Kui Peterburi tee ja Suur-Sõjamäe tee vahel üle Ülemiste kaubajaama manööverteede kaarduvat silda eemalt vaadata, on selgelt näha, kuidas silla keskosa lainetab, kirjutab Postimees.

Eesti pikima sildeavaga Smuuli tee viadukti ehitusel ametlikku ehitusjärelevalvet tegeva firma Teede Projektijuhtimise AS juhtivspetsialisti Aldur Aasa väitel ei ole midagi nii hullusti, et seda parandada ei saaks.

Aasa sõnul vajusid vantsilla keskmiste osade valamisel silla otsad tõesti umbes poole meetri võrra allapoole, kuid kohe pärast silda ülal hoidvate metalltrosside ehk vantide pingutamist kerkis sild põhimõtteliselt vanasse asendisse.

Aasa kinnitas, et pärast asfaldikihi valamist ja sillapealsete rajatiste paigaldamist pingutavad ehitajad vandid ära ning sild saab oma õige kuju.

Nii Eestis kui Venemaal Surgutis oma sõnul umbes kuuekümne silla ehitamisel osalenud ja praegu ka ehitusjärelevalves tegev Valeri Volkov ütles aga ajalehele, et allavajunud sillapooli oleks tulnud vantide abil üles tõsta juba enne poolte kokkuühendamist.

Volkovi sõnul võivad praegu pingutamisel tekkida betooni praod, mis võivad omakorda kahjustada kogu silla konstruktsiooni.