Tasuta sõitu parteid kaotada ei julge
Suuremad parteid pakuvad Tallinnasse uusi mõtteid nagu kergliikluskiirtee ja valvelasteaiad hilisel ajal tööl olevate vanemate lastele. Võimule saades soovivad opositsioonierakonnad linna juhtimise ümber korraldada, seejuures populaarsetest asjadest mitte loobudes. Teistest erinevaks peab Keskerakond oma võimet lubatu ka ellu viia ja pealinlaste huvide eest senise hooga seista.
Kohalike omavalitsuste valimisteni on jäänud aega alla viie kuu ja Eesti Päevaleht uuris nelja suurema erakonna Tallinna piirkonna juhtidelt, millised on plaanid ja lubadused valimisteks. Parteid on praeguseks otsustatud, kes on linnapeakandidaadid (või Reformierakonna puhul kandidaadi kandidaadid), seega on paras aeg täpsematelt eesmärkidelt katet tõsta. Kõige järgneva juures tuleb arvestada, et erakondadel ei ole programm veel lõplikult paberil ja ükski erakond ei reetnud kõiki oma ideid, oma sõnul jäeti hulk trumpe veel taskusse.
Häältepüüdmise seisukohalt on kahtlemata olnud Keskerakonna täistabamuseks selle aasta suurporjekt tasuta ühistransport. Sellega kavatseb erakond iseenesest mõista jätkata. „Kvaliteet peab muutuma järjest paremaks – vanemate ühissõidukite asendamine uuematega, kiire liikumisvõimalus, võimalikult tihe graafik,” loetles erinevaid võimalusi erakonna pressiesindaja Taavi Pukk, kes kogus vastused programmiga tegelejatelt.
Vaata veel, mida neli parteid kavatsevad teha lasteaiakohtade arvu suurendamisega, tänavate seisukorra parandamisega, munitsipaalpolitseiga ja Tallinna televisiooniga.