1200-ruutmeetrises saalis “Puhka Eestis” sebivad rahvariietes daamid, üksteise kõrval seisavad spaade ja turismitalude esindusboksid, nurgast vahib vastu kratt, kauss kuldnööpe täis ja naeratus suul – nagu oleks “Rehepapist” välja astunud.

Viljandi on vedanud saali paadi sinisilmsete neidudega ning Paide rõhutab endiselt oma südamlikkust. Igal sammul on võimalik osta nänni alates klaasehetest (Järvakandi klaasimuuseum) ja meepurkidest kuni Kaali ökoseebini välja. Tekib ainult küsimus, miks jaanalinnufarmi boksi ühtegi päris jaanalindu toodud ei ole.

Kokku on näitusesaalis esindatud 15 maakonda ja Tallinn, 180 ettevõtet ja organisatsiooni ning iga nurga peal avaneb võimalus täita ankeet ning saada selle vastu kingitus või osaleda loosimises. Pealtnäha võib nii mõnigi särasilm soovi korral hiljem kodus oma süle täitva sooduskupongide ja kataloogide virna abil mitu tuba ära tapeetida, sest vaevalt need kõik lõpuks kasutusse lähevad.

Otsustusraskustesse võib sattuda küll: seminari- ja spaapaketid, jalgsi-, räätsa-, tõukekelgu- ja rabamatkad, geopeitus, ATV-safari, ekstreempalliga veeremine, sepatöö, hülgevaatlus, fotojaht, ratsaretk, vibujaht ja kilplaste teemapark – no kuidas sa valid. Juskui sellest veel vähe oleks – kauguseihalejatele esitlevad end  kõrvalsaalis 37 välisriiki 400 eksponendiga.