Korjuse sõnul keskendub praegune koolimatemaatika suuresti protseduurilisele eksamile. „See, mida aga matemaatika tegelikult tähendab ja kust lahendusviisid tulevad, jäetakse tahaplaanile,” selgitas ta. Kuivade ülesannete lahendamise kõrval tuleks tema arvates matemaatika õppimisel keskenduda rohkem sisule, nagu ajalooski, kus aastaarvude küsimise asemel antakse õpilasele teatud ajastu karikatuur ning palutakse pilt lahti mõtestada. „Sama saab teha ka matemaatikas – annad õpilasele kaks probleemi ja küsid, mismoodi, kuidas ja kas üldse saab matemaatikat nende lahendamiseks kasutada. Praegu on aga seda koolides veel vähe,” nentis ta.

Loe edasi, miks õpikut vaja on, kelle see mõeldud on, kuidas see eelnevatest erineb ja kuidas noormehed enneolematult kiiresti õpikuks raha kokku said.