Google pani spämmijad internetti puhastama
Üleküllusliku info ajastul pole midagi väärtuslikumat, kui olla võimalikult hästi infomeres leitav. Sisestades Google’i otsingumootorisse mõne tavalise märksõna, on vastuseks tohutu hulk lehti. Nt „kindlustus” pakub kohe tutvumiseks 719 000 veebilehte. Selle massi seas aitavad esimeste otsingutulemustena silma torgata otsingumootori turundajad, kelle tööst on saanud tohutu suur äri. Kuigi täpseid arve tööstusharu kohta pole, kulus tunamullu Põhja-Ameerikas otsingumootori turundusele (SEO ehk search engine optimization) ligi 20 miljardit dollarit.
SEO üks võtteid on luua internetti võimalikult palju linke reklaamitavale veebisaidile. Just siis arvavad Google’i algoritmid, et tegu on olulise ja põneva leheküljega. Üks lihtsamaid viise on postitada blogidesse ja uudisteväljaannetesse netikommentaare, millele on lisatud link reklaamitavale leheküljele.