„Kuivõrd esialgse riigihanke menetlus on olnud nii pikalt peatatud, siis ei ole meil võimalik selle hankega enam edasi minna. Oleme hankes osalenuid selle lõpetamisest juba ka teavitanud,“ selgitas eurokommunikatsiooni projektijuht Ingvar Bärenklau.

„Reklaamikampaania projektijuhtimist teevad rahandusministeeriumi spetsialistid ise ega kasuta peatöövõtjana ühte reklaamiagentuuri nagu oli esialgse hankega plaanis teha. Selleks viime läbi eraldi hanked vajalike meediapindade broneerimiseks, kampaania loovlahenduste leidmiseks ning materjalide tootmiseks. Ehk et me ostame vajalikud teenused kampaaniate kaupa sisse,“ selgitas Bärenklau.

Esialgse hanke, mis oli välja kuulutatud Eesti eurole ülemineku aspekte tutvustava reklaamikampaania loovkontseptsiooni ja meediaplaani koostamise ning reklaamikampaania projektijuhtimise ostmiseks, kaks hankes osalenut vaidlustasid.