On põhjust uskuda, et tootjate mitu aastat promotud nutikellad hakkavad karmile olelusvõitlusele alla vanduma. Lõppev aasta pole sellele vidinale kindlasti kerge olnud.

Esimesed märgid allakäigust ilmnesid juba jaanuaris, kui maailma nimekaimal tehnoloogiamessil CES neid enam suures koguses nähtaval polnud. Suurem pauk tuli aga sügisel, kui nutikellamüük vähenes mulluse ja tänavuse aasta kolmanda veerandi võrdluses 51,6% võrra. Siin tuleb muidugi arvestada, et mullu oli sel perioodil uudistootena pakkuda Apple Watch ehk aegade ihaldatuim nutikell. Aga selle jätkumudel ilmus alles tänavuse kolmanda kvartali lõpus ega jõudnud kokkuvõttes müüki eriti turgutada.
Loe pikemalt, kuidas mitme aasta jooksul tehnoloogiahuvilistele õhinal „pähe määritud” nutikellad hakkavad hoogsast dessandist väsima ja on sunnitud karmile reaalsusele silma vaatama. Reaalsusele, kus neid eriti vaja pole.
Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta päevapiletartikkel
3 € Osta päevapilet
Tutvu maksevõimalustega >>