Kui kuskil maailmas üldse elektriautot omada, siis just Eestis

 (31)

Kui kuskil maailmas üldse elektriautot omada, siis just Eestis
Glen Pilvre laeb oma elektriautot kortermaja külge pandud elektrikapist. Katlamaja ees ei tohi parkida tossavad sisepõlemismootoriga autod, kuid elektriauto endast ohtu ei kujuta.

Nutikal elektriautol on „tavalise” sõiduki ees kaks eelist: energiasääst ja vähem tossu.

Elektriauto toetusprogrammi viimase aasta alguses pole ainult elektrivoolu jõul liikuv auto Eesti teedel enam haruldane vaatepilt, kuid ometi saadavad seda ikka tugevad emotsioonid. Kui näiteks ajakirjanik kirjutab oma elektriautoga Eesti ühest servast teise sõitmisest, tekib sadade netikommentaaride põhjal pilt, nagu oleks elektriautode näol meie maad tabanud mingi needus. Ühel mehel, keda elektriauto ühekülgne kajastamine samuti kiruma paneb, on varuks nii kogemusi kui ka fakte.

„Minul tekkis huvi elektriauto vastu pärast seda, kui suvel avati [ELMO elektriautode] rent,” ütleb Glen Pilvre. „Elektriliikuri rooli taga istudes sain aru, et see on tulevik. Midagi ei mürise, pole selliseid asju nagu sidur, käigukast või tühikäik, kõik on lihtne ja loogiline.” Pilvre, kelle nimi on ajakirjandusest läbi jooksnud seoses nii muusika kui ka tehnikaga, on ligi pool aastat sõitnud Nissan Leafiga.

Edasi lugedes saab teada, millised on kolm enimlevinud eksiarvamust elektriautodest.

Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare