Uued alkoholireklaami piirangud tõotavad tuua alkoholitootjate ja riigi tulise võitluse

 (64)

Millise alkohoolse joogi valiksid, kui neil poleks enam silmatorkavat reklaami? Riik tahab, et loobuksid napsust, tootjad aga kurdavad, et nii kaovad telereklaamid ja lemmiksaated sootuks ekraanilt.
Millise alkohoolse joogi valiksid, kui neil poleks enam silmatorkavat reklaami? Riik tahab, et loobuksid napsust, tootjad aga kurdavad, et nii kaovad telereklaamid ja lemmiksaated sootuks ekraanilt.Foto: Heiki Rebane

Sotsiaalministeerium tutvustab täna alkoholi- ja reklaamiseaduse muutmise eelnõu. Eesti Päevalehe kasutuses oleva versiooni järgi, seab see senisest rangemad piirangud ja hakkab vägijookidele lubama üsnagi lakoonilisi teavitusi. Alkoholitootjad, toiduainetööstuse liit ja alkoholireklaamist läbi imbunud telekanalid lubavad sellele vastu astuda.

Edasi lugemiseks logi sisse, telli ligipääs kogu sisule või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare