Kuidas luua miljardit teenivat mobiilimängu? Ilkka Paananen Supercellist selgitab
Mobiilimängud teenivad tohutu palju raha, kuigi enamik neist on tasuta. See on võimalik peamiselt tänu mängusisestele reklaamidele ja pisiostudele, mida inimesed mängus krediitkaardiga teevad. Just see on ka põhjus, miks näiteks juulis ilmunud superhitt Pokémon GO on suutnud kahe kuu jooksul teha juba 445 miljonit eurot käivet. Kui otsida häid näiteid meie lähedalt, siis edukad mobiilimängumeistrid on ka põhjanaabrid soomlased. Laiemalt on teada näiteks Rovio ja nende Angry Birds, aga viimasel ajal on kuum nimi Supercell, mille põhihitt on strateegiamäng Clash of Clans. Firma tegevjuht ja üks asutaja Ilkka Paananen selgitab Fortele, kuidas nad loovad mobiilimänge, mis köidavad inimesi aastateks ja suudavad miljardite eurode kaupa raha sisse tuua.