USA haridusteadlane: PISA annab meile küll andmete kogumiku, kuid mitte vastused

 (25)

Dennis Shirley arvates ei tohiks õpilased olla pelgalt käetõstjad, sest argumenteeritud vaidlus klassiruumis viib arengu uuele tasemele.
Dennis Shirley arvates ei tohiks õpilased olla pelgalt käetõstjad, sest argumenteeritud vaidlus klassiruumis viib arengu uuele tasemele.Foto: Priit Simson

Dennis Shirley ütleb, et rahvuslusega tänapäeva koolid ei võida, kasvatada tuleks maailmakodanikke.

Boston College’i professor ja haridusuuendaja Dennis Shirley on seisukohal, et PISA testi tulemusi, milles Eesti oli möödunud aastal lausa Euroopa parim, ei tasu liiga tõsiselt võtta. Shirley sõnul on ideaalis võimalik, et heade testitulemuste kõrval on lapsed koolis käies ka õnnelikud. See aga nõuab nii mõnegi seni kehtiva paradigma muutust.
Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare