Enne Nipernaadi viina reklaami töösse andmist pöördus Dunkri Kaubanduse AS OÜ Tallinnfilmi poole. Sest just viimasele kuuluvad tuntud kodumaise filmi "Nipernaadi" varalised õigused ja filmi ideed oli kavas rakendada uue toote reklaamis, kirjutab Eesti Ekspress.

Tallinnfilm andis seejärel firmale õiguse kasutada Nipernaadi nime "ühe tootesarja nimetuses".

Filmi - sealhulgas kunstilise kujunduse - kasutamist reklaamis Dunkri Kaubanduse OÜ Tallinnfilmilt aga ei taotlenud, seda kinnitavad nii Tallinnfilm kui ka Dunkri Kaubandus.

Kui selgus, et eestlaste kirjanduslik kangelane vagabund Nipernaadi on rakendatud üllatuslikult viinareklaami teenistusse (reklaamid jõudsid nii televisiooni kui ka trükiajakirjandusse) ning ilmnesid esimesed autorikaitselised probleemid telereklaami muusikalises kujunduses, tegi Tallinnfilm Dunkri Kaubanduse ASile ettepaneku lõpetada Nipernaadi nime kandva viina reklaamimine filmile viitavate reklaamide abil.