Lennukad ideed silme ees, kerge murekorts laubal. Genfi autonäituse tänavune nägu



Ferrari puhkab punase teki all. Tagaplaanil puhastatakse sõsarautot viimaseid kübemeid.
Ferrari puhkab punase teki all. Tagaplaanil puhastatakse sõsarautot viimaseid kübemeid.Foto: Reuters/Scanpix

Eile alanud Genfi autonäitus on üks auväärsemaid ja nimekamaid automesse. Selle ajalugu küündib 1905. aastasse – ajajärku, kui veel nii mõnigi aurujõul ringi podisenud sõiduk innovatsiooni tipuna püünel säras.

Tänavu juba 87. korda toimuv näitus on aegade jooksul kujunenud ürituseks, kus esitletakse nii „tavalisi” autosid kui ka maailma parimaid tõeliselt eksootilisi vastseid supersõidukeid. Samuti esitletakse selliseid lennukaid kontseptautosid, mis ei jõua tõenäoliselt kunagi tootmisse. Ka tänavu saab ahhetada mõne lihtsurelikule püüdmatu tippsõiduki üle ja ühtlasi tutvuda uudistoodetega, mis võivad peagi tarbeautodena Eestigi teedel sõitma hakata. Kuna Šveitsil endal autotööstust pole, toob mess ühe enda suure plussina esile tootjaist sõltumatuse.

Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0.59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare