Näiteks arvestab sideteenuste kalkulaator mobiili- ja tavatelefoni pakettide puhul kõnede mahtu, kuutasu ja mõningaid lisateenuseid (nt SMS, MMS ja GPRS) vastavalt helistaja harjumustele või vajadustele.

„Hind ei tohiks tarbijale olla ainsaks kriteeriumiks teenuse valimisel,“ kommenteeris tarbijakaitseameti peadirektor Helle Aruniit. „Sideteenuste kalkulaator annab hea võimaluse jälgida ning võrrelda erinevate sideoperaatorite pakkumisi just tarbija vajadustest lähtuvalt. Kalkulaator ei anna soovitusi ühe teenusepaketi eelistamiseks teisele, vaid kuvab tulemused tarbija poolt sisestatud andmete põhjal,“ lausus Aruniit.

Tarbijakaitseamet ja sideamet panevad tarbijatele südamele, et teenuse pakkuja kasuks otsustamisel tuleb lisaks hinnale suurt tähelepanu pöörata ka teenuse kättesaadavusele ja kvaliteedile, teeninduse kvaliteedile ning pakutavatele lisateenustele.

Sideteenuste kalkulaator ei tööta reaalajas, seetõttu võivad erineda kalkulaatori hinnad hetkel turul pakutavatest teenuste hindadest.