Motorexi väljapanekud laiuvad 10 500 katusealusel ruutmeetril ehk teisisõnu - näitusehallide pakutavast on kasutamata vaid 2500 ruutmeetrit.

MOTOREX on juba kahel korral (1998, 2000) kuulunud Rahvusvahelise Mootorsõidukitootjate Organisatsiooni (OICA) registreeritud näituste nimistusse ning on sellisena arvel ka aastail 2002 ja 2004. Nn “suured" MOTOREXid on omandanud kindla suunitluse, neid teatakse ja toetatakse autofirmade peamajades.

Autokaubanduse edenedes võib taas kõne alia tulla vajadus uute näitusepindade järele lisaks olemasolevale 13000 ruutmeetrile.

Paaritutel aastatel peetavad MOTOREXid pole-veel omandanud samasugust selgepiirilisust, aga selleks on põhjusi kuhjaga. Selge on üks: autoimportööride ning varuosade, tarvikute, garaaziseadmete ja muu sellisega kauplevate firmade stendidest ülejaav pind tuleb taita võimalikult köitvate eksponaatidega. Organiseeritakse etteasteid, võimaluse korral terveid vaikesi etendusi, pakutakse atraktsioone eesotsas sõidusimulaatoritega.

Korraldajate arvates on tänavusel MOTOREXil auto- ja tehnikakultuuri erinevate tahkude väljatoomine hasti õnnestunud. Kõige köitvamaks peavad korraldajad Eesti auto- ja motospordi 80. aastapaevale pühendatud väljapanekut. Samasugune võimalus võib tulla ehk alles kümne aasta möödudes ja unikaalsete minevikuesemete kooslus A-paviljoni esimesel korrusel võtab tõepoolest sõnatuks. Siin on kõike alates taastamist ootavatest võidusõiduautodest ja 1õpetades pisiesemte ning fotodega. Ainüksi eesti võidusõitjate võidetud karikaid on 115. On kuidagi sümboolne, et sellessamas paigas, nn. Valges paviljonis, kus 1992. aastal seisis võidusõiduauto Opel Lotus, eksponeeritakse täna Rain Pilve USA-s võidetud karikaid.

Igasugune "motoriseeritud" klubiline tegevus leiab Eestis jarjest enam kõlapinda, järelikult tekib iga aastaga rohkem huviväärseid eksponaate, mida MOTOREXile tuua. Juhime tahelepanu UNICMoto eksootilisele margile Indian pühendatud väljapanekule. Kahtlemata ei suuda vanemad lapsi eemale saada A-paviljoni teisel korrusel toimuvaist mudeliehitajate demonstratsioonesinemistest ja sealsamas üles seatud miniatuursest raudteest.

Eesti naitusekülastajatele on meeldivateks uudisteks nii Michael Schumacheri Ferrari kloon, uued Porsche marki autod kui ka välismaisest erakollektsioonist pärit Rolls-Royce Silver Shadow II.

Loodetavasti pole kaugel aeg, kus MOTOREXil võib näha Eesti kvaliteetselt ennistatud vanasõidukeid. Restaureeritud sõidukid ja isegi pruugitud autode müügiplatsid kuuluvad Euroopa suurte autonäituste juurde, äanavusel MOTOREXil on mõlemad täiesti olemas.

Sõiduautomarke leidub kümnendal MOTOREXil lisaks Porschele

veel kuus: Ford, Mazda, Mitsubishi, Renault, Ðkoda ja Volvo, veokimarke on kaks - Renault ja Sisu. Ei puudu tänavugi sõiduautod esmaesitlused. Teiste seast olulisemad on selles suhtes Ðkoda Fabia Combi ja Renault Laguna II. Mootorrattahuvilised lahkuvad näituselt nähtavasti rahulolevamana kui eales varem, kuna näha saab enam-vähem kõiki Eestis esindatud marke Apriliast Yamahani.

MOTOREX on avatud 14.-17. märtsini k 10-18, 18. märtsil suletakse näitus tunni võrra varem. Pilet maksab 80, perepilet 190 krooni.