama juures.