Ettevõtte müügijuht Toomas Alekõrs rääkis, et vähem kui kuu pärast esimese omataolise sõidukina meie turule saabuva Microcar M.Go näol on seaduse silmis tegemist neljarattalise mopeediga, mida võivad juhtida kõik vähemal 14-aastased, kel on ette näidata AM-kategooria ehk mopeedijuhi luba. Seejuures võivad 18-aastased sellega sõita lubadeta nagu praegu mopeediga. Alekõrs selgitas, et kui praeguste seaduste kohaselt on mopeedid ainult kaherattalised sõiduvahendid, siis järgmise aasta alguses kehtima hakkava uue liiklusseaduse järgi võib mopeed kaaluda kuni 350 kilogrammi ja sellel võib olla ka kuni neli ratast. „Maailmas on selliseid masinaid toodetud juba paarkümmend aastat, kuid meil vaadatakse seda ikka kui mingit imeasja,” märkis Alekõrs.

Microcar M.Go-s on kaks istekohta ja ruumikas panipaik. Sõiduvahend kaalub kõigest 349 kilogrammi. „Mikroauto on varustatud variaator-käigukastiga, arendab kiirust kuni 45 km/h ning seda veab kahesilindriline diiselmootor, mille kütusekuluks on 2,9 liitrit 100 kilomeetri kohta,” lausus Alekõrs. „Sellega ei saa kukkuda ja vigastuse oht on oluliselt väiksem, kui keegi otsa sõidab,” kiitis ta. Neljarattaliste mopeedide hind algab 140 000 kroonist (8948 eurot), kõikvõimaliku lisavarustuse puhul kujuneb aga veelgi soolasemaks. „Soomes on neid masinaid tänavu müüdud 700 ringis. Kui meie saame opereerida kümne kuni paarikümne autoga aastas, oleks see hea tulemus,” tähendas Alekõrs.