NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
29.06.2018 00:32
Ma ikkagi tahaks Simsonilt teada, miks tallinnlane võib minu maakonnas tasuta sõita, kuid mina Tallinnas seda teha ei või? Mõni ajakirjanik võiks sellise teema siiski üles võtta ja ministrilt küsida.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    29.06.2018 11:29
    See on kesikute regionaal- ja majanduspoliitika. Iga mats selle kohta aru ei päri- see on suurte parteigenossede otsus. Sina, mats, näri muru, vali alati kesikuid ja ole rahul sellega, mida kesikutest jumalad sulle pakuvad
    29.06.2018 11:33
    eid_155224cd05974a, tegelikult jätab ju iga pealinna saabuja sinna mingi summa maha. Ka ilma selle obrokita. Kõhutunde järgi pakuks, et linna jäetav summa on suurem, kui seal pruugitavad hüved.
    29.06.2018 15:01
    "Tallinna elanike arv kasvas ka enne seda, vaevalt et selle ühistranspordi osa eriti suur oli."

    Mina mäletan Taavi Aasa kelkimist, et tasuta ühistranspordi projekt pidi plussis olema.
Anonüümne kommentaar
29.06.2018 01:30
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "huvitav" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
29.06.2018 01:32
Süüdimatu.
29.06.2018 02:39
Bussi-Kadri sobiks väga hästi lillemüüjaks. Ainult, et teda peaks sealgi nii hästi tasustama, et tekkiks võimalus tasuta lilli müüa.
29.06.2018 06:35
Tasuta lõunaid pole olemas. Ikkagi tuleb kõik maksumaksja taskust. Maainimestel (ka kõigil teistel) oleks liiklemiseks abiks tulnud autokütuste aktsiisi suurendamise asemel selle vähendamine. Enamus maainimesi on sunnitud liiklemiseks kasutama isiklikku sõiduautot, kuna "tasuta" buss ei peatu igas aiaväravas ega keera iga talu juurde põhimaanteelt kõrvale. Simson sellest paraku aru ei saa!
Kommentaar eemaldatud
29.06.2018 06:54
Esimesel kuul kindlasti, Partei noorliikmetele ja pensionärist kaasajooksikutele tehakse ülesandeks iga päev 10 tundi sõita lühikesi otsi bussiga. Parimatele auhinnad.
29.06.2018 07:03
Simson ei oska oodata veel milline needus teda tabab.Lolluste eest ei ole eesti rahvas kaitstud .Suur lolluse jünger saab oma karistuse -keegi ei vali teda enam tulevikus.Simsonite aeg programme ellu viia saab ümber.
Kui bussidega jahmerdamine pani sel nädalal 90 aastase ENDISE truu kesikute valija 4,5 tundi kokku ootama bussijaammades busse... TARTUST kesk-Eestisse nn.ääremaale -Tegi kräbe mutike resumee minu rõõmuks -KURADI SIMSON ,KURADI KESKERAKOND ! Solkisid bussiliiklused ära!
Saad tunda vanurite südamest tulevaid sajatusi. NEED TOIMIVAD !OI KUI HÄSTI TOIMIVAD !
    29.06.2018 07:26
    Needus ongi teda tabanud- rahva jaoks on ta ikka sündinud kesik, nüüd vaatamata endise mehe nimele seateedu kata. Kahjuks kahjuks saab ta selle eest nii suurt kahjutasu, see tuleb loomulikult rahva taskust ja seda mitte lätlaste käest.
29.06.2018 08:18
Tegelikult on juhtunud kõige hullem lugu, mis on juhtuda saanud - looja karistas Kadrit ja võttis tal mõistuse ära!
29.06.2018 08:31
Äärmiselt primitiivne lähenemine ministri poolt.
Kindlasti suureneb ka elektri tarbimine pärast seda, kui seda jagada tasuta. Hakatakse rohkem elektriga kütma jne.
Kui ühistransporti hakatakse rohkem kasutama, siis see ei pruugi tähendada sugugi, et tehakse mõistlikke ja vajalikke sõite. Kui näiteks maainimene sõidab selleks iga päev bussiga linna, on see ühiskondlikult täiesti ebavajalik maksumaksja raha kulutus - selleks, et keegi saaks 10 senti odavamat saia osta, peale selle sureb maapood lõplikult välja. Kooliõpilased hakkavad karjakaupa käima sõprade suvilates, linnaprükkarid laiendavad oma areaali maale - aitab see kuidagi kaasa bussiga tööl käimisele, kui bussid on ülekoormatud, haisu ja lärmi täis?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    29.06.2018 11:14
    Ma käisin aastaid (2015 -- 2018) linnast maale õpetajaks tööl ja kui oleks olnud tasuta bussisõit siis, oleks ma kokku hoidnud suuri summasid.
    29.06.2018 11:20
    Mõni teine, kes käib tööl autoga (sest ühistranspordile ei saa kindel olla), võidaks ilmselt palju suuremaid summasid, kui oleks normaalne ja usaldusväärne ühistransport, mitte loterii, kas bussis on vaba istekohta või kas seismagi mahub nagu silgud pütis (ja siis tuleb veel läbi rahvasumma oma peatuses välja saada).
    29.06.2018 12:19
    Eid987, mina olen KA maainimene. Minu juures bussid ei sõida. Bussipeatustki pole lähemal kui 4 km. Aga tööl on vaja käia, poes ja arstil ka. Naabrid peavad saama kuidagi oma lapsed kooli ja lasteaeda, trenni... ise tööle, poodi arstile. Mil viisil see "tasuta" ühsitransport meid, neid päriselt ka MAAL elavaid inimesi aitab? Otse vastupidi, see suurendab ebavõrdsust veelgi: makse meilt kogutakse, vastu ei anta midagi. See "tasuta" ühistransport on kasulik ainult linnades ja suuremates keskustes elavatele "maainimestele".
29.06.2018 08:31
Tasuta ühistrantspordi edukust näitab see kui inimesed hakkavad jalgratastega sõitma ja töötava pensionärina väidan, et tasuta transpordi maksan kinni mina- ühisdeklatatsiooni kaotamisega võeti minult ära umbes 400€ ja maksuvaba miinimum kahanes 140-le eurole. Valimistel näeme, r...k!
29.06.2018 08:36
Ma tahaks teada,mjs kasu on mul tasuta söidust kui bussi üldse ei käigi.Viimane buss millega sai linna võeti ära poolteist aastat tagasi,Nüüd kui on vaja pealinna minna tuleb hommikul 7.25 alustada sõitu vallasisese bussiga Kehra sealt edasi rongiga . Hea kui jõuan 7.52 minevale rongile.Alati see ei õnnestu./olen 81 aastane/Kui ei jõua tuleb oodata järgmist.Linnas asjad aetud tuleb sätitada tagasisõidu rongiaeg nii et jõuaks bussile mis väljub Kehrast 15.20. Ennem seda buss ei välju ,järgmine väljub /viimane/17.20. Koju jöuan vastavalt kas 15.45 vöi 17.40.Laupäev-pühapäev ja riiklikel pühadel ei toimu mjngit liiklust külade ja Kehra vahel.Tahaks vahel ka teatrisse vöi kontserdile minna aga see on võimatu kuna koju tuleks Kehrast tulla 7km jalgsi.
Kas proua Simson oleks nõus kuu aega elama sellistes tingimustes/ilma isikliku autota/ ja siis alles tegema
nii põhjapanevaid otsuseid.Siis saaks võibolla ka ministrile selgeks et jama on transpordiküsimusele vales lähenemises.Saan sellest täiesti aru et tühjad ja pooltühjad bussid pole rentaablid aga siis tuleb leida mingid teised lahendused mitte sulgeda ridamisi liine..avada sellistes kohtades kasvõi 2 korda nädalas hommikune reis linna ja pealelõunane linnast tagasi.Samuti lahendada hilisõhtune kojupääs peale teatrit või kontselti.Praegusel juhul jääb mulje et nii vanad jnjmesed on riigile koormaks.Maksa neile pensioni ja siis tahavad veel teatrisse ja kontserdile ka.Surgu parem maha ja probleemi pole. Probleem tekib aga minister simsonil valimistel kui ta jääb oma soojast hästimakstud kohast ilma.Igatahes tema poolt ma ei hääleta ja paljud maainimese on sama meelt.Ja veel ei ole riigi tegemisi pressida omavalitsuste kaela.
29.06.2018 09:21
Tasuta bussisõitu ei tohi lasta sündida ja see tuleb raevukalt maha teha, muidu ju Keskerakond saab valimistel hääli juurde ja võidab järgmised riigikoguvalimised.
29.06.2018 09:52
Nii, et eesmärk on suurenda reisijate aru? Kas tohib küsida miks?
Miks on transport eluks vajalik, aga vett me tasute ei saa, rääkimata keskkütte saamisest mis meie kliimas on nagu eluks vajalik nr.1 kui just riigikogus ei ela kes talvituvad soojal maal, kuigi kõik kulud kinni makstakse.
29.06.2018 10:00
Seni sai kasvõi internetist vaadata, kas bussis üldse kohti, nüüd aga...? Ega siis kõik maakonnaliinid polnud 1-2 sõitjaga, paljud on kasvõi teatud päevadel, kellaaegadel vägagi täis.
Vajaduspõhine hüvitis teatud isikutele võiks muidugi olla, aga selline lausvärk on tobe ja tekitab kindlasti probleeme.
    29.06.2018 10:37
    Kaarti valideeritakse peale tulles, aga kui ka maha tulles kaart loetaks, oleks võimalik täpselt reaalajas reisijate arvu määrata. Kardan, inimesed pole nõus kaarti läbi laskma kui maha lähevad. Ma ei tea, ma ühistransporti ei kasuta.
    Teine võimalus bussile kaalukivid paigaldada mis mõõdaks massi mis on bussil, saaks arvutada bussi täituvust % , aga meie teedega ma ei usu, et need kaua vastu peavad.
    29.06.2018 13:54
    Miinus....naised, ei ole kaalu vaja karta, see on riiklik saladus, EU ei luba enam selliseid isikuandmeid töödelda :P
    29.06.2018 23:52
    Mehed peaksid kaalu kartma siis ve?
29.06.2018 10:19
Kommunistlik öök!
Mistahes tasuta meeldiv või vajalik tegevus tõstab tarbimist.Siin meie väga terane keskminister ameerikat ei leiutanud.
Kes "tasuta" ühistranspordi,mis mõeldud valimispropagandana,kinni maksab?Kas pankrotistunud Keskkommunistlik partei omast taskust?Partei huvides maksumaksja kulul valimiskampaaniat teha ei tohtivat.
Või keegi arvab,et Keskkommunistlik partei niivõrd hoolib valitsuse korraldatud hindade tõusust vaevatud inimestest?
29.06.2018 10:42
Bussis päevaringselt haisejate kasv on tõeline edu märk!
29.06.2018 10:49
Mida rohkem bensu hind tõuseb, seda enam kasutatakse ühistransporti...
    29.06.2018 11:19
    Kuidas kasutada, kui nõutud trajektooril puudub bussiliin hoopis või on ainsad väljumised pärast tööaja algust ja tagasi enne tööaja lõppu? Liigmugavaid inimesi pole tegelikult üldse palju, eriti veel, kui palk väike, et kindlasti peaks autoga sõitma, kui buss viib kodu juurest töö juurde sobivatel aegadel.
29.06.2018 11:14
Olge nüüd, keskerakond hoolib oma liikmete sissetulekute eest, eriti siseringi inimeste omast. On ju hr Sarapuu maakonnaliinide busside omanik ja kindel sissetulek olenemata reisijatest ilus kingitus. Olge lahedad, ei midagi isiklikku puhas äri. Mis siis, et teedevõrk on remontimata ja enamik maainimesi kes oma autoga sõidavad kannatab, raha tiksub oma jope tasku ja bussid sõidavad, äkki valivad veel keskerakonda ka kuigi tigedaid peaks olema palju rohkem kui rahulolevaid, iga tunni järgi ei liigu maal ükski buss.
29.06.2018 11:58
Edgar Savisaar ütles õigesti, et Kadri Simpson (Must) pole millegagi peale poliitika taegelenud ja nüüd proovib liugu lasta "savisaare ideel" - ühistransport tasuta.
See toimib Tallinnas kuid maksumaksjale küllalt kulukas üle Eesti.
Inseneridele nõutakse pädevustunnistusi ja täienduskoolitusi kuid poliitikuid, kes jagavad miljoneid ei kontrolli keegi nende pädevust !?
Kas te nn. uus põlvkond olete aru kaotanud - mis toimub ?!
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega