Samasugune reklaamartikkel ilmus ka ajakirjas Sporditäht, neis kummaski aga ei mainita praeguseks pea kogu Eesti vallutanud K-kohukese kampaaniat, mida ajakirjandus on seostanud Keskerakonnaga. Juttu on vaid Kohukese ja Black Mama brändist ning uuest peagi müügile tulevast maasikakohukesest.

“Need olid üldist reklaamikampaaniat sisse juhatavad,” ütles AS-i Kohuke Eesti müügijuht Jüri Kambura. “Meil oli ammu plaanis teha suurt reklaamikampaaniat.”

Ülikiiresti teostatud idee

Seda, et K-kohukest nendest reklaamikampaaniates ei mainita, ei pea Kambura märkimis-väärseks. “See K-kohuke oli meil selline välkidee,” lisas ta. Väidetavalt võttis K-kohukese reklaamikampaania koos väljatöötamise ja korraldamisega vaid nädala. Kogu korraldusliku poolega tegeles reklaamibüroo Idea ja seda, kuidas neil õnnestus nii kiirelt tegutseda, Kambura BNS-ile öelda ei osanud.

Sama agentuur on juba aastaid korraldanud Keskerakonna kampaaniaid ning nende välja mõeldud on ka erakonna seekordne loosung “Igaühe eest!”. K-kohukese reklaamis kasutatakse ka Keskerakonna tunnuseks olevat K-tähte rohelisel taustal, samuti on reklaamil kiri “Igaühele”.

Küll kinnitas Kambura, et praeguseks on turule jõudnud lisaks K-kohukesele ka Ärielus lubatud maasikakohuke.