Turu avanemine paneb Eesti Energia peagi oma nägu muutma

 (2)

Suurettevõte kavatseb muuta firma logo ja töötada välja uued turundus­põhimõtted.

 Eesti Energial on kavas kogu oma korporatiivset identiteeti muuta ja vahetada logo. Kokku kuulub kontserni ligi 20 ettevõtet. „Võib arvata, et sellise kirju pildi haldamine on majanduslikult ja äriliselt ebatõhusam kui korrastatud pilt,” rääkis Eesti Energia kommunikatsioonijuht Helen Attikas. Elektriturg avaneb täielikult aastal 2013 ja just see on pannud Eesti Energia tegutsema. „Turu avanemisel peame olema oluliselt konkurentsivõimelisemad,” rõhutas ta.

Kui palju kõik see „ilu” kokkuvõttes maksma läheb, Attikas veel öelda ei osanud. Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonieelarve on olnud suurusjärgus 30 miljonit krooni aastas. „Meie majandusaasta lõpeb märtsikuus, seega uue eelarve koostamine alles algab. Mingit hüppelist kasvu me turunduseelarves praegu ette ei näe,” lisas ta.

„Oleme alustanud eelkõige müügi- ja tervikvaate uuendamist, bränd on sellest üks võimalik osa,” ütles Attikas. Senisest suurem kurss võetakse jae­ärile ehk teisisõnu – tullakse tarbijale lähemale.

„Esimese pääsukesena oleme ette valmistamas uuenenud Rohelise Energia visuaalset identiteeti,” lisas Attikas. Selleks on parajasti käimas turundusagentuuride konkurss. Paralleelselt tegeletakse ka kliendiinfosüsteemi uuendamisega, mis on mitmeaastane projekt, samuti uute teenuste ja toodete arendamisega.

Swedbanki pressiesindaja Kristi Künnapase sõnul kulub näiteks Hansapanga Swedbankiks muutumisele kahe aasta jooksul ligi 160 miljonit krooni.

Loe veel

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare