Luksuslike ja sportlike mudelite poolest tuntud BMW senist strateegiat räsib üha rohkem Euroopa Liidu karmistuv keskkonnapoliitika. Aasta-aastalt tohivad EL-is registreeritud uued autod välja paisata vähem keskkonda või tervist kahjustavaid gaase. Samamoodi on vähenenud lubatud süsihappegaasi kogus, mis tähendab üha väiksemat kütusekulu. Näiteks tänavu registreeritud uued autod tohivad 100 kilomeetri läbimiseks välja paisata 130 grammi CO2, mis tähendab ligi 5,6 liitri bensiini või 4,9 liitri diislikütuse põletamist. Praegu on 2021. aastaks seatud siht 95 grammi CO2, mis on 4,1 liitrit bensiini või 3,6 liitrit diislikütust 100 kilomeetri läbimiseks. Juba praegu on autoostjad märganud, et aasta-aastalt on uutes autodes väiksema kubatuuriga mootorid, millega tootjad kohanevad rangete nõuetega. Kuna eeldatavasti muutuvad keskkonnanõuded pärast 2021. aastat veel karmimaks, ongi BMW nüüd otsustanud, et üksnes bensiini- ja diiselmootorite aeg on läbi.