Feldmanise ja Ombleri jutu peale oli nende hea kolleeg, teatrigurmaanist riigiprokurör Steven-Hristo Evestus sunnitud tagasihoidlikult üles tunnistama: mina teen näitlejatega koostööd.
Salapärane trupp
NO99 trupp on alati olnud salapärane ja ühtehoidev ning huvi toimuma hakkava vastu sellega alati veelgi enam üles kütnud. Meenutagem kas või suurprojekti Ühtse Eesti suurkogu, kus alles etenduse lõppedes sai selgeks, millega tegemist oli. Kui siiski. Igaühel oli võimalus toimuvale edasi mõelda. Seda enda jaoks tõlgendada. Ning olgem ausad – see suurprojekt elab tänini oma elu. Ta polegi lõppenud, sest niivõrd võimas oli see emotsioon.
Mis siis toimub sellel korral, et lausa riigiprokurör ise lavastajana käe valgeks teeb? 10. jaanuaril viib NO99 aktsiooni, mille alapealkiri on „Hukkamõistetud”, koos näitlejatega läbi riigiprokurör Steven-Hristo Evestus. Ametliku kinnituse saigi see fakt tegelikult alles eile õhtul, kui vastavasisuline täpsustav info teatri kodulehele ilmus.

NO99 dramaturgi Eero Epneri sõnul on aktsiooni teemaks õigus ja õiglus ehk need valdkonnad, millega Evestus iga päev kokku puutub. Aktsiooni täpsema sisu kohta ei osanud Epner praegu veel midagi täpsemalt öelda. „Nii on iga loomingulise asjaga kuu aega enne seda, kui nad toimuvad. Ei mingit salapära, vaid normaalne töö käik,” kinnitas Epner.
Evestus ise selgitab aktsiooni teatri kodulehel järgnevalt: „Inimene julgeb elada, kehtestada reegleid, omada väärtusi. Kuskil on keegi, kes julgeb sisse tungida, kõik laiali peksta ja ukse lahti jätta. Luba sisenemiseks ei küsi enam keegi. Kõik ihkavad parimat pala. Kõik julgevad arvamust avaldada, aga mängu ei juhi keegi. Käivitub protsess, kus reeglid ja väärtused saavad endale omapärased näod. Tuleb osata välja ujuda – aga miks, kuhu, kui kaugele ja kelle eest?”
Eesti Päevalehele ei soovinud Evestus käimasoleva töö ja selle sisu kohta veel kommentaare anda, viidates, et aeg selleks on küps ehk paari nädala pärast.
NO99 aktsioonide eesmärgiks on proovida ideid, mida mujal kasutada ei õnnestu. Teha katseid, mis võivad õnnestuda, kuid võivad sama palju ka ebaõnnestuda. Aktsioon on oma kiire reageerimisvõimega, vabama struktuuriga, ootamatute lahenduskäikudega ning klassikalise teatriloogika hülgamisega põnevaks väljakutseks. Mõte on näitlemise ja teatri piiride avardamine.