Eilne Eesti Päevaleht kirjeldas ajakirjanduslikku katset, mille käigus H&K kirjutas “tudengile” maakonnalehte saatmiseks ette euroliitu propageeriva kirja ja maksis tema nime all avaldamise eest 500 krooni.

Tudengite kaasamine on vaid väike osa euroliidu teavituskampaaniast, mille korraldamiseks tehtud 1,9 miljoni kroonise riigihanke võitis H&K koos partnerite Saachi & Saachi ja meediaagentuur Media House’iga. Suhtekorraldajate peamiseks tööks on reklaamide avaldamine teles ja raadios.

Reklaamikampaaniasse kaasatud vabatahtlike tudengite põhiülesandeks on jagada järgmisel nädalal eelhääletusel suuremate ülikoolide peahoonetes hääletama kutsuvaid trükiseid. Need on mõeldud meeldetuletuseks, et hääletada saab kodukohas, eelhääletada aga kooli lähedal Tartus või Tallinnas.