Valmis esimene inimlike selgitustega matemaatikaõpik
„Matemaatilisemaks kirjelduseks on kunstilembelised matemaatikud integraalile andnud ka tähise, mis on lihtsalt üks välja veninud s. S on ta just sellepärast, et integraal ise on lõputult paljude asjade kokkuliitmisel justkui üks väljavenitatud summa.” Niimoodi lihtsalt ja loominguliselt matemaatikat kirjeldava õpiku on kokku pannud kaks noort matemaatikut Kristjan Korjus ja Juhan Aru, kelle missioon on näidata, kust matemaatilised terminid tegelikult tulevad ja milleks neid päriselus kasutada saab.
Korjuse sõnul keskendub praegune koolimatemaatika suuresti protseduurilisele eksamile. „See, mida aga matemaatika tegelikult tähendab ja kust lahendusviisid tulevad, jäetakse tahaplaanile,” selgitas ta. Kuivade ülesannete lahendamise kõrval tuleks tema arvates matemaatika õppimisel keskenduda rohkem sisule, nagu ajalooski, kus aastaarvude küsimise asemel antakse õpilasele teatud ajastu karikatuur ning palutakse pilt lahti mõtestada. „Sama saab teha ka matemaatikas – annad õpilasele kaks probleemi ja küsid, mismoodi, kuidas ja kas üldse saab matemaatikat nende lahendamiseks kasutada. Praegu on aga seda koolides veel vähe,” nentis ta.