Savisaar märkis pärast proovisõitu üle silla, et tunneb heameelt sellise suure objekti valmimise üle. "Tegemist on Eesti mastaabis harukordse ehitisega, kunagi varem ei ole Eestis nii suurt sillaehitusprojekti ette võetud," märkis Savisaar.

Ühtlasi tänas linnapea projekteerijat, peatöövõtjat ning Tallinna Teede AS-i, kes ei löönud risti ette megaprojekti teostamiseks.

Smuuli tee pikenduse ehitamise eesmärgiks oli vähendada liikluskoormust Ülemiste liiklussõlmes ning luua alternatiivne võimalus raudtee ületamiseks lisaks Tartu maanteele ja Tallinna ringteele.

Smuuli tee viadukt ühendab Smuuli tee Peterburi teest kuni Suur-Sõjamäe tänavani. 370 meetri pikkune viadukt üle raudteede ehitati esmakordselt Eestis 170 meetri ulatuses vantsillana ja 200 meetri ulatuses viieavalise talasillana. Viadukti sõiduradade laius on 3,5 m ja kergliiklustee laius 4 m.

Tallinna kommunaalameti tellitud viadukti, mille maksumus oli 87,7 miljonit krooni, ehitasid valmis AS Merko Ehitus ja Tallinna Teede AS.

Kui pärast silla valmimist selgus, et sild on kohai kõver, siis 15. juunil läbiviidud koormuskatsete käigus veenduti silla turvalisuses.

Ehitustööde esimene etapp, mille käigus rajati 1+1 rajaline sõidutee, viadukt üle raudteede ning ühele poole kergliiklustee ja tänavavalgustus, lõpetati maikuu lõpus. Tulevikus ehitatakse viadukt 2+2 rajaliseks.