Mullu laiutas maanteedel suur Tuborgi õllereklaam, mille ühel pool oli kujutatud diivanil lesivat ja teisel pool Tuborgi värvides rahvasummas lendavat õnnelikku meest. Reklaam kuulutas: „Mugav on igav. Ütle elule Yes!” Saku õlletehas pidi kõnealused reklaamid ära korjama, sest reklaamiseaduse järgi ei tohi jätta muljet, nagu alkohol aitaks suurendada sotsiaalset ja seksuaalset edukust. Ent see on üks väheseid erandeid, sest senine seadus jätab tõlgendamisele palju ruumi ja Eesti meediaruum on lõbusast elustiilist pakatavaid reklaame täis.

Alkoholi tarbimise piiramiseks kavatseb sotsiaalministeerium seadust karmistada, näiteks inimesed reklaamidest kaotada. Kaalutakse varianti, kus alkoholireklaamis võib näidata üksnes tootega seotud infot. Teisisõnu kaovad paberilt ja plakatitelt naeratavad näod ja telereklaamid nuditakse küllaltki askeetlikuks. Peale selle lükkuks reklaamide näitamise aeg televisioonis kella 21-lt 22-le.

Tasulise artikli edasi lugemiseks palun vajuta siia!
Tasulise artikli edasi lugemiseks palun vajuta siia!