Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
18.05.2018 15:08
Eesti rahvas pole kunagi sinna Eurokolhoosi tahtnud. Rüütel ütles tõe välja. EKRE korraldab uue referendumi, estexit tuleb ära teha!
18.05.2018 15:09
"Kelomehe" tase on ümmargune 0.....
18.05.2018 15:12
Kui me siia kõik kirja paneks kes oli poolt ja kes vastu ja Delfi ei kustutaks, siis saaks mingi tõe teada. Mina näiteks olin vastu.
    Näita vanemaid (12) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 18:48
    Konservatiivsus tähendab alalhoidlikkust, püsiväärtuste kaitsmist. Muidugi on ja on olnud neid, kes on vaid sönades konservatiivid. Väga öigesti öeldud - liberalism on tänapäeva katk. Öigem termin on liberastia.
    18.05.2018 19:40
    meie imeline president millegi pärast kaotas peale tulemuste teatamist enese valitsuse. Sõimas kõik vastalisi lollideks. Miks.
    18.05.2018 19:46
    Eks tal ole mitmeid miinuseid peale selle ka. Esialgu jääb THI-st maha, ent sedasi jätkates astub talle varsti kandadele. Suure algustähega Presidente on meil olnud kaks - Rüütel ja Meri. Meri kohta on küll öeldud, et ta kogus enda ümber poisikesi ja need kasutasid teda ära, avaldasid möju, üks poisike saigi peaministriks.
18.05.2018 15:13
Oleksime olnud sama rikkad ja õnnelikud nagu ukrainlased praegu, prillikivi oleks meie eest isalikult hoolitsenud, meie oma Batia.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 18:47
    Paljud pole ilmselt kuulnudki, et EU sse kaupa tuues on väga kõrged maksud. Alustame sellest, et need maksud oleks olemata kui me ei kuuluks EU sse. Samuti on kolossaalsed summad mida maksame Euro kursi stabiilsuse hoidmise eest. Seda nimekirja võib jätkata. Ja see, et EU annab mingi sõjalise kaitse on juba varasemalt sassi aetud - sõjalise kaitse annab NATO sse kuulumine. Jne jne
    18.05.2018 19:10
    Pole küll asjatundja aga vene ajal saadi tasuta kodu töö kaudu, kasvatati kohalikku puhast toitu, tööd jagus kõigile. Ei ütleks et see väga halb aeg oleks olnud. Euroopa liit pressib meile terroriste kaela, dikteerib haigeid seaduseid ette ja usun et lõppeesmärk on kõik riigid enda alla ühendada ja käsutada nii nagu tahab.
    18.05.2018 19:52
    Enne söda ei olnud sellist väljarännet ka. Mis veel olulisem - ei olnud liberastiat, migrameelsust. Pangad aga olid valdavalt eestlaste omad.
    EKRE toetamisega ei kao kirjaoskus kuhugi, ära seleta. Küll aga kipub kirja- ehk eneseväljendusoskus kaduma seoses netinduse-nutindusega. Möni on oma nutifonita nii abitu nagu oleks kätest ilma jäänud.
18.05.2018 15:13
Mina olin poolt.
18.05.2018 15:15
Võibolla mõned kapitalistidele saba liputajad soovisidki sinna liitu ja veel samuti ka riigivargad, et siis jevrorahasid tasku panna. Lihtinimesele vaevalt seda soovi liitumiseks oli.
18.05.2018 15:15
tulemus nagu Eesti nn taasiseseisvumine on tegelikult vale. Vahetati peremeest.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 16:14
    Iga terve m6istusega inimene teab, EKRE programm maksude osas on samasugune nagu refilgi, rikkad rikkamaks ja vaesed vaesemaks. Sama tahavad ka IRL ja vabakad. Pole veel kuulnud, et EKRE pooldaks astmelist tulumaksu nagu arenenud riikides.
    Pagulas ja homovastasus, presidendi otsevalimisidee, RB vastaasus, nende juures meeldib, aga mul on k6rini rikaste nuumamisest ja vaesemate kottimisest. Isegi tasuta yhistransport, mis paljusid inimesi aitaks, neile ei meeldi. Enamus pensione on allpool vaesuspiiri, nende yhekordset t6stmist EKRE ei poolda, kuigi see oleks eluliselt vajalik.
    Eestis on kohutavalt suur vahe sissetulekutes, aga seda erinevust, kahjuks EKRE tasandada ei taha.
    18.05.2018 20:19
    Jah, aga EKRE on hetkel ikkagi parim valik nende kõigi seast. Asi on ka selles, et kõige head ei saa kohe päevapealt(loe: ühe valitsusajaga e. 4 aastat) korda saata. Tark ei torma, aga siht on neil õige.
    18.05.2018 20:40
    mida meil siis valida oli? Enamik valis euroliidu,kuna sel juhul oli lihtsam euroriikides ametlikult tööl käia ja perele inimväärseid elutingimusi luua. Ega see võõrsil tööl käimine nüüd kõigile peredele hästi ei lõppenud,kuid ilmselt siiski enamikule plusspoolega.
    Arnold on ise väitnud,et kahjustas igal võimalikul juhul nõukogude riiki,seega on tema ja paljud teised temasugused põhjus,miks see riigi areng oli nagu ta oli,seejuures ei jätnud ta ennast kunagi ilma sel ajal juhttöötajatele pakutavatest hävedest ,vaid kasutas neid maksimaalselt.
    Kes usub ekret ,kunagisest kirikuõpetajast , präegusest mõisaomanikust peaideoloogiga ,üldiselt samuti kahtlane kamp ja nii mõnegi nende liikme rikastumine on vähemalt ebaeetilise kui mitte kriminaalse varjundiga.
    Seda erakonda,mis seisaks kogu rahva ,mitte käputäie ladviku ,hea käekäigu eest pole ilmselt veel asutatud.
18.05.2018 15:26
EL agenda 21 kavastid suruti omavalitsustes läbi juba 1998 aasta paiku, kui meile ei oleks tohtinud EL arengukavaga üldse midagi ühist olla, ja nüüd usutegi, et hääletus liitu astumiseks oli kuidagi oluline?
18.05.2018 15:31
Hääletus ilmselgelt võltsiti ära. Kui on IT värk, siis saab alati kuidagi pettust teha. Ainult lammas ja kergeusklik ei mõista seda, eitab seda. Estexit on järgmine samm meie eduloos! (ja muidugi ka EKRE võimule tulek, millega loodetavasti lõppeks euroisandate teenimine) MIS ON VEB FOND? KUI PALJU ON EESTI SINNA FONDI RAHA MAKSNUD?? MIKS SEE SALADUS ON? MIKS RAHVAS EI KÜSI; SEE ON MEIE RAHA JU!
18.05.2018 15:31
Jätke lasteaed. Probleemiks ei olnud toona mingi lihtne jah või ei. Probleem oli väga hambutud läbirääkimised liitumistingimuste üle. Me praktimiselt ainult noogutasime Büsselile ja kiirustastasime põhjusetult. Seepärast olid paljud vastu,mitte et SRÜ armas oleks olnud.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 16:09
    SRÜs pole Eesti kunagi olnud
    18.05.2018 16:50
    nõuka ja eurokaarti.
    nüukaliidu aegu olime läänes, aga nüüd idas, kusagil tsuktside kohal. sellest ka suhtumine
    18.05.2018 22:31
    Et kui mudaliigas oleme esimeste seas, siis on nagu jube hästi. See võrdlus SRÜ-EL näitab ikka kohe väga selgelt, millise ajupotentsiaaliga tegelased need EKRE toetajad on. No sellistega läheks kohe Eestit uueks tegema. Mitu klassi seda kooliharidust siis tuleb ka? Ja muidugi - Eesti ei ole kunagi SRÜ-s olnud, aga seda ju esimese kolme klassi jooksul vist tõesti ei õpetata. Mine ja hakka nüüd vaikselt arenema. Maailm õnneks ei ole nii idiootne kui Sinu mõtlemisvõime!
18.05.2018 15:32
esitatud andmete pealt sellisele lõppjäreldusele jõuda on ajuvaba . oli siis antud andmetele tuginedes vastased ülekaalus ja seda 58 %-ga ?
18.05.2018 15:34
Ärge unustage, et mitte ükski suur projekt ei ole ehitatud Tallinnas ilma Euroopa Liidu rahadeta.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 16:05
    Meie endanoored need rahad euroopas teenivad. Selle asemel võiksid ise kohalpeal eestit ehitada, mitte euroopa rikkaid orjata. EL välja ja iga roju oma koju. Pagulased tagasi saksamaale ja eestlased tagasi koju!
    18.05.2018 16:12
    Mitte EL-i rahadega vaid meie oma riigi rahadega.Kus kohast peaks Brüssel raha võtma mida koguaeg riikidele peale makstakse ja lisaks veel endile ülimugav elu kindlustatakse?Miks brexiti puhul tuleb teistel riikidel brittide lahkumise puhul rohkem asuda maksma kui neile on koguaeg peale makstud kui suurele kulule?Ka brittidele on seda muinasjuttu räägitud ,et nagu nad välja astuvad nii kohe majanduslikult laostuvad.See kõik on üks suur pettus kus kanditakse vaid varasi ringi ,hävitades iga riigi majandust totaalse kontrolliga.
    18.05.2018 18:35
    Tee siis elu siin selliseks, et need noored ei mõtlekski sellele, et siit ära sõita. Ega nad nii lollid ei ole, et siia tagasi tulla kui nad teenivad seal rohkem raha ja ei pea kopikaid poes lugema.
18.05.2018 15:36
Rüütel ekre maskotina ei saa ju muud rääkida. Tema arvates oli N- liidu lagunemine viga.
    18.05.2018 15:42
    Ise oled Reformierakonna maskott. Ja kui KESK hästi maksab, siis nende.
    18.05.2018 16:27
    Nii rumalalt v6ib arvata ainult isik, kes tollastest syndmustest mitte midagi ei tea v6i ajupestu. Ryytel riskis oma vabaduse ja eluga, et Eesti iseseisvus taastada.
    Tema materdamine ja mahategemine oli kasulik isikuile, kes ise v6imule ihkasid, aga taasiseseivumise vastu olid v6i lihtsalt p66sas passisid, kuni ohtu enam polnud.
18.05.2018 15:38
Ega ta ei taha sedagi mäletada, et ta kommunist oli. Mälu pole enam see...
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 16:28
    Vastupidiselt Ansipile, ta ei eita seda.
    18.05.2018 17:33
    Kui eesti mehed ei oleks komparteisse astunud, siis oleks kogu Eesti NSV ja EKP (Eestimaa Kommunistlik Partei) ja tehaste juhtkonnad pandud kokku üle terve NSV Liidu kokku aetud venelastest, ukrainlastest, valgevenelastest, tatarlastest, tadžikkidest jne ehk nõukogude inimestest.
    Kogu asjaajamine oleks toimunud rahvastevahelise suhtlemise keeles ehk vene keeles. Eestlastel ei oleks mitte mingit võimu olnud, ainult käsutäitmine. Arvatavasti poleks ka Eesti Vabariik enam tagasi tulnud, olgem ausad.
    18.05.2018 18:55
    tag
    Mäletab küll ja pole seda salanud. Kui sa ei vaata TTV-d, siis muidugi ei tea ega usu.
18.05.2018 15:38
Miks pidi rahvas tahtma uut liitu kui nad just olid äsja olnud liidus?
    18.05.2018 15:47
    Täpselt! Just hakkas kõik õitsema, ärid läksid käima ja saime olla iseseisvad. AA EI, MEILE MEELDIB KUI KEEGI DIKTEERIB KUIDAS KARTULIT PRAADIDA jne. Ma ei tea kedagi kes oleks poolt olnud. Ja tänasel päeval samamoodi väga paljud toetavad EKREt, aga pange tähele, REF võidab ja siis on selge, et võltsiti jälle ära. Miks peaks rahvas tahtma REFi tagasi??? Ammu välja vilistatud ju. Miks Simson oli RB vastu, aga valitsusse saades RB POOLT???? Money talks.... Ja selliseid juhte meile vaja pole. MEile on vaja aumehi, RIIGIMEHI!!!!
    18.05.2018 16:09
    Ma ei tea kedagi, kes oleks hääletanud EL-i vastu või kes valiks EKRE-t. Õnneks kuulun enamuse sekka.
18.05.2018 15:39
Sai tuttavatega palju sel teemal räägitud. Tuttavaid on mul palju , kõik olid vastu. Juba siis tekkis küsimus, kust need poolthääled tulid.
18.05.2018 15:39
mitte liidu lagunemine polnud viga vaid teise liitu astumine
18.05.2018 15:39
Meie prer on algusest, peale selle asja vastu olnud. Andsime jaoskonnas hääled vastu. nagu enamus eesti inimesi. Eesti peab EUst välja astuma nagu UK.
    18.05.2018 22:34
    Sa muidu ise aru saad, mille vastu Su "prer" olnud on. Oled siin terve kommentaariumi mingit möga täis ajanud. EKRE margi ilusti täis teinud, kuigi ega sellest seltkonnast midagi paremat loota ei oskakski.
18.05.2018 15:39
oleks liitu astunud kas siis kui piltlikult oleks käinud hääletamas kolmest inimesest kaks oleks poolt hääletanud. Sest luges hääletajate %, mitte elanikkonna oma
18.05.2018 15:41
tõi meile vaesuse, vargused, prostitutsiooni, haigused ja halva arstiabi. Tõi meile ka ülesöönud juhid (rahvas nimetab neid topeltlõugalisteks).
Tehke või tina. Vene valitsemise ajal olid inimesed söönud, terved, harotud ja inimesed ülekohtu eest kaitstud. Arstiabi oli tasuta ja kätte saadav kõikidele.
Pensionid olid korralikud ja inimesed õnnelikumad.
Kaltsukates ei käidud kaatsaid ostmas.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    18.05.2018 16:57
    Kyyditatud, ei olnud kindlasti syydi. Stalin kyyditas ka venelasi,mulle oli suur yllatus, et isegi Siberist saadeti inimesi, veelgi kaugemale.
    Euroopa Liit, peab ilmset silmas siiski hilisemat aega, peale suurt sula.
    18.05.2018 18:15
    ei küüditanud kedagi , neid endid küüditati samuti . NKVD oli sionistlik kamp , hiljem kgb . Komintern oli ju puhta juudi soost isikute klubi , kamp rahvusvahelisi kurjategijaid , tsaari körilöikajad , praeguste sotside eelkäijad .
    18.05.2018 19:03
    Euroopa Liit
    Arstiabi kohta väga öigesti öeldud. Eriti hambaravi osas. Siis vöis öigusega öelda, et kui hambad katki, oma süü. Asi jäi oma hooletuse vöi hirmu taha, mitte kunagi raha taha.
    Ei tea, oli see EL-i töttu vöi oma kodukootud reformijate töttu, et KOGU hambaravi muudeti ettevötluspöhiseks. See oli kuritegelik, ei liialda. Arst kui ettevötja peab ise köik muretsema ja kust siis raha tuleb - ikka patsientidelt. Eraraviga körvuti peab olema ka riiklik ravi, et ravi saaksid ka rahatud. Kas on kusagil nii? Keegi ütles, et Tönismäel olevat. Esialgu ei usu, aga pole ka uurinud. Väga hea, kui vähemalt sealgi oleks, ent eeskätt oleks seda vaja maapiirkondades. Vaata nt vanemate maainimeste suid - üks hammas hüüab teist taga. Kui sedagi. Ning polikliinikute süsteem oli parem kui kena nimega perearstindus.
    Ei, hätta eijäänud, kui vähegi liigutasid.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega