Ma ei pea lubatavaks laiendada Tammsaare teed garaaĻide likvideerimise teel, mida siis maksumaksja rahaga peab kompenseerima. Ei näe sellel teel kasvavat suurt liiklusvoogu, kui linna elanikkond väheneb. Puudu on Õismäed läbi Mustamäe Lasnamäe tööstusrajooniga ühendavad bussiliinid.

Kuna noored lahkuvad linnaosast, on vaja ehitada noortele peredele odava üüriga munitsipaalkortermaju. Õige pole arvamus, et kõik noored pered hakkavad ehitama miljonimaju uusrajoonidesse.

Transport koligu õigesse kohta

Kohapealsete töökohtade kasutuse hõlbustamiseks (need paiknevad praegu reeglina ümber asumi) tuleks käivitada kohalik ringbussiliin.

Välismaa linnaosade kogemus näitab, et mugav on elada asumis, kus nii töökohad kui ka teenindus on kontsentreeritud suurte transpordisõlmede ümber (reeglina raudteejaamad või metroojaamad) ja sealt liigutakse jalgsi elurajooni sisemusse. Ka siin tuleks sellest lähtuda. Mustamäel on teenindus paigutatud iga mikrorajooni keskele, aga ühissõidukid sinna juurde ei vii.

Töökohti ja teenindust tuleks arendada Ehitajate-Kadaka-Tammsaare tee ristmikul, Tammsaare-Sõpruse ristmikul, Vilde-Akadeemia ristmikul, Kadaka-Akadeemia ristmikul, ja neid peaks ühendama kohalik ringbussiliin.

Mustamäe elanikele tuleks luua parem ühendus Kadaka tee piirkonna puhkealadega. Ühenduse loomine eeldaks Mustamäe linnaosa osalust ka Nõmme ja Pääsküla puhkevõimaluste arendamises, samuti Trummi tänava Nõmme keskuse piirkonnas. Parem bussiühendus soodustaks ka Nõmme ja Pääsküla elanikel Mustamäe töökohtadele ligipääsu, mis praegu on liiga tülikas.

Koolivõimlad laiemalt kasutusele

Noorte kuritegevuse vähendamiseks oleks vaba aja sportliku veetmise kohti tarvis hoopis rohkem kui üks suur TTÜ spordihoone, õhtuti peaks saama koolivõimlas õpetajate kontrolli all sportida ja ringides osaleda. Koolide välisväljakute seisund on kümnest koolist ainult kahes parem kui mitterahuldav, samas võimlate olukord on vastupidine. Seega, probleemi lahendus on väljakute korrastamises ja võimlate kasutuse korraldamises.

Seletuskirjas märgitud spordirajatiste areng turunõudluse järgi ei anna odavaid sportimisvõimalusi noortele.

Ei piisa linnaosas rohelise võrgustiku arendamisest, eelkõige tuleks arendada magistraalide äärset kõrghaljastust – puuderidasid piki magistraaltänavaid. Haljastuse õhusaastet filtreeriv või muul viisil toimiv (fütontsiidid, tolmupüüdja, päikesevari ja tuulekaitse jms) mõju ei ulatu ju kaugemale kui mõnikümmend meetrit.