Tsahkna selgitas Päevaleht Online’ile, et tegemist on lihtsalt avaliku hinnakirja järgse arvutusega, millest saadi tulemuseks, et kampaania läks maksma umbes 1,5 miljonit krooni.

Esmaspäeval avaldas Keskerakonna peasekretär Priit Toobal arvamust, et IRL ei oska üldse arvutada, kuigi nad on teinud ise samuti kampaaniaid ning nad peaksid teadma, mis sellise mahuga ettevõtmine umbes maksab.

Toobali sõnul läks kampaania maksma poole vähem kui IRL väidab ehk siis umbes 750 000 krooni.

IRL andis vastulöögi

IRL avas oma kodulehel alarubriigi nimega Vastutus, kus saab avaldada arvamust, mida oleks saanud ära teha Keskerakonna poolt oma kampaaniale kulutatud rahaga.

„Me oleme tükk aega ettevalmistanud oma kogu veebikeskonda ning see kampaania ei läinud meile midagi maksma,“ selgitas Margus Tsahkna.

Tema sõnul läks lehekülje loomine kogu IRL-i veebiarenduse jooksvate kulude alla.

„Mul on hea meel, et eesti inimesed ei mõtle keerulises olukorras mitte endale vaid päriselt hädas olijatele. Keskerakonna katse inimesi rahutustele kutsuda ei ole langenud viljakale pinnasele – vabandust, Edgar, kuid Eesti inimesed ei tee Lätit. Tule ja aita meil reaalselt probleeme lahendada, ära kutsu inimesi nende enda raha eest rahutustele," ütles Tsahkna.