Telia on praegu huvitavas seisus. Tõmbate ennast välja Euraasia turult ja tahate edaspidi keskenduda Põhjamaade ja Balti turule. Samal ajal on kogu telekomisektor mõnes mõttes ristteel. Põhiäri kasumlikkus väheneb, ähvardab oht muutuda n-ö rumalaks toruks, kui ei leita uusi sissetulekuallikaid. Kuidas teie seda olukorda iseloomustaksite?

Ma arvan, et kirjeldasite seda üldiselt hästi. Telia on olnud fragmenteeritud ja laiali hargnenud, nüüd tahame teritada fookuse siinsele piirkonnale. Usume, et siin on meil võimalik luua ettevõtte omanikele rohkem väärtus, aga ka meie kliendid ootavad praegustelt operaatoritelt rohkem. Meil on väga hea fikseeritud lairibaäri ja nõudlus interneti järele kindlasti ei lõpe. Nutitelefonide kasutus suureneb tormiliselt, ühiskond võrgustub üha rohkem. Kõik, mis puutub võrku, kasvab. Nii et nõudlus on olemas. Küsimus on, kuidas me selle rahaks teeme ja heaks kasutajakogemuseks muudame.