Tuhala nõiakaevu säilitamise toetuseks on internetis alates 7. märtsist oma allkirja andnud üle 45 000 inimese. Saar ütles Päevaleht Online’ile, et suure allkirjade hulga toob aktsioonile peamiselt kaks tegurit – toimuvast puudutatud inimeste hulk ja algatajate oskus teha aktsioonile reklaami.

„Antud juhul, kui saab vähegi mõtlev inimene aru, mis aktsiooni taga on ja see haarab paljusid kaasa,” sõnas Saar. „Saadavate allkirjade hulga otsustab suuresti ära, kui suur on algatajate sotsiaalne võrgustik. Olen saanud ka ise teateid Tuhala kohta just sotsiaalvõrgustike kaudu. Kui on tugevad juhid kes suudavad PR-i teha, on ka edu tagatud.”

Kuigi tavaliselt kipub jääma mulje, et suuremat kasu allkirjade ja toetus- või vastuhäälte kogumisel ei ole, siis Saare hinnangul ei tohi selliseid algatusi kindlasti alahinnata.

„Reegel on ikkagi see, et suured otsustajad ja rikkad ettevõtted, kellel väga suured huvid, peavad tegema teatud mööndusi, kas siis suuremal või vähemal määral. On päevselge, et hakatakse otsima mingeid uusi lahendusi ja püütakse leida kompromisse,” sõnas Saar ja lisas, et allkirjadekogumisel osalemine on üks vähestest võimalustest, kuidas tavainimene üldse saab poliitikasse sekkuda.

Nahaalselt kümneid tuhandeid kodanike allkirju ignoreeriv ettevõte riskib Saare sõnul järgmiste ja karmimate väljaastumisega.

„Võivad tulla aktiivsed väljaastumised – demonstratsioonid, vastuhakud ja masinapurustamised. Kuigi need ei ole meil veel populaarsed, ei ole nad välistatud. Eesti ühiskond hakkab tasapisi sellisteks asjadeks valmis saama,” lisas Saar.