„Nagu küsimust rahvale esitades ütlesin – saadan volikogusse täpselt selle otsuse, mille poolt on enamus. Seega on küsitlus toimiv, siduv ja mis kõige olulisem – läbinisti aus ja läbipaistvalt korraldatud. Julgustan kõiki Eesti inimesi oma arvamust avaldama,“ kirjutas Savisaar oma blogis.

„Meie ei vastanda linnateatrit ja kultuurikatelt. Aga muidugi me tahame teada, kumba neist kahest kultuuriehitusest peavad inimesed olulisemaks 2011. aastaks püstitada,“ jätkas Savisaar.

„On öeldud, et inimeste seadmine sellise valiku ette on alatu. Mis on alternatiiv? – küsin vastu. Mille poolest olnuks parem, kui linnavalitsus oleks selle otsuse teinud suletud uste taga?,“ lisas ta.

„Pean kultuuri ja Euroopa kultuuripealinna programmi piisavalt oluliseks, et kultuuriküsimustes laiem diskussioon avada. Olin vist lihtsameelne kui lootsin, et ajakirjandus ergutab diskuteerima, ühe või teise objekti kasuks arvamust avaldama. Et ajakirjandus, kui demokraatia valvekoer, hoopis demokraatliku küsitluse enda vastu arvamusi õhutama hakkab, see oli küll ootamatu,“ lisas Savisaar.

„Kunagi andis Juhan Liiv Estoniale oma kuue. Elu on vahepeal edasi läinud. Täna aitab sellest, kui kultuurisõber annab oma hääle,“ kirjutas linnapea.

„Muide, taolisi küsitlusi, mille käigus võivad tekkida ka isikuandmete baasid, on tehtud varemgi, ainult siis ei pööranud andmekaitse inspektsioon neile mingit tähelepanu,“ teatas Savisaar.

„Keskerakonna noortekogu juhtis inspektsiooni tähelepanu ühele Reformierakonna poolt läbiviidud küsitlusele Tallinna asfaldiaukude kohta, kus vastajalt küsiti mitmesuguseid isikuandmeid,“ meenutas ta.

„Andmekaitse inspektsioonist vastati meie noortele, et nemad ei suuda Reformierakonna kodulehekülge internetist kuidagi üles leida. Noored aitasid neid ja andsid neile soovitud aadressi,“ jätkas Savisaar.

„Ärge laske ennast eksitada Tallinna volikogu opositsiooni üleskutsetest „propagandaraha” üleandmisest kultuurile. Selle 43 miljoniga, millest nad räägivad, ei ehita valmis ei üht ega teist,“ lisas ta.

„Pealegi, see, mida nad nimetavad „propagandarahaks”, läheb tegelikult linnavalitsuse teenindussaalide ülalpidamiseks, Tallinna veebi haldamiseks, aga ka telesaadeteks ja ajalehtede väljaandmiseks. Neid ajalehti loeb küsitluste põhjal 62 protsenti linnaelanikest, järelikult on nende ilmumine inimestele tähtis,“ lisas ta.