Tallinna liiklusteenistuse direktor Mati Songisepp rääkis Päevaleht Online’ile, et kohe pärast 85 meetri pikkuse viadukti avamist kadus Suur-Sõjamäelt väljuvate autode rida. Kuigi üks sõidurada pandi kinni, siis annab Songisepa hinnangul üks takistusteta rada tunduvalt parema läbivuse kui kaks-kolm ristmikega rada.

Songisepp märkis, et olles viimane jalakäija, kes viaduktilt üle läks, nägi ta sinna sõitnud autojuhte, kes viipasid käega ja andsid märku, et viadukti ehitamine oli hea tegu. Viadukti avamisega astuti Songisepa sõnul samm Ülemiste liiklussõlme lahendamisele lähemale.

Samas nentis Songisepp, et sageli sõidetakse harjumuse järgi ning iga uus liikluskorraldus nõuab harjumist. Songisepp soovitas autojuhtidel jälgida liiklusmärke, mille abil on liiklus hästi organiseeritud.

Viadukti ehitamise käigus laiendati Järvevana teed umbes 200 meetrit, et rajada mahasõidurada. Uue liiklusskeemi kohaselt saab Suur-Sõjamäe tänavalt Järvevana teele ainult üle viadukti sõites. Ristmikule jääb Suur-Sõjamäe tänava poolt sõites üks parempöörde rada kesklinna suunale ja kaks vasakpöörderada linnast väljuvale suunale.

Viadukti projekteerisid OÜ Järelpinge inseneribüroo ja ehitasid Tallinna Teede AS ning AS Merko Ehitus ning selle rajamine läks maksma 39,7 miljonit krooni.

AS-i Merko Ehitus juhatuse liikme Andres Agukase sõnul oli Suur-Sõjamäe ja Järvevana tee vahelise objekti kõige keerulisemaks ülesandeks ehitusajal mõlemas suunas kolme sõiduraja tagamine. „Antud ülesanne nõudis tööde teostamist selliselt, et ehitatava silla all toimuks pidevalt  liiklus," sõnas Agukas.