Siinmail veedavad varases staadiumis ettevõtte asutajad keskmiselt 20 tundi nädalas (u 30% efektiivsest tööajast) tutvusi sobitades. Sihtgrupiks on enamasti teised alustavad ettevõtjad, tööstusharu veteranid ning vanema generatsiooni asutajad, kes on juba paar sammu eespool. Tutvused sõlmitakse umbes 60 sekundi jooksul, millega vestluspartner jõuab sulle umbkaudu edasi anda, millega tema ettevõte tegeleb, mis on täna tema suurimad väljakutsed ning keda ta otsib. Vahel on oma kogemus asjakohane, enamasti oskad soovitada, kellega peaks edasi rääkima. Londonis on vähemalt iga päev mõni organiseeritud üritus alustavale ettevõtjale, kes arendab oma suhtlusvõrgustikku. Räniorus on iga päev vähemalt paar tosinat sarnast üritust. Nende, tihtipeale veiniga sponsoreeritud ürituste, edu tagab see, et eelmise generatsiooni ettevõtjad pole Mallorcale puhkama sõitnud, vaid on jätkuvalt aktiivsed.   

Mentorit leida on raske

Meie meeskonnakaaslaste jaoks on tihti esimene tööülesanne leida endale omal alal endast kogenenumad mentorid. Eestlaste jaoks on see harjumatu ja raske. Aga see tõenäosus on väike, et me suudame ise välja nuputada, kuidas teha tootearendust efektiivsemalt kui Facebook, kliendituge paremini kui Zappos või garanteerida raha turvalisust paremini kui PayPal. 

Täna on meid 35 inimest põhikohaga asja juures, kuid peale selle on veel nähtamatu, umbes 20 inimesest koosnev tugivõrk, kelle juures me regulaarselt spetsiifilist nõu küsimas käime. Mõned meie abilistest on ka Eestis - pangandusteemadel helistame tavaliselt sõpradele LHV pangast, käime Elioni klienditoelt õppimas ning raskemate tehniliste väljakutsetega peame nõu teaduritega ülikoolis.

Ilma selle võrguta leiutaksime iga päev jalgratast ning see võtaks aastaid, enne kui meie jalgrattad Tour de France'il võidaksid.