Isamaa ja Res Publica Liit, Keskerakond ning Reformierakond kulutasid valimiskampaanias ühele Brüsselisse saadetud poliitikule ligi viis miljonit krooni. Reklaamiärimees Marek Reinaas ütleb rahanumbrit hinnates hoopis, et Eesti erakonnad ei ole võimelised juba tükk aega rahvaga arusaadavalt suhtlema, kirjutab Delfi.

"Oma arrogantsuses asuvad nad justkui teisel planeedil, mille direktoriks on klaasistunud silmadega peaminister. Kodanikega ei saa suhelda valimispropaganda keeles, kodanikega peab rääkima tarkade otsuste ja tegude keeles," väidab reklaamiagentuuri Zavod loovjuht Reinaas.

"Selles mõttes võib öelda, et iga sent, mis on kulutatud valimispropagandale, mille tõestuseks ei ole otsuseid ja tegusid, on maha visatud raha. Seega ei saa öelda, kas viis miljonit on suur või väike summa, see on erakondade arrogantsuse ja eneseimetlemise hind."