“Kõige rohkem võib asi üllatada marsruuttaksojuhte, nemad sõidavad mööda tänavat tihti ja peavad nüüd ettevaatlikumad olema. Kogu ala on liikluseeskirja järgi õueala ja seal ei tohigi kiiremini sõita kui 30 kilomeetrit tunnis.” Paavle sõnul on Meriväljal ka kitsastest tänavatest hoolimata kihutajaid, kelle sõidustiili loodab ta nüüd muutuvat.

Linna kommunaalameti liikluskorralduse osakonna pea-spetsialist Vello Lõugas tunnistas, et märgid võeti tõepoolest ameti nõudel maha. “Kogu Merivälja õuealaks muutmine algas juba suvel ega oleks tohtinud küll kellelegi üllatuseks olla,” ütles ta.

Kui varem oli Kesktee ühesuunaline tänav, siis nüüd on maha võetud ka liiklusmärgid, mis sellele viitasid.

Lõugase sõnul ei ole nüüd Meriväljal enam ka ühesuunalisi tänavaid. “Seal mahub ka kahes suunas sõitma ja see rahustab liiklust,” märkis ta. Kui marsruuttaksode juhid seal sõidavad, siis kui märke ei ole, peab liikluseeskirja järgi alati arvestama, et sõidetakse mööda kõrvalteed,” ei näinud ta liikluskorralduse muutumises probleeme.

“Ise sõidan tööle ja koju pimedas ja niisama ei olekski tähele pannud, et märgid kadunud,” tunnistas Toivo Paavle. Tema hinnangul on Merivälja õuealaks muutmisest tähtsam luua juurde ülekäiguradu üle Merivälja tee, et bussisõitjad turvaliselt üle tee pääseksid.