Nüüd on väljakute uuenduskuur tehtud ja Eesti Päevalehe käsutuses olevate dokumentide järgi valmib õige pea tehtut reklaamiv kampaania. OÜ Reklaam ja Meedia tegi ettevõtlusameti tellimusel 4600 euro eest meediaplaani, mille järgi kulub mänguväljakute projekti tutvustamiseks orienteeruvalt 71 760 eurot, sellest 60 000 eurot kulub telereklaamile TV3-s, Kanal 2-s ja PBK-s. Reklaamid hakkavad jooksma ka Tallinna TV-s, kuid see kanal linnalt reklaami eest raha ei küsi. Klipid tulevad 30 sekundit pikad ning on eetris 16. septembrist 29. septembrini ehk enne kohalikke valimisi.

Loe edasi, kus ja kuidas tahab Talllinn lasteaedades äsjavalminud mänguväljaku paviljonidest ja turnimispuudest oma kodanikele teavet jagada.