NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
24.11.2017 05:20
Mina hakkaksin toetama erakonda, kes taotleks võimude lahusust. Mida see minuarust tähendaks? Seda, et poliitilised MTÜd ei oleks üheaegselt Riigikogus ja Valitsuses. Teiseks, see erakond peaks toetama rahvuslust, mitte natsismi. Kolmandaks, see erakond ei peaks sisserändajatele andma kodakondsust ja nad ei saaks Eestis pensionipõlve pidama jääda. Eesti maa on liiga väike selle jaoks, et siin sisserännanute vanadekodu organiseerida. Küll aga saavad siia heade kavatsustega sisserännanud võimaluse võrdsetel tingimustel kodakondsetega tööd leida, tööd teha ja vastavalt oma võimetele raha teenida. Vähemalt üks ülikõrgelt arenenud selline riik on maailmas olemas ja mulle see kontseptsioon meeldib.
    Näita vanemaid (18) Laadin kommentaare...
    24.11.2017 12:11
    muuseas töll, ma olen praegugi hispaanias ja sina pole mulle ütleja kus ja mida teha, selge?
    24.11.2017 12:24
    no seda hullem. hispaanias elades peaks väga hästi aru saama, et mida tähendab Kalergi plaan Euroopas. kui sa aru ei saa siis ei oska aidata. pigem tee endale teene ja alanda oma enesehinnangut.
    24.11.2017 18:04
    mustjõe 24.11.2017 10:51
    vaata maramo, minu nimi on seal kõige tipus, kuhu sina ei küündi, lati pac
    mustjõe 24.11.2017 12:11
    muuseas töll, ma olen praegugi hispaanias ja sina pole mulle ütleja kus ja mida teha, selge?
    ..
    Nüüd on selge, miks 'mustjõe' armastab kaaskommenteerijatele kirjutada: "Nuuti sulle!" ja "Kuuti koer!" - ta on Lati pats!
    Hahahaaa..
    Kui palju Patrioote, kes millegipärast ei ela Palavalt Armastatud Eestis! Ja reeglina nad toetavad oravaid. Ei tea küll miks? Äkki sellepärast ongi Ekre "hispaanlase" silmis paha, et nende võimutsemise korral ei saaks nii naljalt eestlastele nuuti anda.. või kuidas?
24.11.2017 05:43
Niikaua kuni kestavad need RE-valimised, s.t. maailma ainukesed tuvastamata valijaga e-hääletuse pettus, ei juhtu midagi uut. Reformierakond nimetab seda ausaks ning on seda viimased 20 aastat oma huvides kasutanud.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    24.11.2017 10:23
    mustjõe jah sul on õigus. me vajame noort eestimeelset rahvusliku verd valitsema, kes võtaks ka põhiseadusliku vastutuse. sinu poolt kiidetud Tavistock instituudi poolt juba pool sajandit toodetud ajupesumudelit (Kalergi plaani) pole Euroopasse vaja. eriti veel Eestisse. Rootsi on ehe näide sellest idiotenlandist.
    24.11.2017 10:27
    ma arvan, et mul siin Londonis on piisavalt tööd teha. su mõttelaad on vale. sina kui ori ei igatse vabadusest vaid orjapidamisest ja tänu sellele sa lihtsalt raiskad oma elu süsteemi orjamisele.
    24.11.2017 12:13
    sa paistad olema mõtetu jobu
24.11.2017 06:13
Kas keegi saab aru, miks ksenofoobid, rassistid ja vihkamist jutlustavad seltsimehed end "sallivaks eestis" kutsuvad?
Kommentaar eemaldatud
24.11.2017 06:45
Eesti vajab tugevat paljurahvuselist Eesti-isamaalist-antikommunistlikku-an tisotsialistlikku-antiputinistlikku,isi klikust ärihuvist vaba erakonda.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    24.11.2017 08:29
    -paljurahvuselist- lähtusin sellest,et ka Vabadussõjas ei sõdinud punavenelaste ja sakslaste vastu ainult eestlased.Ja praeguses kahjuks määnduma läinud irlis ei ole ainult eestlased.Määrav oleks eesti keel ja meel ja anti -kommunism -sotsialism -putinism.
    24.11.2017 08:39
    OVI , ühesõnaga tahad ENSV-d tagasi. Siis olid ju kogu CCCP rahvaste esindus meil olemas ja nagu mäletad, võim kuuluski rahvale, sadadele rahvastele. Suurele Kremli "laulupeole" kogunesid nii kalurid Mõntust kui vaalakütid Tšukotkalt, kiidulaulukoori juhatas sm, Koba, Nikita, Leonid või kes iganes, viis ja sõnad olid ikka samad. Nii väiksel ja tugeva rahvusidentiteediga maal saab olla vaid üks peremees, otsustaja ja kohtumõistja, Eesti rahvas, olgu ta nii natsistlik kui tahes. Igasugu ossid nii idast, läänest kui mujalt suurest ilmast olgu kuss. Meil omal neid tarku ülearugi kui praegust porilombi poliitikat vaadata, igale asendamatule leidub kolm kui mitte rohkem asetäitjat. Häda vaid selles, et tõsised ja haritud targad inimesed ei alanda end mingi räpase broilerifarmi kaagutajatega ühele pingireale istumisega, kõigepealt tuleb need saata võimust valgusaasta kaugusele ja siis täitsa vundamendist uuesti pihta hakkata, sest
    Müür mis hakkand pragunema
    kipub ära lagunema
    seda tuleb rõhkuda
    maani maha lõhkuda
    Müür mis juba maha langend
    tuleb ära kasida
    sest et seda enam süles
    ei saa keegi tõsta üles
    Midagi sellist kirjutas üks Eesti rahvuslane rohkem kui sada aastat tagasi, aga väga aktuaalne on see millegipärast just nüüd.
    24.11.2017 10:04
    Eesti on täna ja on mitmeid aastakümneid olnud paljurahvuslik riik. Mul on kuskilt meelde jäänud, et Eestis elab täna kas 46 või 146 rahvust. Kui 46 ka on õige number, siis see on väga paljurahvuslik riik ja need, kes juba siin elavad , neid ei ole kellegil võimalust siit minema ajada. Rahvusvaheline üldsus lihtsalt ei lubaks seda . Kohe järgneksid sanktsioonid nii majanduslikud kui sotsiaalsed ja kui me ikka aru saada ei taha, ka sõjalised. Meie suured liitlased USA, Saksamaa, Prantsusmaa jne. hakkaksid siin oma võimu ja võimalusi demonstreerima.
    Küll aga saaksime õige poliitika korral vältida sisserändajatele alalist elamisloa andmist ja võimalust jääda siia elama pensionipäevade lõpuni. Neil oleks võimalus siin elada, õppida, töötada kõikvõimalikel ametipostidel ilma igasuguse diskrimineerimiseta kuni pensionipäevade alguseni. Nad saaksid olla valitud ka kohalikesse nõukogudesse ja omaksid kohalikel valimistel hääleõigust, kuid nad ei saaks kunagi kandideerida tööle Riigikokku. Küll aga võiks riigi peaminister olla sisserännanu. See tähendab, et Täidesaatev võim peab lahus olema Seadusandlikust võimust. Täidesaatva võimu ametikohad peaksid minu vaadete kohaselt olema konkursi teel valitavad. Parim peab võitma ja nende töö Riigikogu poolt kontrollitav ja suunatav. Absurd on tänane olukord, kus valitsus kamandab ja ütleb Riigikogule mida ja kuidas teha. Riigikogu peaks valitsusametnikele ütlema, mida rahvas tahab, et nad teeksid ja määrama tähtajad, mis ajaks soovitu peab tehtud saama ja vastutuse , kui seda ei tehta, mitte vastupidi.
24.11.2017 07:33
Mis see siis oleks? Segarahvusliku Euroliitriigi partei, kus siis kõik migrandid (mida italia ja kreeka maffia suvatsevad sisse tuua) võrdsel alusel ja "vabatahtlikult" laiali jagatakse. Tänan ei. See moodustis ei oleks millegi poolest parem kui N-Liit.

PS Juba praegu ei ole kahe liidu erinevus ülemäära suur.
    24.11.2017 10:07
    NSVL pani kõik oma loodrid tööle, sundkorras ka hullumajja viinaravile ja pätid, kes tapmisega hakkama said, seina äärde. Ja ikka lagunes ära, sest oli jälk orjalaagriga sarnanev moodustis. Praeguses aga on asi vastupidi, tee mis tahad, tule kust tahad ja saad veel suuremad õigused kui kohalik rahvas. Asju tuleks ikka õigete nimedega nimetada ja sellisele hullusele tagurpidi käik anda. Eriti meil, kus niigi 300 000 tegelast eelmisest liidust on meie jaoks ei keegi kui just mitte viies kolonn.
24.11.2017 07:41
No mida on oodata uuelt erakonnalt kui seal toimetab Palling, Tsahkna jt. vanad olijad kelles rahvas on pettunud.
    24.11.2017 09:44
    Kui leiavad endale mõne pankuri selja taha (nagu Taal "respublika" loomisel) ja kleebivad kõik seinad klantspilte täis, siis läheb see avantüür neil ka läbi! Valijate hulgas on lambaid küll ja veel nagu seda tõestas T. Talve häältesaak!
    24.11.2017 10:30
    Siis peavad küll zoofiiliat maale tooma hakkama, kõik muud vähemused on juba kaitstud ja esindatud. :P
24.11.2017 07:53
Paljud liikmed on näiteks välismaal töötanud ja arutanud võimalusi, kuidas teha Eestit sallivamaks ja avatumaks.

Tassida siia arengumaade kriminaale parasiteerima, veelgi rohkem pätistuma.
24.11.2017 08:00
Kaks Riigikogu erakonda on kustumas. Poliitika tühja kohta tekkida ei lase, tulevad uued katsetajad, Prantsusmaa näitel võib esialgu võimatu tunduv võimalikuks saada.
24.11.2017 08:13
"Väga ettevaatlikult, nimesid nimetamata kirjeldas ta aga oma mõttekaaslaste plaane, kes peaksid detsembri- või jaanuarikuu jooksul välja mõtlema, kas nad tahavad minna parteipoliitiliseks. ... Eestis, kes mõtlevad uue erakonna peale,” rääkis ta, täpsustades pärast mõttepausi, et gruppe on igal juhul vähemalt kaks ja need grupid juba suhtlevad omavahel. „Kõik põhimõtted ei pruugi kattuda, me ei ole niivõrd ideoloogiliselt seotud,” lisas ta vihjeid."
No pidi ju mõni aeg tagasi kindlas kõneviisis lubatult kohe-kohe pead tõstma Vene Erakond Eestis ... just selline nimi oli ka valmis pandud!
Käib endiselt pastakast umbluu välja imemine selle nimel, et Keskerakonnale ära panna, nagu see oli mitu aega tagasi, kui Tallinna linnavolikogu paisutati 63-lt liikmelt 79 peale. Ikka selle püha ürituse nimel - keskerakonna vastu "valgete jõudude" (loe: Valge Kampsuni) hegemoonia võidukäigu nimel.
Ja just sest peale Tallinna ainuvõimu kandjaks on jäänud Keskerakond!
24.11.2017 08:17
...kuidas teha Eestit sallivamaks ja avatumaks...
Mis sellel eesti sallivusel viga on? Kui oled töökas, austad seadusi, ja märkad kaasinimest, siis on kõik eesti sallivusega korras. Aga nüüd tuleb mingi seltskond meile peale pressima kahtlase väärtusega prantsuse liberalismi ,mille lõpptulemus on korralagedus ja anarhia. Ja sallitakse ainult oma sekti liikmeid,
24.11.2017 08:32
Kas uus partei on NLKP (Natuke Liberaalne Koservatiivne Partei)?
    24.11.2017 11:13
    Loed mu mõtteid, just sama tüvele tahtsin need külge pookida ,aga jõudsid ette. Pole ju need endisesse ainuparteisse kuulunud keskeast pisut vanemad aktiivsed riigikodanikud kuhugi kadunud. Ajasid nad siis eesti asja, ajavad nüüdki , aga kõige rohkem see ajamine toimub oma tasku millegipärast. Sõna , mis koosneb tähtedest rkee ma ei puuduta, igaks juhuks.
24.11.2017 09:05
Seni, kuni inimesed valivad nn meeldivaid isikuid a la Ratas, Pevkur, ei muutu midagi, sest "unustatakse" tagala "hundid".
24.11.2017 09:13
Kust võtta vähemalt 500 nn parteipuhast (pole üheski parteis varem olnud) aktiivset kodanikku, kes oleksid nõus laskma ennast täis sülitada ja samas vältida muudest vanadest parteidest ülehüpanuid (nagu Sepik, Boroditš, Mikser, Laanet, Kross, Riisalu jms), kes näevad uues parteis uut karjäärivõimalust?
24.11.2017 10:05
No Macron pandi ju võimule piiramatu reklaamirahaga Rotchildide pangakontorite poolt ja esindab puhtalt Soroslaste LGBT võimu Prantsusmaal.
Meil võiks paralleeliks olla eelmiste valimiste Jääkeldripartei mida isegi sai suures muutuste lootustes valitud.
Ja kui nüüd Brüsseli kohustusliku Vabamüürlaste seltskonna poolt tuleb uus käsk luua läbipõlenud Isamaa asemele uus loozh ükskõik millise isamaalise nimega, mis kuuluks EU suurkorporatsioonide rahvaparteide seltskonda siis ka see on ju täna juba olemas ja uus ei anna midagi uut valijatele ikka neidsamu EU "ühiseid väärtusi" nagu kõik teisedki tänased võimuparteid.
Ainuke loogiline partei oleks euroskeptikute seltskonda kes tooks kõigepealt tagasi põhiseaduse ülimuslikkuse ka välislepingutele. Taastaks riigi eesmärgi eesti rahvuse, keele ja kultuuri ülimuslikkusele Eestis ning lõpetaks ühe vähemusrahva kontrolliõigused sisepoliitikas, kultuuris, äris ja hariduses.
24.11.2017 10:24
Kas neid erakondi ei ole mitte juba riigi toidulaua ümber niigi palju, mis üksteisest vähe erinevad ja vaid kaklevad omavahel, kes paremad tükid võimupirukast saavad? Kolmest erinevast erakonnast oleks küll kui nad on erinevad, ülejäänud võivad jaguneda nende kolme vahel vastavalt oma vaadetele.
24.11.2017 10:28
tegelikult on meil juba eestis üks tõeline, eestimeelne patriootlik erakond, kelle juhid jätavad varju kogu ülejäänud globalistid, ksenofoobid ja rassistid nii siin kui seal pool piiri, suured juhid aina kasvava populaarsusega eestis hr. helmed näitavad meile kätte päiksepaistelise tee vankumatul suunal helge tuleviku poole ja nende targal juhtimisel, kuhu on ka kaasatud eesti suurim vabadusvõitleja ja eesti patrioot hr. rüütel me sinna ka jõuame, milleks eestile veel uued, kogenematud parteid, kui meil on geniaalne rahvuslik eestimeelne EKRE
    24.11.2017 10:35
    mustjõe ära ilgu, Helmed püüavad siin esindada samu vaateid valget kristlikku Eestit esindades kui seda teeb Ameerikas Trump kes tuli võimule valge vaikiva kristliku enamuse häältega, LGBT ei ole Ameerikas enam ülivõim ja kirikutes ei pea kohustuslikus korras gaysid ja lesbisid laulatama ete riigitoetust saada. Sama gaypulmade ja muude pidude korraldamisel toitluses millest keeldumisel alles hijuti võis litsensist ilma jääda. Meil aga LGBT kogukond võitleb täna ameerika minevikuseaduste käimalükkamise eest. Näide Kirikusõda gayõigustega.
    24.11.2017 10:43
    vat ilguks kui oskaks, ekre võrdleb end trumbiga,, irwww, no võrdlete võrreldamatut,m kuigi trump on peast soe seniilne vanamees, moskva ripats, kes usas enam kaua troonil ei püsi,puna helmed on tolad suure algustähega ja tyhikargajad, midagi nad muud ei püüa, kui piruka juurde saada, et siis kõik endas poolt populistlik eestlaslik jutt unustada
    24.11.2017 16:21
    ... trump on peast soe seniilne vanamees...
    Pole ta nii seniilne midagi! Mehel särtsu veel küllalt! Aga meie soroslased, globalistid, liberalistid ja kes kõik veel vajavad juhti, kes võimaldaks lõdvalt elu nautides kusagil peentes kuseudukontorites, mis midagi ei tooda ja kellelegi kasu ei too. See on selle aeltskonna eesmärk. Las teised rügavad,nemad on sallivad ja peavad saama elu nautida.Ja selleks seda uut parteid vaja ongi!
24.11.2017 10:30
Iga uue partei loomine on eelkõige oma söögilaua kinnitamine suurema toiduahelaga. Lubadused valimisteks ei ole nende täitmiseks vaid saada valituks.
24.11.2017 10:41
Looma peaks ka Seksuaal--Demokraatliku partei,et võidelda nende tuhandete vastu,kes iga päev enda ahistamisest teada annavad. Kui mõnda naist 1978 aasta aprillis kabistati,siis nüüd räägib sellest suure rõõmuga !
24.11.2017 11:03
http://objektiiv.ee/molgutatakse-motteid-globaal...

"Teise seltskonda kuuluvad endised Isamaaliidu taustaga inimesed, kes on pettunud Isamaa ja Res Publica Liidus. Spekuleeritakse IRL-i ridadest lahkunud Margus Tsahkna ja Marko Mihkelsoni nimedega."

Üks kahest - kas kuskil keegi otsustas, et EKRE on ohtlikult populaarne ja tuleb vett segada, või ei võimalda läbikukkunud poliitikute Tsahkna ja Mihkelsoni ambitsioonid poliitikast erru minna (tahavad veel enne seda Ojulandi häbiväärse taandarengustaadiumi läbi käia).
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega