Kalev probleemi ei leidnud

Pille-Riin algatas kohe kirjavahetuse Kalevi tootearenduse spetsialistiga, kes hakkas aga tema sõnul juuksekarva lõhki ajama, pärides kõiksugu detailide kohta. Pärast fotode nägemist aga vabandati ning tehti Pille-Riinu sõnul omapoolne tunnistus – „teame-teame, üks partii oli tõesti selline, nüüdseks on need poodidest tagasi korjatud”. Pea kuu aega toimunud kirjavahetus päädis kompensatsiooniga, milleks oli kolm klassikalist Kalevi šokolaadi, neile lisaks aga jälle kord halb üllatus – aegunud sufleekommid.

AS-i Kalev Chocolate Factory tootekvaliteedijuht Evelin Kalda ütles, et neil on möödunud aasta lõpust kirjavahetus kahe tarbijaga, kes ostsid toote „Rosin valges šokolaadis”, mille sees olid niinimetatud pähkliussid. Konkreetse partii kontrollis Kalev üle ning kvaliteediprobleemiga tooteid ei leidnud. „Sellest hoolimata otsustasime peatada koheselt antud partii toodete müügi oma laost, korjata need kauplusest tagasi ning hävitada,” lisas Kalda. Tema sõnul on kvaliteedikontroll Kalevis väga tugev ning probleeme esineb harva. Antud juhul pole ka täpselt teada, millises lülis tootmisest tarbijani võis see probleem tekkida.
Aegunud asendustoote väljastamise lükkas Kalev ümber. „Kalev ei väljasta oma laost ühelgi juhul aegunud tooteid – ei kompensatsiooniks, müügiks, heategevuseks ega muuks juhtumiks. Seetõttu üllatab antud tarbija väide meid ebameeldivalt ja me soovime seda kontrollida – selgitamaks välja, kas ja kuidas sai selline asi juhtuda,” lisas ta.