NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
07.09.2018 00:16
..no oli sis waja kurikaga wehkida..
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 21:40
    Milgi jäi küsimus et miks ja millal ta korter siis KAPO-le jäid? Praedu hakkab juba mulje jääme, et KAPO ise tappiski selle naise et korterit endale saada. Umbes nagu Vene eriteenistuded omi asju ajavad.
    08.09.2018 11:40
    kuritöö ja karistus
    mees ei jõudnud kahjuks veel põdema hakatagi vahelejäämise pärast, võeti juba samal päeval kinni
    sellised loodavad mitte vahele jääda, samas kardavad peale kuritöö sooritamist igat krõbinat ja politseiniku

    kuidas ta sai eeldada, et ta pääseb mõrvast puhtana?????
    10.09.2018 10:30
    Müüa seisma jäänud kurikas.
    Uueväärne, tehtud paar lööki.
07.09.2018 01:00
delfi pangu videod jq intwraktiivne graafik ka artuklisse
07.09.2018 01:02
Selliseid me ühiskond kasvatab oma "ära löö last vaid räägi temaga" kasvatusmeetoditega. Ei aita see rääkimine, tüüp oma egotsentrilise olemusega aga võib teha, mis pähe tuleb. Huvitav oleks teada, mis saaks kui selle tapetud naise omaksed selle tüübi vanglast vabanedes ka korralikult kurikatega ette võtavad ja siis kuhugi justiitsministeeriumi ette ta šnitsliks klopitud jäänused maha viskaksid?
    Näita vanemaid (25) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 14:31
    sarimõrvarid ja sadistid muuseas tulevadki vägivalla all kannatanud peredest ja on üldjuhul oma vanemate poolt väärkoheldud.
    07.09.2018 14:49
    Tänapäeval see muster enam ei päde. Jõhkardid tulevad just sealt peredest kus pole lastele kunagi mingeid piire seatud. Kus lapsele ei ole selgitatud mida tähendab see et kui teine peab kannatama sinu pärast ja see et sina ei ole maailma naba vaid elades teiste seas, pead arvestama teistega.
    Lisaks ka piiramatu vägivallamängude arvutis mängimine ja virtuaalne tapmine jne.

    Hea näide on ühest lapsest kelle avastasin lasteaia hoovilt oksa otsaga liiva tagumas. Küsisin et mida teed - vastas et tapan seda kes mind ründama tuli. Ta olevat vaja korralikult tappa et enam ülesse ei ärkaks. Pärast vanematega vesteldes öeldi et mis seal ikka, laste asi, meie oma poega küll keelama ei hakka.
    08.09.2018 22:05
    Vastupidi, see 40.aastates mees kasvas veel ajal kui püksirihm ja vits kapi peal olid standardiks. Ja aasta vanuseid peeti päeval võrevoodis või mänguaedikus, et nad ilmaasjata ringi ei liiguks ega segaks.
    Need nn tänapäeva kasvatusmeetodid mõjutavad ikka palju nooremat generatsiooni.
07.09.2018 02:15
Teie kaks, kas siis neist kõigist peadpidi okse sisse topitud, päevikuga vastu pead saanud õpilastest said mõrtsukad? Ilmselt mitte või tulidki 8 .kk-st puha sarimõrvarid, vägistajad ja muud sorti pätid välja? Või olidki sinna erilised anded kokku kogunenud, nii õpetajate kui õpilaste osas?
07.09.2018 02:40
Sa v6rdsus mine oma sotsiaalrevolutsiooniga Šotsi, sellised limukad nagu sina tahavadki siia neid uuseestlasi, kel pole kusagil mujal olla kui Euroopas, sest terve sinu lemmikmanner ahvrika on sõjas.
07.09.2018 03:25
Igaveseks puuri pista! Retsidivist.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 12:44
    Mitte ükski ei või olla süütult hukatu! Süü peab raudpolt 500% kindel olema ja väga ränk. Nt paadunud ränga retsidivisti puhul kelle süü on nt üle 5 korra absoluutselt tõestatud sh mitmete kohtuekspertiisidest läbi käinud materjalidega (ainult tunnistused ei loe). Kellegi süüdi fabritseerimise oht on olemas ja see võimalus peab olema samuti uuritud ja välistatud. Kahtluse korral (nt ohver on isikus ebakindel aga materjalid viitavad kurjategijale) ei saa ju surmanuhtlust määrata.
    07.09.2018 17:56
    "raske ütelda, kumb on parem, kas üks süütu hukatu, või kümme süüdiolevat hukkamise asemel ülal pidada. "

    surmanuhtluse asemel tuleks taastada eluaegne sunnitöö. siis on piisavalt aega selgitada, kas oli süütu või mitte. aga üleval pidada ei tohiks ühtki sellist tegelast. ise pidagu end üleval või surgu vabatahtlikult ülalpidamatusse. täpselt nagu vabad inimesed peavad tegema.
    07.09.2018 18:35
    Mõni inimene sünnib geneetilise pärilikkusega mõrtsukaks ja julmuriks, tundetuks teise inimese kannatuste suhtes või koguni nautides neid....
07.09.2018 05:37
Kahjuks selline värd ei lõpeta vanglas vaid jämejalas.
07.09.2018 06:45
ei ole nõus sellist värdjat üleval pidama hakkama..
07.09.2018 06:49
vaesed naisukesed ,eestis on meestepuudus nii suur,et naised on nous igasuguste jöhkarditega suhtlema.eile jälle -2.enesetapp arestimjas ja jalgratturi surm Saaremaal.omasooiharus meeste hulgas suur ja naised üksinda,aga inimene on karjaloom.see kena naine oleks praegu elus kui oleks suurem valik just selle ealiste hulgas.
    07.09.2018 07:48
    Ei ole mingit meestepuudust, naised ise ei oska mehi valida. Tahavad ainult pooletoobiseid vändagängstreid ja psühhopaatidest rahabosse, lasevad ennast sellistel lollitada ja mitu vallaslast teha, alles peale seda hakkavad mõtlema et korralikku ja rahulikku perest hoolivat meest oleks vaja. Aga siis ka oma ogara ajuga ei suudeta selgelt mõelda ja hakatakse just neid juba suhtes olevaid korralikke mehi taga ajama. Ja pärast nutavad jälle kui ei saa oma tahtmist, samas kui kogu selle mõttetult raisatud aja jooksul oleks saanud mõne täiesti vaba ja vallalise mehega koos olla ja ehk ka kokku jäädagi aastateks.
    07.09.2018 07:55
    Suurem valik pole mingi garantii et taoliste juhtumite toimumise vastu. Naiste mõtlemine ja loogika on teistsugune, seepärast on ka naiste tujud ja valikud tihtipeale meeste jaoks arusaamatud kuni ajuvabad. Võrdõiguslased võivad väita mida iganes, naistel on ikka XX ja meestel XY kromosoom, erinev füüsis ja erinev ajutegevus.
    07.09.2018 10:58
    arusaamatu kõrvaltvaatajale jah, aga paraku on psühhopaadid ka väga head manipulaatorid. Ja me kõik oleme tegelikult mõjutatavad... Pigem peaks siin südametunnistuse piinu tundma kõik kõrvalolijad, sest ohumärgid inimese psühhopaatsuse kohta pidid kindlasti ilmnema ka varem.
07.09.2018 06:55
Sealt peaks eluaegne tulema
07.09.2018 07:19
Eluaegne kinnipidamine juhul kui tüüp enda ülalpidamise ise kinni maksab. Rahva raha eest ülalpidamine tuleb lõpetada. Said vabaduse kaotuse, aga boonuseks prii ülalpidamine ja ulualune ???
07.09.2018 07:22
Tegelikult on igasugu tapmised üldjuhul väga räiged, sest harva kui inimene sureb tapmise käigus ühest löögist.
    07.09.2018 11:09
    Nõus. Kuid antud loos, ei olnud tegu ainult mõrva või tapmisega. Lausa eesmärk omaette oli ohvrit enne surma piinata. Mis oleks ka tapmiseta väga karmi karistust väärt.
07.09.2018 07:30
Küllap keerab kogu vabariigi õiguskaitsesüsteemi ümber sõrme. Ajakirjandusest sai juba jagu keelates oma piltide avaldamise kuigi ta ei ole teps mitte sellisel positsioonil, et võiks tingimusi esitada.
07.09.2018 07:42
Selle artikli põhjal tundub mõrvamotiiviks olevat naise korter, mille omanikuks sai kapo.Mõrvatud naine pärandas oma korteri kapole.Kas keegi seletaks lahti, kuidas see naine enne oma mõrvamist sai teha sellise päranduse? See on ju täielik absurd.
Mõrvar on psüühiliselt haige või osav manipuleerija, või mõlemad korraga.
Kui tal on aga mõrvaritele omane geenikombinatsioon, siis ei saa sinna midagi parata.Seda ei ravi ei paranda mitte miski.Mina leian, et ta see mees tuleks likvideerida igaveseks.
Kuid siiski jääb arusaamatuks see korteri pärandamine, see on hirmus kummaline.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 09:47
    Kui naine oleks hirmu sunnil parandanud korteri marvarile,siis usuks,kasusaamine ja sellega motiiv.Miks KAPO mitte lapsed ja sugulased,kui naisel oleks olnud soov oma vara kindlustada.Kas see on uus trend,kuhu laheb vara peale surma.
    07.09.2018 10:10
    minu loogika ütleb, et testamenti saabki ainult enne surma teha. pärast surma on see üsna komplitseeritud, kas pole?

    to körtpärtlisärk:
    korteri pärandas KAPOle ohver, mõrvarile pärandas ohver muu vara. ilmselt sa ei lugenud artiklit piisavalt tähelepanelikult.
    07.09.2018 10:18
    see on igaühe isiklik otsus, kelle, mida ja millisel eesmärgil pärandada. tean inimest, kes pärandas oma vara kohalikule omavalitsusele, mitte lastele.
07.09.2018 07:49
Ainult sanitaarlask aitab seda meest.

Kuigi olles elanud hiljaaegu üle keskealise naise tuima ja jõhkra ükskõiksuse vaataksin pilti korraks ka teiselt poolt. Mis viis mehe selleni, et taoline tegu toime panna? Naised võiks kokku hoida oma lubaduste ja soovidega. Lisaks tundub, et paljudele naistele just jõhkardid, joodikud ja jobud meeldivadki. Juhtud olema normaalne ja korralik mees, kes soovib rajada koos oma kodu, siis saad varem või hiljem kinga, sest oled mõttetu ja igav.
    07.09.2018 07:58
    Ega naised ka siin ise palju teha saa. See kõrgemalt poolt nii määratud et mingil hetkel ikka ta selle testosterooni pommi juurde tormab.
    07.09.2018 08:42
    Tema puhul ei saa küll küsida, et mis selleni viis. Mis viis selleni, et oli vaja liikluses valel sõidurajal sõita, viimasel hetkel üle pidevjoone endast kiiremale autole ette keerata (isegi suunatuld näitamata) ja siis täiesti õigustatud signaaliandmise peale terve liiklus kinni panna ja kurikaga ähvardama tulla? Sellisel inimesel on aju juba ammu katki ning tema mõttekäigud ei toimi nii, et normaalne inimene saaks sealt mingisuguse loogilise seletuse välja mõelda.
    07.09.2018 08:49
    Ju see algas eelmisest suhtest ja geenides oleva hullumeelsuse avaldumise kombinatsioonist. Lehes on varasemast mainitud, et mehel oli eelmise naise ees suur alimendite võlg, mille maksmisest hoidmiseks hakkas oma varasid uue naise nimele kantima. Kui suhted ka selle naisega sassi läksid ja siis pööras juba täielikult ära.
07.09.2018 07:52
terves riigis on tegelik võim politsei ja kohtu kurietgeliku ladviku käes, kes lavastavad süüdi vähemolulisi kurjategijaid ja aitavad kinni mätsida enda kaasosaliste teod.
Korterites öösiti seeskäijad filmivad samuti, ainult et need vennad on samal ajal ka politsei ja kohtu sekretäride sigaduste kinnimätsimistega ametis. Seega ei uuri neid kuritegusi, ammugi veel kurjategijate telefone keegi.
07.09.2018 07:55
Õnnestus filmida kohtus istungiprotokollide võltsimiste protokollide kõik variandid. Kui ametiisikud sellest teada said , ei soovinud keegi seda telefoni uurimiseks . Vastupidi. Korterisse saadeti kiiremas korras vargad, kes nägid tõsist vaeva tõendite hävitamisega.
    07.09.2018 12:49
    Istungiprotokollide võltsimise protokollide KÕIK VARIANDID? Ma kardan, et sellist juttu kuskil ametiasutuses ajades võid endale õnne soovida, kui hullumajja ei viida. Mitte telefoni ei tule uurida vaid sinu pead.
07.09.2018 07:59
Kas ühe päevaga ikka saadi õige mees kätte? Lavastatud süüdi?
    07.09.2018 08:37
    Kõik ei ole kuld, mis hiilgab. Nagu ka kõik kommid pole eriti õnnestunud ja viitavad teatud arengupuudujääkidele. Loomulikult saadi kogu oma tapatööd salvestanud ja muuhulgas positsioneerinud kloun kätte samal päeval, kuna ta andis nutikaga endast kogu aeg politseile teadlikult või tahtmatult teada. Samahästi oleks võinud ise 112 helistada, mida arukamad inimesed ka teevad. Nutikas otsib lähemate sidevõimendusantennidega kontakti iga viie sekundi järgi.
    07.09.2018 08:43
    Kui oleksid infot algust peale jälginud, siis teaksid, et naine jõudis välja jõudes ühelt naabrinaiselt abi paluda, kuniks mees ta autosse lohistas ja minema viis. Naaber helistas politseisse ja sel hetkel juba hakati teda taga otsima.
    07.09.2018 09:03
    Kui ma tahan nii väga teada, kuidas see jopski üles leiti, siis ma helistan tuttavale komissarile. Aga mind ei huvita muud, kui et politsei teeb oma töö ära. Mul ei ole selle pärast vaja sügeleda kusagil netis, et politsei teeb oma tööd nii või naa. Idikas:(
07.09.2018 08:03
Tunnistakse nii kui nii süüdimatuks ja lastakse vabaks.
07.09.2018 08:12
Ma pole kunagi mõistnud miks antakse meil tapmise ja mõrva eest reeglina 10 kuni 15 aastat.
Võtad kannatanult 50 aastat ja rohkem, ise maksad trahviks 10-15 a ja seda ka alles siis kui vahele jääd ja piisavalt asitõendeid on. Kuidas see loogiline on?
    07.09.2018 08:45
    Sama siin. Ma saan aru, et igasugustel muudel kuritegudel alustatakse "kuldsest keskmisest" ja hakatakse kergendavaid-raskendavaid asjaolusid kaaludes seda kas vastavalt vähendama või suurendama, kuid eluvastased kuriteod võiksid olla ikkagi nii, et alustatakse maksimumist ja kui tõesti on kergendavaid asjaolusid, alles siis hakata väiksemaid karistusi kaaluma.

    Mäletan ühest koledast mõrvaasjast, kus kohtunik ütles veel suhteliselt lahja karistuse põhjendamisel, et kergendavaks asjaoluks on see, et mõrv pandi toime esimest korda... Tegemist ei olnud isegi mitte süüdlase esimese kuriteoga (taust oli juba enne räpane), vaid alles esimese mõrvaga. Eks siis jääme vabanemise järel teist ootama...
    07.09.2018 10:38
    kohtunik ütles veel suhteliselt lahja karistuse põhjendamisel, et kergendavaks asjaoluks on see, et mõrv pandi toime esimest korda...
    Teades meie kohtuid, võis kohtunik õigusteseks öelda ka seda, et ohver oli tapetud vaid üks kord.
    07.09.2018 11:42
    Kui selline saab 10-15 a. pärast välja, siis võib kindel olla, et see naisterahvas ei jää ta ainukeseks ohvriks. Sõidab jälle kellelegi julmalt ette ja protesteerimisel annab nuga või miljon muud võimalust...
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega