NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
12.12.2017 04:22
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "palgaküsimus edaspidi lahendatud" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
12.12.2017 05:50
Annan oma pea, kuid nn. "ahistamise avalikustamisest" on saanud poliitiline tööriist, mille abil on võimalik konkurendile kärna keerata. Valitakse välja mõni sõnakuulelik naine ja mõeldakse talle välja selline kena ja peaaegu süütu looke - "25 aastat tagasi olime liftis ja ta andis mulle ootamatult põsele musi." Ja ongi tatilärakas konkurendi suunas teele lennutatud.
    12.12.2017 07:23
    See tsitaat, mille tõite - kas saaksite viite ka anda?
    12.12.2017 10:23
    ...aga peaaegu ükski mees keda on süüdistatud, pole seda ka eitanud! on tulnud oma vabandusega välja ja on töö kohalt lahti lastud.
    12.12.2017 11:11
    Muide mõned aastad tagasi kasutati riigiasutuses SMIT samasugust trikki. Osakonnajuhataja pakkus praktikandi tibile töökohta, kui ta on nõus oma tagasisides valetama ühe töötaja kohta.
    Pole midagi uut siin maailmas, kasutatakse ikka neid vanu KGB võtteid.
12.12.2017 06:00
Sm. Kattel oleks võinud ju eeskuju nädala.
Rääkida, kuidas ta naisi ja mehi ahistab.
Oleks võinud tagasi astuda ...
Aga mida me loeme?
Sm. Kattel kurdab, et nõiajaht ei edene .
Ajakirjandus ei tule kaasa.
Pealekaebajaid on liiga vähe.
Elik, sm. Kattel võtab poosi, et "kõik mehed on süüdi, v.a. sm Kattel".
Nii ei ole ilus.
    12.12.2017 09:50
    Lisaks tema tsitaat: " Progressiivne pool on meil aga vähe organiseerunud!".
    Bolshevikud kasutasid ütelust - progressiivne - 70a!
    12.12.2017 10:31
    Ta elab mullis,mis sünnitab liberaalne soy boysid ja feminazisid.
    12.12.2017 11:16
    Artikkel algab sõnaga: "Asjatundja:" Mis mõttes? Kui keegi saab päevapealt nt. raamatukogu direktoriks, siis ta ei ole veel mingi asjatundja. On siis kaks võimalust. Kas on ahistamist õppinud või on ahistaja (rääkis ta ju ainult meesahistajatest). Või on hoopis kaval poisikene, kellel on suur kott ja ventilaator? Ja ta saab selle eest palka kui ta kotiga ventilaatori juures käib.
12.12.2017 06:27
Sellistel Kattelitel oleks soovunelm täitunudel , kui mehed-naised kõnniksid tänavatel selleks neile eraldatud pooltel.
Sellise "ametkonna" jjuht peaks vangikongis istuma, väljamõeldud lolluste tõttu.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.12.2017 10:08
    Btw, kuna sm. Kattel kutsub täiesti avalikult üles kohtuvälisele arveteõiendusele elik lintšimisele, siis kas sm. Kattel sooritab ise kriminaalkuriteo?

    Naivistlikult retooriline küsimus. Mis pigem hägustab kui selgitab situatsiooni. Revolutsioonilist situatsiooni nimelt. Nagu mistahes revolutsioonilises situatsioonis, nii ka permanentse seksuaalrevolutsiooni situatsioonis mõistab "õigust" mitte "kodanlik" või muu rahuaja koodeks/kohus, vaid revolutsiooniline tribunal oma revolutsiooni eesmärke teenivate otsustustega. Apelleerida käimasoleva seksuaalrevolutsioonilise aktivismi antud etapil "kodanliku kohtu" poole on sama naiivne kui vanasõnaliseks leierdatud naivistlik küsimus, et miks eestlased küüditamise päevil "politseid ei kutsunud".

    Pealegi, nn kodanlikud kohtud on ISE ammuilma seksuaalrevolutsioonilisest aktivismist innustund tribunalidena toimivad revolutsioonilised organid (homoseksistlikud otsused USAs, Eestis, Austrias jne jne, mis kõrgelt üle seniste koodeksite käivad).

    "Kodanlik-intelligentlik" hoiak on revolutsioonilkeeristes kõige armetum hoiak, mid üleüldse võtta annab (jüsku bolshevike revolutsiooni aegse Piiteri intelligent täiturul tikke müümas ja lõuga võdistamas, nigu ühes sm Leeninile pühendet Vanemuise näitemängus nägin, sm Leenini rollis kadund Hermaküla),

    ainuke adekvaatne hoiak taoliste revolutsioonide tormis on KONTRREVOLUTSIOONILINE, olen ma veendund.
    12.12.2017 10:27
    Sm. Aqualang ajab taas segi retoorika ja reaalse käitumise.
    Kui tolerastid kasutavad retoorikas "õigusriigi" -juttu, siis tuleb neile vastata ja süüdistatada neid "kuriteos õigusriigi vastu". Kuidas taoline publik tglt maha rahustada, sellest me siin ei debateeri.
    12.12.2017 10:59
    Es'teks: mulle ei meeldi, et sm Ungern mind kommunistlik-retooriliselt "seltsimeheks" tituleerib.

    Teiseks: mul juba ammuilma ükskõik, et konkreetselt sm Ungern, nagu öeldakse, tolerastlikku retoorikat täiega embab. Minu kriitika taolise tolerastliku retoorika vastu on paaaaalju põhimõttelisem, kui vaidlus ühe eraldivõetud retoorikuga, kes käitub kui tüübiline raffarindelane aastal 1989, kes valitsevalt kommunistlikult aparaadilt nõuab, et nood "tagasi leeninlikele lätetele pöörduksid", sest "kui kommunistidega debateerida, siis tuleb seda ka leeninlikus keeles teha".

    Kultuurimarksism justnimelt keeleviguritel seisabki, perversne uuskeel ja selle "grammatika" ongi tänase valge ilma värdtegelikkuse skelett.

    Samas ma muidugi ei eita trollimise kui kultuurisõja relva teatud tõhusust, ent ka taoline trollimine - kui see tahab vähegi tõhus olla - peaks olema räigem, ründavam kui vagatsev apalleerimine ollustele, mis kultuuramarksistlikus Läänes (sh Eestis) niikuinii ei toimi.
12.12.2017 07:24
Rainer võiks siis eeskujuks olla ja välja tulla metooga. Kui inimene on suutnud täiskasvanuks saada siis ta on igal juhul elus kokku puutunud kiusamise ahistamise füüsilise vägivalla ülbitsemise mõnitamise pealekaebamise mölisemise vingumise etteheitmise jne asjadega.
12.12.2017 07:34
Sõna sõna vastu demokraatlikus ( ? ) riigis ei kanna vilja. Kõik võivad kõiki süüdistada. Viimasel ajal on meie naistel saanud auasjaks olla kunagi ahistatud . Olgu või 1966 aastal !!!!
12.12.2017 07:44
Millises Leenini teoses või kompatrei käskkirjas on naiste ahistamine sees? Sooviks viidet.
Mina ei näitaks ühegi valitseva riigikorra poole, see puhas Alfa maalma kodune kasvatus või kasvatamatus.
12.12.2017 07:45
Ma n.ö. tüüpilise keskmise mehena arvan, et kui naine on tuttav, seksikas (prink pepu kitsastes teksades) ja noor, siis peale v i i s a k a t küsimist võib teha kalli ja katsuda/pigistada ka seda tagumist poolt isukalt- aga nii et naiska peale seda vastu vahtimist ei annaks- või nagu viimasel ajal kombeks "algul oli nõus aga 20a hiljem mõtles ümber" :)
12.12.2017 07:56
Mäletan. Ülikoolis istusid need tuntud feministid paljaste kannikatega loengus. Pean silmas stringide kandmise moodi. Naised näitasid toretsevat aluspesu vägagi paljastavalt. Mehed istusid terve päeva ja kannatasid ehk olid rämedalt ahistatud. Sest öelda midagi polnud mõistlik, isegi nalja teha. Sellese suhtuti kui moe ilmingusse. Sel aastal on kogu aeg tuul, külmilm olnud ja vihma sadanud ning ei saa eriti paljastavalt riietuda. Muideks nende nn ahistatud feministide lapsed on ja olid lasteaias ühed kõige suuremad kallistajad. Miskit on vist viltu või mis?
Ajakirjaniku poolt on see artikkel küll tõlkes kaduma läinud, sest sellist eestlast nagu Eestis ei ela, mida artiklis kirjeldatakse. Küsiks, kas me peaksime ahistamistrende järgima ja neid üksikuid ahistamisjuhtumeid reegliks võtma? Seda enam, et osadel on ameerikalik rahamekk mann ja ahistatu on pigem rõõmsameelselt käitunud mees. Kokkuvõtteks, kes nüüd keda ahistas või ahistab? Arvan, pigem ikka ajakirjandus Eesti rahvast. Miks?
    12.12.2017 08:57
    Selline ülim matslikus ongi põhiprobleemiks suuremas osas ahistamisjuhtumitest.

    Jama. Igale kainelt mõtlevale siililegi ju selge, et mitte "ülim matslus", vaid ülim litslus on absoluutse enamiku nende nn ahistamisjuhtumite käivitaja. Kusjuures ahistajatena paljastet meessoost persoonid on vääääääga peen selzkond: kultuuriinimesed, meediategelinskid jne, kes ISE ja ERII demonstratiivselt feministide tuhvli alla pugenud... kahtlemata lootuses, et feministi tuhvli alt on lähem, käepärasem naesterahva värgendusi krabada... Mõnda aega toimis taoline litslus koos feminsmuse ja meesfeminismusega justkui harmoonias, ühises võitluses "valge patriarhaalse" meessoo vastu - ent siis järsku... langes giljotiinitera nendesamade weinsteinide-frankenite kaelale, kes samuse giljotiini konstrueerimisel juhtivat-suunavat rolli mängind ja kes lootnud, et see lõpmatuseni ka nende huvisid teenib.
    12.12.2017 10:02
    Sm. Ekleetik ei ole lugenud piisavalt tähelepanelikult sm. Katteli teksti.
    Ahistamissüüdist ei pea põhjendama ei tõestama. Elik kui sm. Ekleetik üritab meest oma sõbrannalt enesepaljastamisega üle lüüa, siis see ongi ahistamine.
    Mitte et oma ürituses pettunud sm. Ekleetik läheb kiunudes kaebama, et "krdi impotent muudkui AINULT jõllitas ", ;P
    12.12.2017 11:32
    Kodanik Ungern ei saa jälle aru. Sellel, et kommenteerija "Zupy" arvab, et naised ahistavad teda riietudes seksikalt, ei ole mingit tegemist antud artiklis kirjutatuga. Aga ega ju kodanik Ungern suuda omi seksijutte jätta kirjutamata... nagu tavaliselt...
12.12.2017 08:11
See ahistamisteema ülespuhumine tuletab tahes tahtmatult meelde homoteema ülespuhumist alles asja.
Tundub, et kuskilt on jälle liikuma lastud hulk peremeheta raha , mille eest siis rahva pilgud pööratakse põletavatelt teemadelt kõrvale.
Kommentaar eemaldatud
    12.12.2017 10:20
    Ahistamisnõiajaht on tunduvalt karmim kui 1937 aasta, "originaalne" nõiajaht Inkvisitsiooniga ei saa lähedalegi.
    1937 võimutses "tsaarinna ÜLES TUNNISTUS". See kasvõi peksti välja, aga seda oli vaja.
    Praegu ei ole.
    Inkvisitsioon üritas välja selgitada tõde nende oma arusaama kohaselt ja valesüüdistuse puhul läks süüdistajal halvasti.
    Hoopis teine asi oli Savoranola-aegses Firenzes, kus usuline fanatism mõistis süüdi süüdistuse hetkest alates.
    Fanaatikud, enamasti noorukid ja lapsed, käisid ringi ja otsisid "süüdlasi", kes eksisid "moeraalinormide" vastu.
    Õigustada ei olnud võimalik. Sai kahetseda ainult pattu.
    Egas Firenze oli vast ainuke koht Itaalias, kus Alexander Sextus't ja Cesare Borgia't hea sõnaga meenutati. Ikkagi päästsid sm. Savoranola käest.
    Midagi analoogilist kordus 180 aastat hiljem Torsaker'is, kus sm. Hornaeus küla naistest puhtaks põletas. Aga seal sai Rootsi Kuningriik kiiresti jaole.
    Nii et sm. Kattel tahab olla Girolamo Savoranola ja Laurentius Hornaeus...
12.12.2017 08:54
Kattel peab olema ettevaatlik, et ta ise ükspäev lambist ahistamissüüdistust ei saa.
12.12.2017 09:02
Kunagi, vene ajalgi juba sai loetud hulka raamatuid. Neid oli nii palju, et eraldi välja tuua praegu ei oskagi. Aga fooni mäletan hästi. See oli nii võimas, et säilus
isegi nõukogude Glavlitist läbikäinud teostel!, kus läbivaks jooneks olid vabad suhted naistega. Peategelastel sellega kunagi probleemi polnud ja ridade vahel lugedes võis aru saada, et moodsates baarides, lennujaamades, büroodes jne. sõlmitud suhteid, lisaks kirjas olnuile, oli veel tuhandeid rohkem. Peategelane, siis enamasti mees, asus neis ühiskondades kusagil eespool, kui mitte päris esimestes ridades.
Kes olid aga naised? Kuidas sellised suhted sõlmiti ja kas neis oli mingitki vägivaldsusust? Minu arusaamist mööda mitte. Ka ei kirjutatud suhteliselt võõra inimesega nädalalõpusuhtesse astumiseks avaldust. Kirjas seda polnud. Kordagi justkui kätt tagumikule kellegi ei pandud ja alati väljenduti suhteliselt siivsalt. Või? Jäi mulje, et taoline see elu ongi tegelikult see õige elu, mida mõlemad soopooled aktiivselt heaks kiidavad, või vähemalt ei nurise. Ta tuli meile põhiliselt Ameerikast, kus toimunud seksuaalrevolutsiooni najel oldi astutud suur samm edasi ja kogu ühiskond oli rahul, moodne ning õnnelik. Meil siin oli ainus väljavaade vaadata seda näpp suus pealt.
Aga aeg tuli maa ja mere peal..
Nimed marmor..... mista nüüd oligi...tahvlil. Hulk seltskonnatähti kes olid täheks saanud üsna kummalisel viisil. Oli kunstnik pintsliga.
Me olime õnnega ja vabadusega nii koos, et puhas pornogi tundus olema selle üks lahutamatu osa ja juba aastakümneid tema tulekut meis ettevalmistatud.... Kuni viimase ajani surus end seltskonnaüritustele sisse tavalne strippar. Järsku on selgeks saanud, et kaunid naised käisid lihtsalt hea raha eest end vanematele härradele maha müümas. Kaunid naised meilt viibivad Ameerikas, käivad (käisid) Playboy pidudelgi ja nüüd kurdavad. Metoo! Ja nüüd kurdavad. Kaunid naised on alati olnud osa selllest, mis meie kõigiga on toimunud. Kusjuures mitte lihtsalt toimunud, vaid ühiskonna kõrgkihtides ka mingil määral heakskiidu saanud. Naised leidsid liigagi tihti, et sellise moel võib elus edu saavutada. Ja on kogu aeg saavutanudki!
Mis siis nüüd juhtus järsku? Kas Kristus tuli maa peale? Kogu meessugu on langenud hävitava hinnangu osaliseks. Alles eile mindi kõige sellega hõisates kaasa mu meelest. Jälle üks mingi ülemere hoovus millega tuleb meil ühineda? Et siis jälle kunagi millegi moodsamaga?
Aitähh! Jääb ära. Ennast milleski süüdi ei tunnista ja elan oma naisega rahulikku elu kuni surmani. Ja ega ilmselt temalgi mulle ses mõttes midagi ütelda ei ole. Tehke omad asjad selgeks Hollywoodis või kuskil seal, kuhu minusugune oma jalga iial tõstnud pole!
Ei raputa tuhka pähe, ega kahetse mitte midagi!!
12.12.2017 09:23
Kui vabatahtlikult ei tule keegi #metoo-ga välja siis peab seda vägisi tegema
12.12.2017 09:34
Eesti metrookampaania "ohvrite" lugudesse süvenedes leiab, et mingi türklane liputas FBs või Pariisi neeger vedas poolvägisi hotelli seksima.
Niisiis...paluks olla halaajakirjanikel natuke uurivam ning mitte süüdistada valimatult kõiki mehi.
12.12.2017 09:37
#MeToo on meestevastane vihkamiskampaania, kus enamus lugusid on ilma faktideta väljamõeldised. Kurb, et tõsist teemat selliselt labastada võeti.
12.12.2017 09:52
Paraku nõuka ajal ei olnud seksuaalse ahistamise asi päevakorral, vähemalt Eestis, sest ainuüksi vihje oleks ülemuse töölt minema viinud.
12.12.2017 10:15
nii,nõiajaht on alanud, aga ajalugu meenutades, siis jahtijatest võivad väga kiirelt jahitavad saada.
12.12.2017 10:18
kõike seda sitta siin lugedes, vähemalt minu silmis taavi aktsiad tõusevad.
    12.12.2017 10:49
    Muuseas, see on kõige hullem.
    Nõiajaht ja nõiakütid saavutavad selle, et ka reaalseid juhtumeid enam ei usuta, kogu eeter ju "katsus 30 aastat tagasi mu põlve ja ma sain eluaegse trauma, makske nüüd mulle palju pappi ja kohe " täis.
12.12.2017 10:46
Appi, ka mind ahistati kuuskümmend aastat tagasi ja pole kõik need aastad
lahti saanud vastikustundest geimeeste vastu. Aastatel 1956-58 olin autojuht
vene kroonus Koola poolsaarel, sõidutasin põhiliselt polgu arste ja soldateid haiglasse. Nagu nõukogude ajal igal pool mujal polnud ka sõjaväes mingi
erand, et meditsiini otstarbelist autot ei kasutatud ka muudeks sõitudeks.
Nii tuli sõidutada vahel ka igasugu tegelasi, nagu see polgu komandöri
asetäitja poliitika alal, ehk sampoliit, nagu teda kõnepruugis nimetatakse.
Selle alampolkovnikuga oli see häda, et eriti kui juhtus vindine olema,
kippus ta sõidu ajal minu meheau käperdama. Rääkisin sellest oma otsesele
ülemusele ja rohkem seda meest ma enam ei näinud, ju viidi üle kuhugi mujale.
Nüüd 60 aastat hiljem räägib kogu meie meedia, et venemaal kiusatakse
ikka veel homoseksuaale. Meil on nad aga tõstetud lausa püha lehma
seisusesse, nad on nii okeyd, et nende heaolu jaoks on vaja Riigikogus
teha uusi seadusi. Eile pasundas kogu meedia, et president Kaljulaid
soovitas Riigikogu Õiguskomisjonil kooseluseadusega edasi minna ja
rakendusaktid läbi suruda. Nagu mainisin ma ei ole enda homopoolse
käperdamise vastikustundest lahti saanud aastakümnete jooksul, tundub
mulle et mind ahistab praegune riigivõim eesotsas presidendiga.
    12.12.2017 11:36
    Eile pasundas kogu meedia, et president Kaljulaid
    soovitas Riigikogu Õiguskomisjonil kooseluseadusega edasi minna ja
    rakendusaktid läbi suruda. Nagu mainisin ma ei ole enda homopoolse
    käperdamise vastikustundest lahti saanud aastakümnete jooksul, tundub
    mulle et mind ahistab praegune riigivõim eesotsas presidendiga.


    Absoluutselt adekvaatne äratundmine. Jah, muidugi ON Lääneilma poliitiline homoseksualiseerimine nii olemuslikult kui sümboolselt inimkonna ajaloos enneolematute mastaapidega seksualistlik mega-massiahistamine, selles pole vähimatki kahtlust. Poliitiline homoseksualism annab endale perversse mõnuga täiesti selgelt aru sellest, et nad normaalset seksuaalsust ja traditsioonilise õhtumaise seksuaalkäitumise tabusid vägistades ühtlasi ühiskonna enamust seksuaalselt RÜNDAVAD. Ja just SELLES nn seksuaalrevolutsiooni mõte seisnebki, täpselt samamoodi kui bolševistliku revolutsiooni mõte seisnes "proletariaadi nimel" Venemaa ühiskonna ründamises.

    Kui poliitilise homoseksualismuse ajju, vastava aju seksuaalseid impulsse kontrollivasse keskusse sukavardad susata, millest omakorda traadid vastava mõõteaparaatuurini viivad, siis võib kindel olla, et iga poliitiliselt homo-
    ja muu deviant-seksualistliku avalduse ja aktsiooni puhul kargab seier põhja.

    Tegemist on selle pehmemas vormis samasuguselt deviantse kvaasiseksuaalse erutusega, mida pehmemas ja individuaalses mastaabis tunneb liputaja uulitsal, räigemas vormis aga ON tegemist (homo)seksuaalse VÕIMU-kehtestamisega/kurutarvitusega, st igas mõeldavas mõttes seksuaalse ahistamisega.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega