15.08.2013, 04:00
Raepress: Savisaar valiti tervisesporti reklaamima, sest linnapea nägu müüb
Linn käis kepikõndi tegeva Savisaare raadio- ja teleklipi eest välja üle 50 000 euro.
FOTO:
Juba mitu päeva võib teleris näha ja raadios kuulda kampaania „Tallinn liigub” reklaame. Kepikõndi tegeva Edgar Savisaare raadio- ja teleklipi eest käis linn välja rohkem kui 50 000 eurot. Kuigi linna esindajate sõnul on tegemist tervisesporti propageeriva reklaamiga, tekib küsimus, mida või keda klipis õigupoolest reklaamitakse. Tallinna spordi- ja noorsootööameti eelarverealt võetud umbes 53 000 eurot on ameti juhataja Rein Ilvese sõnutsi kulutatud selleks, et kutsuda inimesi linna terviseradadele sporti tegema ja Tallinna maratonil osalema.
Tekib küsimus, miks sai spordiradadele kutsuvaks reklaaminäoks just keskerakondlasest linnapea, mitte mõni linlasest spordisangar. Ilves ütles, et keegi peab ju eeskujuks olema, ent nentis, et see, kes spordi- ja noorsootööameti eelarvereast rahastatavas reklaamklipis on, otsustati mujal. Ta lisas, et see, et raha just selle raadio- ja telereklaami peale kulutati, oli linnavalitsuse otsus.