Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 7
09.09.2017 13:11
Fakt on jah valekui vorrelda meid Latiga kui aga ykskoik millise laane riiguga siis oige.... vaude et laane riikude kohta pole rahvastiku statistikat on ka vale...
09.09.2017 13:12
Et kui avalikku infot ei leia, siis loeme väite valeks. Võibolla otsite paremini enne kui lahmima hakkate
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    09.09.2017 23:30
    Sul on paraku õigus, zimarjevlased eesotsas seltsimees Martiniga kardavad venelasi, nende soov upitada sm Martin "pukki" kukub kolnal kummuli.. ja nii paraku ongi...
    10.09.2017 10:00
    pole see martin mingit valgust meile tunnelilõpus näidanud?kuidas nendega toimetada, et nad venestamist ei nõuax, just I- V-s!?
    10.09.2017 14:31
    saage juba aru, et see ******ne Ekremli Raffffffaliidu bandiitla on 100% IDENTNE vene respublica ja vene sotsialistide parteiga, kes pidevalt ja IGA NURGA PEAL kisavad, et immigrantide hulk on niivõrd SUUR, et kõik peavad KOHE RSK!!!!! hakkama JEESTI KEELT ÕPPIMA!!!
    ja see on ka nende troppide AINUKENE eksisteerimise eesmärk, SINU ENDA RAHA EEST!!!!!!!
    ehk siis:
    1 - OKUPATSIOON ON NIIVÕRD HIRMUS OMGOMGOMG APIIIIII !!!!
    2 - MAKSME MEILE ROPPU MOODI PALKA ET ME SAAKS ENDALE UUSI KINNISVARASID OSTA OMGOMGOMG APPIIII !!!!!!
    3- KÕIK IMMIGRANDID JEEESTI KOOLIMAJJA KINNI PANNA RSKKKKK JA KEELT ÕPPIMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ APIIIIIIIIIIIÕÕÕÄÄÄÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄ !!!!

    KUHU ****** ******* on teie MÕISTUS kinni jäänud, et te IKKA selliseid **** ****** tagasi ja lisaks veel JUURDE ka VEEL valite ??????
09.09.2017 13:13
kui nõukogude arenguga inimesed on nõus arengupeetusega, et ei peaks oma pead vaevama tööga?
09.09.2017 13:17
Suuremaks probleemiks kui võõramaalaste hulk on sorosglobalistide ja nende kaasajooksikute hulk.
09.09.2017 13:21
Kas suurim või kõige suurem?

Esimene kõlab pigem nagu olek üks suuremaid ja teine kõige suurem.

Ja kui nii võtta siis on väide ju õige kuna on ühe suurimamuulaste arvuga riik.
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    09.09.2017 13:54
    Neile, kes venelasi maha teevad. Kas mingi kirjaoskamatu Iraaklane on siis parem. Kes ei tea peale islami ja Koraani midagi. Juba usu järgi on talle Eestlased infidelid s.t. uskamatud, keda Peab karistama...Kas teie tahate siis siis selliseid inimesi Eestisse..., kui venelased teile nii halvad on...?
    09.09.2017 14:12
    páeva lópuks pole jah vahet kumb sind maha lóób, aga ráákida, et olgu see parem venelane on ju puhta lollus. Me ei peaks laskma ennast tappa on asja móte. Mitte kellegil.
    09.09.2017 14:22
    VENELASED nagu sina neid nimetad, ei ole sugugi venelased, kuigi jah, enamus on venekeelsed. Nad on paljudest erinevatest rahvustest, paljud ei oskagi enam oma emakeelt, yks n6ukogude rahvas nagu seda sooviti. Enamik on kristlaased, aga on ka moslemeid Kesk-Aasiast ja Kaukaasiast, Taga-Kaukaasiast.
    Pealegi, meid ei huvita ainult rass vaid konkreetselt eesti rahvus, et see ei kaoks. Ja meie k6rval on s6jakas suurriik, kes ei halastanud isegi slaavlastele Ukrainas, kohe juhtub ehk sama ka Valgevenes.
09.09.2017 13:23
Tegelikult on uuringud ja ka praktika näidanud, et see protsent on 7-8 mitte 10.

Kui Eestit võrrelda Lääne- ja Kesk-Euroopa riikidega, siis on väide õige, kui võrrelda kogu Euroopat, siis on väide vale, sest Läti on meist ees pool selle väga ebaõiglase, ohtliku ja kurva statistikaga seoses.
09.09.2017 13:24
Faktikontrollile: misajast Kreeka on Lääne-Euroopa riik??????
    09.09.2017 19:50
    Eksija ise nimetas Kreekat Prantsusmaa jt läänes paiknevate riikide kõrval. Ka lõunas pole niipalju võõrrahvast kui Lätis-Eestis.
    10.09.2017 02:11
    Nagu ka artiklis öeldud, kästitleti Kreekat praegu vaid seetõttu, et Põlluaas ise väitis, et Kreeka on Lääne-Euroopa riik (vt artiklis tsiteeritud lauset). Seega võid selles vigases väites süüdistada vaid Põlluaasa (faktikontrolörid vaid lahkasid tema lauset).
09.09.2017 13:25
Kas Ekre siis teeb ikkagi valiskampaania lasnakal, et "immigrandid välja!"
09.09.2017 13:29
On muidugi riike (nt. Prantsusmaa), kus ei peeta arvestust etnilise päritolu kohta. Nii puudub igasugune adekvaatne info selle kohta, kes on "päris see või too". On kodanikud ja mittekodanikud. Edasi on küll mingi arvestus usukuuluvuse järgi. Kuid diskrimineerimist kardetakse kui tuld , siis välditakse igasuguseid sildistusi .
09.09.2017 13:31
Mida see "faktikontroll" sellega saavutada üritas? Kui ainult Lätis on välismaist päritolu rahvust rohkem, siis on sama võrdne põhjus mitte vastu võtta ühtegi pagulast kui oleks meil neid välismaiseid inimesi kõige rohkem... mujal Euroopas on oma rahvast rohkem, pealegi Eestlasi on ainult 900 000 - 1 000 000.

Meedia on täielikult kallutatud EKRE vastu.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    10.09.2017 18:08
    vaja asja faktid just suurEUga,et meie enda rahvust on väga väike arv, ei anna nendega võrrelda( neil on enamuses sakslastega segatud veri,eriti intelligents ja aadlite suguvõsad.aga üks on loomulik segunemine, teine on hävituslik! meil on HÄVITUSLIK? ME ei ole suured nagu nemad ja meie ise vajaks solidaarset abi, jagamaks meie sissesõitnuid mujale laiali s.t. venemaa aladele, seal ruumi laialt!
    10.09.2017 18:13
    oma maalapi- eestlaste INIMÕIGUSED! MIX SEE KOHE NATSISMIKS TEMBELDATAKSE, ME EI NÕUA ÜLEILMSET KUMMARDAMIST! ME TAHAME EESTI RIIGIS SÄILIDA!!
    10.09.2017 18:16
    eest! oma kodumaal, sellel tillukesel. solidaarselt jagagu kolonistid, kui üle ääre hakkab ajama? Probleemist me teame isegi ! ootaks Põlluaasalt näpunäiteid, kuidas seda problet Lahendada!!! Siis oleks teema tõstatamisel Mõtet!
09.09.2017 13:32
Seega Aafrika mahub lahedalt Euroopasse :)
09.09.2017 13:32
No nüüd leidsid küll kõige olulisema fakti, mida kontrollida! Mingi komakoht vähe mööda, tohutu skandaal küll. Pöhimõtteliselt on Põlluaasal ju õigus. Libekate valedele ei hakka hammas peale?
09.09.2017 13:33
andekas: kuna meie arvates nii pole, siis elab Eestis koloniste palju vähem.
kas nii seda faktikontrolli teostataksegi? Parem vaadake kõik euroopa riigid ja liiduvabariigid läbi ja tehke järeldus õigest või valest siis.
Mina küll tahaks teada, millistes üksustes on koloniste rohkem kui Eestis.
09.09.2017 13:37
See on küll ammuteada fakt, et Lätis on seda sovjetiaegset pärandust rohkem. Samas mõneti ei klapi minu arusaamaga aga keele probleemi lahendamisel on nad meist edukamat. Ilma keeleoskuseta on Lätimaal ainult venekeelsetel palju keerulisem hakkama saada.Võin eksida aga küll valuliselt aga neil peaks juba enne meie pronksööd lätikeelne keskharidus. Meil tuntud venekeelses odavpoes Maximas on Lätis seis vastupidine. Hinnasildid, pakendid (ka eesti firmade) on lätikeelsed, ka kassas on vene keeles raskusi/võimatu.
    09.09.2017 17:28
    Sellele küsimusele, miks Lätis riigikeel kehtib, aga Eestis mitte, peaks küll vastuse andma meie vildakate valitsuste esindajad!? Aga nad ei vastuta ju millegi eest, kahmavad ainult 10 küünega omale mammonat taskutesse!
    10.09.2017 18:28
    algõpsideks saata, ka kirde koolidesse? küsige, kuidas nad hakkama said?meil oli Ets jalus, hääletusel ei läinud koolid eestikeelseiks läbi?!
09.09.2017 13:38
Eestlaste osakaal Eestis ei ole päris kindlasti 68,7%, vaid palju väiksem. Kusjuures Lätis on lätlaste osakaal viimase 25 aastaga suurenenud ja see võib tõesti 61% olla, Eestis eestlaste osakaal aga suurenenud ei ole. Pakun, et oleme praegu umbes samal tasemel.
Soovitaks "faktikontrolöril" vähem valetada.
    09.09.2017 16:13
    Pakud ja oletad, aga mille põhjal? Kui lähen lasnamäele ja vaatan 15 minutit ringi, siis võin ka väita, et Eestis elab 100% venelasi. Soovitaks tunde pealt mitte lahmida.
09.09.2017 13:40
https://www.weforum.org/agenda/2016/08...

Üks suuremaid. Seda peaks Euro poliitikutele ka teadvustama kes nii hästi fakte ei tea.
09.09.2017 13:41
Demagoogiakontroll tuvastas Faktikontrolli tegevuses demagoogiafakti.
Teie poolt kontrollimisele kuulunud väite esitaja oli konkreetne isik Henn Põlluaas. Pealkirjas väite esitanud konkreetse isiku nime asendamine "ekrelaseks" püüab anda hinnanut tervele erakonnale justkui see peaks olema omane kõigile selle liikmetele. See on selgelt eristatav demagoogiavõte.
Demagoogiakontroll tuletab Faktikontrollile meelde, et massimeedias esineb viimasel ajal rohkesti kallutatud suhtumist rahvuslikult meelestatud erakondade VASTU ja valitsevate erakondade KASUKS, mistõttu hoiame ka Teil rohkem silma peal.
    09.09.2017 14:42
    N6ustun sinuga, aga parandan faktivea, mitte valitsevate erakondade kasuks vaid Reformierakonna kasuks ja see on nii olnud juba aastaid, mitte ainult viimasel ajal. Ref ei ole enam valitsuses aga meediat kontrollib siiani.
    09.09.2017 14:53
    Nõus parandusega.
    09.09.2017 19:52
    Seda nimetatakse identiteedipoliitikaks ja on postmodernistide-uusmarksistide ideologia osa. Sina kui indiviid oled eikeegi ja kogu sinu identiteedi moodustavad erinevad grupiidentiteedid. Põlluaas kuulub seega gruppidesse valgenahaline, mees, ekrekas - ja kõik see kokku on uusmarksistide jaoks võrdväärne Buchenwaldi valvuri taaskehastusega.
09.09.2017 13:45
Faktikontroll eksib omakorda kirjutades "...ning lisaks sellele ei kuulu Eesti Lääne-Euroopa riikide hulka. "

ÜRO muutis Eesti suhtes oma "eelistust" ja tõstis juba aastat tagasi Eesti Põhja-Euroopa regiooni riikide hulka. Põhja-Euroopa puhul on ekrelase väide 100% õige ja poliitiliselt loetakse Põhja-Euroopa "Lääne-Euroopaks" - ikka on Ekrelase väide pigem õige, kui vale.

Faktikontrolli ämber.
09.09.2017 13:46
Eestis on kõige rohkem elaniku kohta reptiile võrreldes muu Euroopaga ja aina tuleb sisalikke juurde.
Samas on ka rändrahne liiga palju elanikkonna suhtes.
Rändrahnud võiks küll sinna kaduda kust tulid!
Pole mõtet neil parasiteerida palju kannatanud Eestimaa pinnal!
Reptiilidest on vähemalt kasu teevad tööd,ajavad putukaid taga.Rändrahnud sülitavad igasuguse korra peale,ei pese end ja seljas kasvavad jubedad sammal ja seened.
Öäk!
Kas te Majakivi Juminda poolsaarel olete näinud?
Mina nägin see suvi.Kuidas ja kust see rändrahn siia sai?Mida ta sööb,et nii suur on?
Mis ta siin teeb?Miks ta metsas istub nii kui metsavend?
Kahtlane värk.
1 2 ... 7
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega