Tänavu AS-is Tallinna Vesi väljatöötatud süsteemi kaudu saadetakse võimaliku üleujutuse ohuteade 240-le Tallinna Vee kliendile, kelle kinnistu paikneb Tuukri tänava ümbruse üleujutuspiirkonnas. See tähendab, et kinnistuomanikele, kes on ettevõttega veeteenuse lepingu sõlminud. „Näiteks korteriühistu puhul saab sõnumi selle esindaja,” ütles AS-i Tallinna Vesi kommunikatsioonijuht Mariliis Mia Toppi. Praegu puudub ka võimalus end sõnumisaajate nimekirja ise lisada, ent Toppi sõnul võib see tulevikus lisanduda.

Lahendamine pole plaanis

„See on see, mida suutsime aastaga teha. Aga see ei lahenda probleemi,” tunnistas abilinnapea Kalle Klandorf. Ta lisas, et kuna osa probleemist peitub vanades kanalisatsioonitorudes, mis ei mahuta suurt hulka sademevett, tuleks ette võtta suuremahulised kanalisatsiooni ehitustööd. Neid praegu plaanis pole.

Esimesed sõnumid saadeti kinnistuomanikele jaanipäeval ning edaspidi saadetakse teavitus siis, kui ilmaprognoos lubab erakordselt suurt sademete hulka. Seda, kas sõnum saabub päev, tund või minut enne suure saju algust, ükski ametkond ei täpsustanud.