Nelja istekohaga iOni pikkuseks on 3,48 ja pöörderaadiuseks 4,50 meetrit.

iOn-i maksimaalne võimsus on 64 hj (umbes 48 kw), pöördemoment 180 Nm ning tippkiirus 130 kilomeetrit tunnis. Autosse paigutatud liitium-ioon akudega on võimalik ilma laadimiseta läbida 150 kilomeetrit, akude täislaadimine tavalises 220-voldises pistikupesas võtab kuus tundi.

Samas võimaldab kiirlaadimissüsteem akusid vaid poole tunniga 80 protsendi ulatuses täis laadida.

Peugeot maaletooja KW Bruun Balticu müügi- ja turundusjuhi Rasmus Tali sõnul on tervitatav, et Eesti on otsustanud katta kogu riigi elektriautode kiirlaadimisvõrgustikuga, tänu millele jõuab keskkonnasäästliku sõidukiga juba peagi ühest Eesti otsast teise sõita.

„Kui mudeli esmaesitlusel kartsime, et Eestis jääb sõiduk vaid üksikute keskkonnapioneeride luksuseks, siis tänu riigi planeeritavale toetusele ja taristu loomisele on täiesti reaalne, et iOn jõuab aja jooksul ka Eesti keskmise leibkonna garaaži. Ma ei välista, et juba lähiaastatel näeme edumeelsemaid inimesi elektriautodes ka Tartust Tallinnasse sõitmas, sest kiirlaadimispunktide olemasolul saab aku peaaegu täis laadida vaid pooletunnise kohvipausi ajal,“ lisas ta.

„Meie esialgsed arvutused, mis baseeruvad oletataval riigipoolsel toetusel, näitavad neljaaastase kasutusperioodi kuumakseks ligikaudu 360 eurot koos käibemaksuga. On oluline märkida, et elektriauto kasutamisele kulub 10 korda vähem raha võrreldes bensiini-või diiselmootoriga. Ühtlasi on elektriauto korraliste hoolduste maksumused märkimisväärselt madalamad,“ märkis Tali.